نماد سایت patc

رکورد شکنی دوباره مردم در سفرهای جاده‌ای

رکورد شکنی دوباره مردم در سفرهای جاده‌ای

در روزهای گذشته شاهد افزایش چشمگیر تردد خودروهای مختلف در جاده های ملی بودیم و تردد در محور ترافیک شلوغ است ، مشخص نیست که آیا محدودیت های سفر به دلیل تغییر رنگ تغییر کرده است یا خیر. شهر یا نه

به گزارش patc ، در چند روز گذشته ، مانند هفته گذشته ، تعداد سفرهای بین استانی در بزرگراه ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته و رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسیده است. در دو روز گذشته بیش از 4 میلیون خودرو از محورهای حمل و نقل سراسر کشور عبور کردند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز ملی راهداری ، در 21 اکتبر ، بیش از 2 میلیون وسیله نقلیه و 12000 وسیله نقلیه در محور حمل و نقل ملی وجود داشت. روز گذشته ، بیش از 2 میلیون خودرو و 23000 وسیله نقلیه وجود داشت. ، در 22 اکتبر ، نشان دهنده رکورد جدیدی از گردشگری در سطح استانی مردم است.

بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده از شمارش 2271 تردد فعال در محور برون شهری ، تردد بین استانی در روز گذشته و شب قبل نسبت به روز گذشته (12 آنلاین) 0.5 درصد افزایش یافته است.

محورهایی با بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته (12 اکتبر)

البته در هفته گذشته ، رنگ آمیزی شهرها و استانهای مختلف نشان می دهد که به جز چند شهر غربی کشور ، بقیه نقشه ایران دیگر در ایالت کرونا و ایالت کرونا کشور قرمز نیست.

البته ، در عین حال ، هشدارهای مقامات بهداشت ملی نیز باید جدی گرفته شود ، زیرا آنها بارها تأکید کرده اند که نباید از این رنگ ها چشم پوشی کرد و مردم باید به رعایت مقررات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس جدید کرونا ادامه دهند. در چین. ملت

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل