برترین های کار و کسبعمومی

شب های دبی کجا بریم؟

دبی شهر توریست‌پذیر و مدرنی است که جاهای دیدنی و مکان‌های تفریحی و همچنین مراکز خرید فراوانی دارد. گردشگران از همه جای جهان برای تفریح و گشت‌و‌گذار به این شهر زیبا می‌آیند تا ضمن خرید از از تفریحات شبانه دبی نیز بهره ببرند.

آشنایی با تفریحات شبانه دبی

شهر دبی با شب‌نشینی‌های شبانه بین گردشگران معروف است. تفریحات شبانه دبی بسیار جذاب هستند که هر گردشگری را به سوی خود می‌کشانند. شما هم در سفر به دبی از تفریحات شبانه دبی غافل نشوید. در این مقاله بعضی از این تفریحات را معرفی کرده‌ایم.

  • صرف شام بر روی کشتی تفریحی دبی
  • تجربه سافاری در شب دبی
  • تماشای دبی بر‌فراز برج خلیفه
  • قدم زدن شبانه در سواحل دبی
  • تفریح در کلاب‌های شبانه دبی
  • لیزر‌شو در دبی مال
  • تفریح شبانه در کلاب‌های شبانه گلف دبی
  • تماشای رقص موزیکال آب‌نمای دبی
  • بازدید شبانه از آکواریوم بزرگ دبی
  • بازدید از دهکده جهانی دبی

صرف شام بر روی کشتی تفریحی دبی

یکی از تجربه‌های رویایی که در دبی آن را حتما باید امتحان کنید صرف شام بر روی آب است، بسیاری از شرکت‌های دبی قایق‌ها و کشتی های شیک و لوکسی در روی آب دارند که مخصوص سرو غذا بر روی آب است. صرف غذاهای عربی در قایق‌های وسط آب با پخش موزیک بسیار دلچسب است.

تجربه سافاری در شب دبی

اگر به دبی سفر کردید حتما سافاری در شب را امتحان کنید نوشیدن چای داغ و تماشای غروب در صحرا بسیار لذت بخش است. صحرا گردی با شتر و همچنین صرف غذاهای عربی در صحرا از شگفت انگیزترین قسمت سافاری است. اقامت در چادرهای سنتی با امکانات فراوان و آشنایی با آداب و رسوم عرب‌ها از بهترین تجربه‌های است که امتحان آن خالی از لطف نیست. با تاریک شدن هوا می‌توانید سوار بر آفرود ماشین سواری بر روی شن‌های طلایی را تجربه کنید و لذت ببرید. یکی دیگر از جاذبه های سافاری در شب بالن سواری است که سوار شدن بر آن و رفتن به فراز آسمان بسیار هیجان‌انگیز است.

تماشای دبی بر‌فراز برج خلیفه

برج خلیفه بزرگترین برج جهان است که در شهر دبی قرار گرفته است. این آسمان خراش در شب و زیر نورها و چراغانی‌های رنگین بسیار چشم نواز می شود.وقتی شب به بالای برج خلیفه بایستید تمام شهر دبی را مانند ستاره‌ای درخشان می‌بینید که با چراغ‌های رنگی در حال درخشیدن است.

قدم زدن شبانه در سواحل دبی

قدم زدن شبانه در یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه در دبی است که طرفداران زیادی دارد.

شما می‌توانید ضمن قدم زدن بر روی ماسه‌های نرم ساحل عکس‌های زیبایی در ساحل بيندازيد و از سفر به دبی به یادگار داشته باشید. سواحل دبی زیر نورهای رنگارنگ و چشمک زن فوق‌العاده شگفت‌انگیز می‌شود.

تفریح در کلاب‌های شبانه دبی

کلاب‌های معروف زیادی در شهر دبی وجود دارد که بسیار شلوغ هستند بسیاری از این کلاب‌ها در هتل‌ها قرار دارند. در بسیاری از کلاب های شبانه دبی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای بانوان رایگان است. برای حضور در کلاب‌های شبانه داشتن گذرنامه برای مسافران و گواهینامه برای مردم دبی اجباری است.

لیزر‌شو در دبی مال

لیزر شو مال یکی از دیدنی‌های رایگان دبی است که در هنگام شب از ساختمان دبی مال نورهای لیزری به اطراف پخش می شود که نمای بسیار خارق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. هر رهگذری دوست دارد ساعتها کنار آن بایستد و این نورهای زیبا را تماشا کند.

تفریح شبانه در کلاب‌های شبانه گلف دبی

یکی از جاذبه های دبی شهر گلف جهان است و بزرگترین باشگاه‌های گلف در دبی هستند که مسابقات گلف زیادی در آن انجام می شود‌. در سفر به دبی این تفریح شبانه را از دست ندهید. بیشتر افرادی که به دیدن گلف دبی می‌روند، بازدید از آن را به دیگران هم توصیه می‌کنند.

تماشای رقص موزیکال آب‌نمای دبی

آب‌نمای زیبای دبی در کنار برج خلیفه قرار گرفته است. این آب نما با چراغ‌های بسیار زیادی که دارد در دل شب مانند الماس درون شهر در حال درخشیدن است، علاوه بر نورپردازی زیبا موزیک‌ها و آهنگ‌هایی که از این آب‌نما پخش می‌شود بسیار فرح‌بخش است. تماشای رقص آب‌نمای موزیکال از بهترین تفریحات شبانه در دبی است. در اطراف این آب‌نما مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه از جاهای دیدنی دبی قرار دارد.

تفریحات و جاذبه‌های شبانه دبی

اولین مکان زیبایی که برای تفریح در شب‌های دبی برای شما در نظر گرفته‌ایم، یک آکواریوم و باغ وحش در زیر آب است که محلی شگفت انگیز می‌باشد. در این مکان می‌توانید در زیر یک آکواریوم 48 متری قدم بزنید و با حیوانات دریایی موجود در آن رو در رو شوید تا تجربه‌ای شگفت انگیز داشته باشید! آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی یک مکان خارق العاده زیبای ساخته دست بشر است که انسان را با شگفتی‌های کودکانه همراه کرده و یکی از مسحورکننده‌ترین مکان‌ها برای بازدید شبانه و داشتن تفریحات شبانه در دبی است. می‌توانید در این مکان، غواصی هم انجام دهید تا تجربه غیرقابل انکار بی‌نظیری در شهر دبی در شب داشته باشید.

یکی دیگر از بهترین مکان‌های دبی برای بازدید در شب و انجام تفریحات شبانه در دبی، برج خلیفه است که یکی از مکان‌های دیدنی دبی می‌باشد. برج خلیفه بلندترین آسمان خراش جهان و قابل تشخیص‌ترین نقطه دبی است. این ساختمان هم در روز و هم در شب بسیار چشمگیر است. این آسمان ‌خراش بسیار بلند شهرت جهانی دارد و برای شکوهش زبانزد است. اما منظره‌ای از طبقه 124 آن در شب، مسحورکننده‌ترین منظره‌ای است که می‌توان شاهد آن بود.

برج خلیفه با ارائه منظره‌ای بی‌نظیر از شهر دبی در شب، مکانی است که باید به برنامه سفر خود اضافه کنید. در این برج می‌توانید سوار بر سریع‌ترین آسانسور جهان، چشم اندازی از مناظر درخشان و شگفت‌انگیز دبی در شب داشته باشید. برج خلیفه در واقع یکی از بهترین مکان‌ها برای گشت و گذار و انجام تفریحات شبانه در دبی است.

نهر دبی که به عنوان یک نهر طبیعی آب شور، ورودی نهر آب یا آبراه در دبی، امارات متحده عربی، توصیف شده است، حدود 9 مایل به سمت داخل گسترش یافته و یک بندر طبیعی را تشکیل می‌دهد که به طور سنتی برای تجارت و حمل و نقل استفاده می‌شده است. این نهر آب شور که درست در قلب دبی جریان دارد، تلاقی جذاب معماری پیچیده بر دبی را از دوران گذشته به نمایش می‌گذارد، با خط افق درخشان دیره دبی که پر از آسمان خراش های بی‌شمار است و آن را در میان مهم‌ترین مکان‌ها برای بازدید و انجام تفریحات شبانه در دبی قرار داده است.

در این مکان می‌توانید در آبهای آرام نهر دبی در کشتی کروز Dhow، یک تجربه شبانه در دبی که فراموش نشدنی است داشته و گشت و گذار کنید، از یک شام لذیذ در میان نورهای دلربای دبی و موسیقی خوش ذوق و نمایش جذاب رقص تانورا لذت ببرید تا تجربه کاملی از زیست شهر مجلل دبی در شب را داشته باشید. همچنین می‌توانید در نزدیکی اسکله نشسته و افق درخشان شهر را تماشا کنید.

دبی مارینا یکی از پر جنب و جوش‌ترین مکان‌ها و یکی از محبوب‌ترین مکان های گردشگری برای تفریحات شبانه در دبی است. مانند اکثر مکان‌‌های دیدنی دیگر دبی، در اینجا هم می‌توانید خرید کنید و در کافه‌ها و رستوران‌های مختلف موجود استراحت کنید. می‌توانید قایق‌‌های تفریحی لوکس در مارینا و آسمان ‌خراش‌هایی که با هزاران نور می‌‌درخشند را تماشا کنید و هنگام قدم زدن در پیاده‌روی دبی مارینا، نگاهی به غرفه‌های مختلف صنایع دستی که یک مکان عالی برای یافتن سوغاتی‌های منحصر به فرد از دبی است، بیندازید.

رصدخانه السادیم یک مرکز رصدی در الوثبه، ابوظبی است که در سال 2016 افتتاح شد. این رصدخانه، تلسکوپ‌های پیشرفته، چادرها و آتشی باشکوه را فراهم می‌کند تا برای مسافران تجربه نشستن زیر یک آسمان پرستاره و تماشای آن را به ارمغان آورد.
تماشای آسمان و ستاره‌ها در شب، از دوران کودکی از تفریحات مورد علاقه همه ما است که ما را مجذوب خود می‌کند. به همین خاطر در سفر به دبی هم، رصدخانه السادیم را می‌توان به عنوان یکی از مکان‌های محبوبی که باید در شب بازدید کرده و به تفریحات شبانه در دبی پرداخت، در نظر داشت.

موشن گیت دبی که یک پارک موضوعی است، از دیگر مکان‌ها برای تفریحات شبانه در دبی است.

دبی در شب چیزی شبیه به یک شهر جادویی است. موشن گیت نیز یکی از بهترین مکان‌های شهر دبی است که مورد علاقه کودکان و بزرگسالان می‌باشد. موشن گیت دبی یک شهربازی است که بخشی از پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی را شامل شده و بر اساس تم هالیوود ساخته شده است. چندین وسیله بازی در این شهر بازی وجود دارد که تجربه‌ای هیجان انگیز را به ارمغان آورده و همه را شگفت‌زده می‌کند.

دهکده جهانی دبی یکی از بهترین مکان‌های دبی برای بازدید در شب و انجام تفریحات شبانه در دبی است. چرا که می‌توانید فرهنگ فوق‌العاده ویژه دبی را به راحتی تجربه کنید. این دهکده، یکی از بهترین مکان‌های دبی برای خرید صنایع دستی سنتی و همچنین غذاخوری‌های سنتی است. حتی در این دهکده، برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی مختلفی نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است تا آنها را به طور کامل سرگرم کند. این مکان تعدادی از بهترین کافه‌های دبی را نیز در خود جای داده است.

دکمه بازگشت به بالا