اقتصادی

شاتل موبایل بسته های اینترنت ویژه دوره قرنطینه ارائه کرد

در دوره قرنطینه شهر سرخ ، شاتل موبایل بسته های جدیدی را با تخفیف ویژه ارائه کرد.

به گزارش patc ، طبق اعلام روابط عمومی شاتل فضایی ، هدف شاتل فضایی سیار ارتقا promote و کاهش هزینه دورکاری همزمان با آغاز دوره قرنطینه به دلیل شیوع مجدد تاج است و بیشتر اوقات استفاده از آن در خانه است. سرگرمی اینترنتی و دسترسی به اطلاعات. ما تصویب کردیم و طرح جدیدی را پیشنهاد کردیم.

این طرح تا 6 دسامبر 2016 ادامه خواهد داشت ، تا پایان محدودیت های قرنطینه ای ، بسته های اینترنت 3G و 4G جدید با قیمت ترجیحی در اختیار کاربران سیم کارت اتصال جدید و قدیمی تلفن همراه قرار می گیرد.

شاتل موبایل برای اولین بار در ایران یک سیم کارت هوشمند به بازار عرضه کرد و برنامه “بسته اولیه بیایید در خانه بمانیم” را راه اندازی کرد که به کاربران سیم کارت جدید خود اینترنت بیشتری بدون افزایش قیمت ارائه می دهد جریان.

علاوه بر بسته اولیه خرید سیم کارت های هوشمند ، اپراتور 4 بسته اینترنت نیز برای دوره انزوا در نظر گرفته است که در طول دوره انزوا ، تمام کاربران سیم کارت های شاتل موبایل جدید و قدیمی می توانند با قیمت کمتری نسبت به کشور خرید و خرید کنند.

شاتل موبایل پیش از این فعالیت های مختلفی را برای توسعه خدمات ارتباطی رو در رو برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است. برخی از بسته های نرم افزاری اینترنت را به معلمان و اساتید دانشگاه اهدا کرد و زیرساخت های ثبت نام اینترنتی سیم کارت اینترنتی و تلفنی را برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع ، و در نتیجه ایجاد سرعت برای سیم کارت های ویژه مسافرتی توانایی ایجاد مقرون به صرفه کانالهای ارتباطی ایمن و اختصاصی. این اقدامات شامل پایه و اساس راه حل APN-VPN و توانایی ارائه یک IP موثر و منحصر به فرد در سیم کارت است.

شاتل موبایل مجری نسل جدید تلفن های همراه با پوشش 3G و 4G / LTE در سراسر کشور است. پیشوند 0998 و کد 1 آن فناوری نوآورانه “سیم کارت هوشمند” را برای اولین بار در بازار ارتباطات کشور معرفی کرد. سیم کارت هوشمند شاتل با تجزیه و تحلیل آنتن در منطقه ای که مشترک در آن قرار دارد ، به طور خودکار بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای مشترک انتخاب می کند.

کسانی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپراتور ، انتخاب شماره و خرید سیم کارت هستند می توانند به وب سایت مراجعه کنند. www.shatelmobile.ir مرجع یا با شماره 09991000000 و با کارشناسان فروش شاتل سیار 24 ساعته در ارتباط باشید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا