برترین های کار و کسبعلمی و پزشکی

سرم لایه بردار یا کرم لایه بردار

سرم لایه بردار مونالیا یک محصول ایرانی است. اما ترکیبات آن المانی هستند. دلیل این کار این است که یک فرد ایرانی که در شرایط اقلیمی ایران زندگی می کند باید محصولات مراقبت پوستی را استفاده کند که متناسب با نیازش باشد. بنابراین در سرم لایه بردار مونالیا به نوعی هوشمندانه این مواد موثره آلمانی ترکیب شده اند تا نهایت اثر بخشی را برای پوست یک فرد ایرانی داشته باشند. این محصول و احیا کننده پوست است. اگر آثار زخم و یا آکنه بر پوست شما باقی مانده باشد قطعا پس از یک دوره مصرف این محصول شاهد کاهش اثر آن خواهید بود. این محصول به گونه ای تولید شده است که تمام تایپ های پوستی سازگار باشد. هیدروژل فعال در این محصول قدرت آبرسانی آن را بالا برده است. این محصول به صورت همه جانبه سلامت پوست شما را حفظ می کند و فاقد پارابن است.

بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده دیجی کالا |بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده نی نی سایت

ویژگی های سرم لایه بردار مونالیا

سرم ضد جوش مونالیا محصولی است با بافت هیدروژلی که لایه بردار و احیا کننده پوست است. این محصول با از بین بردن لایه های مرده پوست و رطوبت رسانی و آبرسانی پوست شما را شاداب و جوان می کند. منافذ درشت روی پوست سن شما را پیرتر نشان میدهد. پس باید با مصرف این لایه بردار نسبت به کاهش آن اقدام کنید. طرز استفاده از سرم لایه بردار لاکچری کوین را قبلا توضیح داده ایم .

ترکیبات سرم لایه بردار مونالیا

این محصول حاوی مواد آبرسان و گلیسیرین است که ترکیبات پایه محصول هستند. وجود مالئیک اسید در این محصول قدرت لایه برداری و روشن کنندگی و نرم کنندگی به آن بخشیده است. گلایکولیک اسید نیز محرک تولید سلول های جدید است و در واقع سرم لایه بردار مونالیا به کمک این اسید کار لایه برداری را به صورت قوی انجام می دهد. سیتریک اسید نیز خاصیت لایه برداری این محصول را چندین برابر کرده است. روش مصرف سرم لایه بردار مونالیا مدل اسکین پلاس سرم لایه بردار مونالیا هر شب روی پوست تمیز استفاده شود. روز ها حتما از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده نمایید. قیمت سرم مرطوب کننده لاکچری کوین به همراه روش مصرف در سایت زیر .

خرید و قیمت سرم لایه بردار مونالیا

سرم لایه بردار مونالیا متشکل از موادی است که همگی در لایه برداری و روشن شدن پوست و همچنین از بین رفتن لک ها نقش دارند. هر یک از این اسید ها با قدرت کنترل شده و به میزان کافی در این محصول وجود دارد و بهترین تاثیر را روی پوست می گذارد. بنابراین پیشنهاد می شود لایه برداری پوست خود را به سرم ضد جوش مونالیا بسپارید. همکنون می توانید این محصول را از تهیه کنید. سرم لایه بردار مونالیا محصولی است که هر نوع لک و تیرگی را از پوست شما می زداید. این محصول با نفوذ به عمق پوست و حذف لایه هایی مرده پوست رنگدانه هایی که بی دلیل در سطح پوست ایجاد شده اند را از بین می برد.  این سرم لایه بردار با حذف لایه های مرده پوست در واقع راه تنفس پوست را باز کرده و موجب کاهش سایز منافذ می شود. جهت خرید سرم لاکچری کوین وارد سایت شوید .

بهترین کرم های لایه بردار پوست ، هر پوستی به یک لایه بردار مخصوص به خود نیاز دارد و در صورت اشتباه نادرست کرم لایه بردار ، پوست شما دچار مشکل می شود. برای مراقبت از پوستتان نیاز به یک کرم لایه بردار دارید ، کرم لایه بردار رطوبت رسان و ضد چروک است و سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست شما را جوان تر و شاداب تر خواهد کرد . انتخاب یک کرم لایه بردار خوب واقعاً باید با دقت زیادی انجام شود و گرنه وضعیت بعدی را برای پوستتان ایجاد خواهد کرد . لایه بردار ها به چند دسته تقسیم می شوند برای پوست های خشک ، پوست های چرب ، پوست‌های مستعد آکنه ، پوست های حساس ، پوست های نرمال یا مختلطبرای استفاده از لایه بردار مناسب اول باید جنس پوست خود را بشناسید :

پوست خشک : در پوست خشک شما احساس کشیدگی می کنید همچنین در پوست خشک ، خطوط ریز زیاد وجود دارد ، در بعضی نقاط دانه های ملتهب قرمز و پوسته پوسته شده از ویژگی های پوست خشک است.

پوست چرب : پوستهای چرب معمولا براق و روغنی هستند .چوش های سرسیاه ، منافذ باز پوست ، لک قرمز و جای جوش در این پوستها رایج است.

پوست نرمال : پوست نرمال معمولا  مشکلات پوستی خاصی ندارند و مانند پوست خشک و چرب نیستند.

سرم لایه بردار و پیلینگ قرمز اوردینری (The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling) یک محلول بی نظیر برای لایه برداری پوست و حذف سلول‌های مرده است که با لکه های پوستی مبارزه می کند و سبب بهبود بافت پوست می شود. با استفاده از این سرم می‌توانید کدری و خستگی ناشی از عوامل محیطی را از بین ببرید و پوستی شاداب،با طراوت و درخشان به خود هدیه کنید. فرمولاسیون این محصول حاوی عصاره میوه،برگ توت فلفلی تاسمانی،هویج وحشی،ویتامین B5 و پلیمر هیالورونات سدیم می باشد که باعث رساندن آنتی اکسیدان به لایه‌های پوست و آبرسانی عمیق آن می شود و از التهاب و سوزش بیش از حد جلوگیری می کند

و با لایه برداری پوست و پاکسازی منافذ،از انواع جوش(جوش‌های چرکی یا زیر پوستی ناشی از انسداد منافذ) جلوگیری می‌کند؛همچنین سبب پاک کردن فوق العاده جوش‌های سرسیاه در پوست‌های مختلط و چرب می شود. سرم پیلینگ و لایه بردار اوردینری فاقد روغن و oil free بوده بنابراین برای استفاده جهت کنترل چربی پوست در پوست‌های چرب و مختلط بسیار مناسب است. این محصول فاقد سولفات‌های SLS و SLES، پارابن، گلوتن، الکل، فتالات و بدون رایحه‌های افزودنی است. بنابراین این سرم می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد که در عین حال ایمن و سالم برای افراد مختلف خواهد بود؛همچنین محصولات اوردینری کاملا وگان بوده و تست حیوانی ندارند.

بهترین کرم های لایه بردار پوست صورت داخلی

این روزها کمتر کسی در مورد اسکراب‌ها و لایه بردارهای صورت و کاربرد آن‌ها بی اطلاع است. این کرم‌ها توانایی فوق العاده ای در از بین بردن سلول‌های مرده پوست دارند و باعث می‌شوند چهره ای صاف و درخشان داشته باشیم. انتخاب بهترین کرم های لایه بردار پوست صورت داخلی و خارجی همیشه چالش برانگیز بوده است، زیرا تمامی کرم‌ها عملکرد و قیمت یکسانی ندارند و از طرفی پوست افراد هم متفاوت است. پس هر فرد باید با توجه به عوامل مختلفی محصول درمانی مورد نظر خود را انتخاب کند. اگر شما هم درباره ماهیت و چیستی کرم‌های لایه بردار کنجکاو هستید و البته از طرفی علاقه دارید بهترین کرم های لایه بردار پوست صورت داخلی و خارجی را بشناسید، نباید این مطلب از بلاگ اسنپ مارکت را از دست بدهید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا