اقتصادی

علامت استاندارد ملی ایران باید در عرصه‌های داخلی و خارجی اعتمادآفرین باشد

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت نقش سازمان ملی استاندارد در زندگی مردم، گفت: استاندارد ملی ایران باید مایه اطمینان همه و در صحنه داخلی و بین المللی باشد.

به گزارش patc، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جلسه کمیته عالی استاندارد، سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) را تسلیت گفت و از آغاز اقدامات لازم برای ارتقای جایگاه KMT تقدیر کرد. سازمان های استاندارد: باید نظارت همه جانبه باشد تا مردم کشور و مردم در صحنه منطقه ای و بین المللی قابل اعتماد باشند.

رئیس جمهوری ایران با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران نماینده مردم در تامین ایمنی، کیفیت و سلامت کالاها و خدمات است، خاطرنشان کرد: سازمان های استاندارد نقش بسیار مهمی در حفظ حقوق مردم و عموم مردم دارند. رضایت و حفاظت از محیط زیست آن را دارد. حق مردم زندگی و کار در آرامش و رضایت و زندگی با کیفیت است و سازمان های ملی استاندارد نقش بسیار مهمی در تحقق این حق اساسی دارند.

رئیسی تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد یک سازمان ملی و دولتی است که کالاها و خدمات را کنترل می کند و از کیفیت تولید داخلی حمایت می کند و اعتماد مردم را جلب می کند و بر این اساس می توان گفت که این سازمان نقش مهمی در تقویت اجتماعی ایفا می کند. سرمایه، پایتخت.

رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: صادرات باید به طور فزاینده ای رونق و توسعه یابد که این امر از نقش فعال و حرفه ای سازمان های ملی استاندارد جدا نیست. خدمات با استانداردهای ملی مشخص شده است در واقع هیچ شکی در آن وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا