برترین های کار و کسبعمومی

دوچرخه ولوپرو ساخت کجاست

این برند علی‌رغم تولد جدید، تجربه‌ی ۳۰ساله‌ی گروه را برای پشتیبانی خود ‌به‌همراه دارد. این برند با هدف ترغیب خوانواده‌های ایرانی در جهت استفاده از دوچرخه، طراحی و به بازار ایران ارائه شده و با استقبال چشم‌گیری نیز روبه‌رو بوده‌است. دوچرخه‌های برند ولوپرو گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده‌های روزمره‌اند و درست به همین دلیل در این بخش دوچرخه‌ های ولوپرو را معرفی و بررسی کرده‌ایم تا با مطالعه‌ی این نوشته، انتخابی آگاهانه برای خرید دوچرخه آن داشته باشید.

دیزاین دوچرخه‌ی ولوپرو

در نگاه اول به دوچرخه‌ی ولوپرو ، می‌توان طراحی مدرن و به‌روز آن را به‌خوبی مشاهده کرد. دوچرخه‌ هایی ولوپرو با آنکه یک دوچرخه‌ی میان‌رده‌ و اکونومی است، طراحی فریم یا همان بدنه‌ی آن بیشتر به دوچرخه‌ای رده‌بالا شباهت دارد. قوس میله‌ (TOP TUBE)، این دوچرخه را بیشتر به یک دوچرخه‌ی رده‌بالا نزدیک می‌کند تا دوچرخه‌ای میان‌رده. و این طراحی زیبا اولین بخشی از دوچرخه است که نظرات را به خود جلب می‌کند.

آلیاژ بهکاررفته در دوچرخه‌ی ولوپرو

این شرکت همواره در کیفیت بدنه‌ی دوچرخه‌های خود بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کند. به همین جهت آلیاژ استفاده‌شده در دوچرخه‌های ولوپرو از آلیاژ محبوب آلومینیوم ۶۰۶۱، تولید می‌شود. این آلیاژ مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین وزن آن بسیار مناسب است. و نتیجه‌ی نهاییِ ساخت بدنه از این آلیاژ، دوچرخه‌ای سبک و بسیار مقاوم است.

دوچرخه ولوپرو VeloPro ساخت کجاست

 

ولوپرو VeloPro یک برند چینی با کیفیت است. تولیدات این کمپانی به سفارش فروشندگان داخلی به ایران وارد می‌شود. محصولات این برند چینی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوچرخه ولوپرو ۲۶ |دوچرخه ولوپرو vp5000

انواع دوچرخه VeloPro

 

تولیدات VeloPro در دوچرخه‌های دو رده کودک و بزرگسال خلاصه می‌شود. این برند انواع دوچرخه بزرگسال را در سایزهای 26، 27.5 و 29 تولید می‌کند. در رده کودک نیز دوچرخه سایز 20 از بهترین تولیدات این شرکت است.
در دوچرخه‌های با کیفیت و اقتصادی ولوپرو از سیستم دنده شیمانو در رده‌های مختلف، ترمزهای ویبریک و دیسکی شیمانو، دوشاخ های ساده و کمک فنر دار قفل شونده ولوپرو و غیره استفاده می‌شود.  اریا دوچرخه فروشگاه اینترنتی به طور تخصصی حوزه فروش دوچرخه و محصولات مربوط به آن است

صدسال پیش، فقط یک نوع دوچرخه وجود داشت که شامل: تنه دوچرخه، دوچرخ، لاستیک‌های باریک دوچرخه، ترمزهای رینگی، زین و فرمان. امروزه  انواع ترمزهای دیسکی دوچرخه، میله‌های صاف، لاستیک‌هایی با تنوع زیادی از آج‌های برجسته، تنه‌های تاشو و حتی دوشاخ تعلیق روی دوچرخه‌ها وجود دارد. به نظر می‌رسد که هرسال  با پیشرفت علم و تکنولوزی تکه‌ای جدید از فناوری  یا حتی نوع جدیدی از دوچرخه  به بازار می‌آید.

خرید دوچرخه

برای انتخاب خرید دوچرخه طیف وسیعی از دوچرخه‌ها، از بهترین مدل های جاده‌ای و دوچرخه‌های کوهستان، تا سبک‌های حاشیه‌ای دوچرخه‌های BMX و بهترین دوچرخه‌های تاشو را پوشش می‌دهیم، برای خرید دوچرخه بدون اینکه به بهترین دوچرخه‌ هیبریدی و دوچرخه‌های برقی برای رفت‌وآمد اشاره کنیم. در پایان این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم تا مشخص کنید برای خرید دوچرخه کدام گزینه  بسته به نوع استفاده شما برای تو دوست عزیز مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا