برترین های کار و کسبعمومی

سریال دادزن تا قسمت چند اومده

سریال ایرانی دادزن محصول سال 1399 کشور ایران به کارگردانی سیامک خواجه‌وند و تهیه کنندگی محمد شهبازی، مجموعه دادزن اولین تجربه حضور سیامک خواجه‌وند در شبکه نمایش خانگی نیز می باشد او که پیش از این نیز سریال و فیلم های متعددی را با موضوعات مناسبتی به تولید رسانده بود این بار ترجیح داده است که دیگر شانس خود را در شبکه نمایش خانگی امتحان نماید. البته خواجه وند فیلم و سریال های متعددی را نیز با عنوان کمدی کارگردانی نموده است که دادزن تنها اولین تجربه ساخت ژانر کمدی او نمی باشد و پیش از این نیز فیلم هایی با موضوع ملودارم و عاشقانه و همچنین کمدی را کارگردانی نموده است.برای دانلود لکی کلیک کنید.

مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران این سریال کمدی در اواخر سال 1398 نیز آغاز گردید و پس از انتخاب بازیگران و لوکیشن های ضبط این مجموعه در نهایت در پاییز سال 1399 فیلمبرداری از سکانس های سریال کمدی دادزن به نویسندگی حسن عطارها نیز آغاز شد. با توجه به اینکه سریال در زمان همه گیری ویروس کرونا فیلمبرداری آن نیز آغاز شده بود چندین بار به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی درآن سال ضبط و تصویر برداری از سکانس های این مجموعه چندین بار به تعویض نیز افتاد.

پس از اتفاقات به وجود آمده در نهایت تصویر برداری از سکانس های این سریال کمدی به نام دادزن به کارگردانی سیامک خواجه وند در نهایت در اوایل سال 1400 به اتمام رسید.پس از اتمام فیلمبرداری مراحل تدوین و صداگذاری آن نیز آغاز گردید که تدوین سریال کمدی دادزن را ناصر فکور و آیدین پرهیزی بر عهده داشته اند و انتظار میرفت این سریال در نهایت در اواسط سال 1400 نیز منتشر گردد که این اتفاق رخ نداد و این سریال پس از 3 سال که از فیلمبرداری آن می گذشت سرنوشت نامشخصی را سپری می نمود تا اینکه در اواسط بهمن ماه سال 1401 پروانه نمایش دادزن در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر گردید.برای دانلود آهنگ شاد کلیک کنید.

داستان سریال دادزن در مورد چیست؟

جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی که قرار است در بهار 1402 وارد شبکه نمایش خانگی گردد یک داستان کمدی را روایت می کند و به زندگی یک جوان می پردازد که در جستجوی موفقیت در زندگی خود می باشد و شغل های متعددی را انتخاب نموده و هر کدام را به دلیل اینکه باب میل او نبوده است رها نموده، تا اینکه به شغل جدیدی می رسد و آن چیزی نیست جز دادزنی!!! او پس از ورود به این شغل وارد چالش ها و مشکلات جدیدی در زندگی خود میشود و در واقع داستان دادزن از بطن جامعه گرفته شده است و بر خلاف موج ترویج اشرافی‌گری قرار دارد.

بازیگران سریال دادزن

بهرنگ علوی که مدت ها پس حواشی به وجود آمده برای او و ممنوع الکاری که برای او به وقوع پیوست باعث شد مدت ها از صحنه سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دور باشد و در سریال جدیدی نیز ایفای نقش ننماید و شاید یکی از دلایل به تعویق افتادن انتشار سریال ایرانی دادزن را میتوان ممنوع الکاری بهرنگ علوی نام برد. حال پس از مدت ها باز قرار است که این بازیگر سینما و تلویزیون در یک سریال کمدی شبکه نمایش خانگی حضور یابد.برای دانلود آهنگ غمگین کلیک کنید.

سیامک خواجه وند ترجیح داده است که نقش اول سریال جدید خود را به یک بازیگر مطرح و البته پر حاشیه واگذار نماید و بهرنگ علوی در این مجموعه نقش اول دادن را ایفا می نماید. در کنار بهرنگ علوی هنرپیشگان دیگری همچون نسرین مقالو، علیرضا خمسه، امیر کربلایی‌زاده، نفیسه روشن، خاطره حاتمی، رضا فیاضی، علیرام نورایی، محمدرضا رهبری، مریم قجر، بهنوش بختیاری به ایفای نقش نیز خواهند پرداخت.

سریال دادزن چند قسمت است؟

دادزن به نویسندگی حسن عطارها که این روزها آماده انتشار در شبکه نمایش خانگی می باشد طبق اعلام عوامل سازنده این مجموعه، قرار است که در 10 قسمت این مجموعه نیز به اتمام رسد و البته هنوز مشخص نیست که این تعداد در تدوین نهایی کم یا زیاد خواهد شد یا خیر.

تاریخ پخش و انتشار دادزن

این سریال که جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی در بهار 1402 نیز می باشد قرار است که از تاریخ 23 اردیبهشت ماه وارد شبکه نمایش خانگی گردد و هر هفته روز های شنبه قسمت جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!

تعداد قسریال دادزن یک سریال کمدی است که البته برخی بازیگران آن تا کنون تجربه کار طنز نداشته‌اند. با این سریال بیشتر آشنا شوید.

سریال دادزن یک سریال کمدی است که بازیگران مطرحی در آن حضور دارند و عباس خواجه وند کارگردانی این سریال را به عهده دارد. خلاصه داستان، تعداد قسمت های، روزهای پخش و اطلاعات دیگر درباره این مجموعه کمدی عاشقانه را در ادامه بخوانید.

داستان دادزن، داستان آدمهایی است که در نزدیکی ما قصه‌هاشان را فریاد می‌زنند… در معرفی این سریال آمده است: شخصیتهای داستان دادزن نزدیکی خاصی با ما دارند هر کدام از آنها را در اطراف خود به راحتی میتوانیم ببینیم، از نظر شخصیت پردازی سریال از حالت فانتزی خارج میشود و کمدی در بطن یک زندگی معمولی جریان پیدا می کند.

بازیگران سریال دادزن |دانلود سریال دادزن

خلاصه داستان سریال دادزن

قصه این سریال درباره جوانی است که شغل های مختلفی دارد و در نهایت به شغل دادزنی می رسد و در این مسیر با پیچیدگی ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند. او عاشق است و همه تلاش خود را به کار می بندد تا به عشقش برسد.

«محمد شهبازی» تهیه کننده سریال دادزن به خبرگزاری فارس، گفت: داستان ما از بطن جامعه گرفته شده است و قصد ندارد مروج اشرافی گری باشد.

تعداد قسمت های سریال دادزن

تاکنون خبری رسمی درباره تعداد قسمت های این مجموعه منتشر نشده اما به نظر می رسد دادزن حدود 15 قسمت باشد.

زمان پخش دادزن

سریال دادزن از پلتفرم فیلم ناب پخش می شود و شما هر شننبه ساعت 9 صبح می توانید به تماشای قسمت جدید آن بنشینید.

بازیگران سریال دادزن

نسرین مقانلو، بهرنگ علوی، نفیسه روشن، خاطره حاتمی، علیرام نورایی، امیر کربلایی زاده، رضا فیاضی، محمدرضا رهبری، افشین سنگ چاپ، علیرضا مهران، پروین ملکی، مریم قجر و سیروس سپهری در سریال دادزن بازی کرده اند.

بازیگر نوجوان این سریال آریا شهبازی است و علیرضا خمسه و بهنوش بختیاری نیز در آن ایفای نقش پرداختند.

بهنوش بختیاری با انتشار عکس بالا نوشت: یکی از بهترین سریالایی که به تازگی بازی کردم…. فقط امضایی زدم برای بهترین دوستانم در سینما وتلویزیون… ولی عالی بود…..

  • سمت ها : 10
  • تهیه کنندگان : محمد شهبازی
  • نویسندگان : حسن عطارها

 

دکمه بازگشت به بالا