اقتصادی

پورابراهیمی: سایت‌هایی فعال رمزارز خارجی باید در چارچوب ضوابط کشور عمل کنند

رئیس کمیته اقتصادی کنفرانس مشاوره اسلامی گفت: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد نباید این موضوع را به سایت های ارزهای رمزپایه خارجی بسپارند. سایتهایی که در این زمینه نقش دارند باید در چارچوب مقررات ملی نقش داشته باشند. گزارش ما در کمیسیون اقتصادی حاکی است که متأسفانه روزانه 3500 میلیارد تومان از طریق درگاه های پرداختی که تحت نظارت بانک مرکزی از طریق PSP و بدون نظارت کار می کنند ، کار می کنند.

به گزارش patc ، محمدرضا پورابراهیمی داورانی (محمدرضا پورابراهیمی داورانی) امروز (سه شنبه) در سخنرانی خود در استان کرمان از شهداد در استان کرمان خبر داد. شش خادم سیل منطقه در اثر برق گرفتگی و مرگ کشته شدند. بنیاد تائوئیست موظف است این افراد را “شهدای خدمت” بداند و پیگیری های لازم را برای حمایت از داغدیدگان و اعضای محترم خانواده آنها انجام دهد.

نماینده مردم کرمان در کنفرانس شورای اسلامی درباره انتخابات قریب الوقوع ریاست جمهوری صحبت کرد. “در مورد بیشترین تعداد مردم ، فرمان رهبر انقلاب اسلامی خدمتگزار کشور است و ملت فصل سخنرانی است ؛ بنابراین ، به دلیل پذیرش نماینده مردم حوزه انتخابیه ، ما باید تمام تلاش خود را در این حوزه انتخابیه انجام دهیم.

وی افزود: در قسمت دوم مهم این است كه فرد متناسب با وضعیت اقتصادی كشور انتخاب شود. در واقع تا زمانی كه به اقتصاد كشور اعتقاد داشته باشید می توانید مقاومت در برابر اقتصاد را اجرا كرده و دستورات را اجرا كنید رهبران عالی در برابر تحریم ها. ، و تهدید ناشی از تحریم ها را به فرصتی برای اقدام کشور تبدیل کنید.

پورابراهیمی داورانی در انتقاد از دولت دوازدهم گفت: “افرادی که سالها با کشورهای خارجی مذاکره کرده و برای حل مشکلات ملی به جستجوی کشورهای خارجی پرداخته اند ، شاخص های اقتصادی امروز مربوط به درآمد ملی ، نرخ تورم ، ضریب جینی و نرخ رشد اقتصادی نشان می دهد که وضعیت نامساعد. “این وظیفه آنها است و آنها حق طرح ادعا را ندارند تا بتوانند در آینده در زمینه تصمیم گیری اقدامی انجام دهند.” بنابراین مردم ما باید در این مورد هوشیار بوده و تصمیم صحیح بگیرند.

این عضو کمیته اقتصادی کنفرانس مشاوره اسلامی هنگام اشاره به اصلاحیه قانون بانک مرکزی گفت: “خوشبختانه با موافقت شما ، نمایندگان تمام نظرات شما را در جلسه دوم شورای امکان پذیر کردند. ، نمایندگان و کارشناسان در دستور کار ، ما تضمین می کنیم که هر نماینده می تواند افراد شایسته و کارآمد را برای اظهار نظر در کمیسیون اقتصادی معرفی کند ، و ما در نظر داریم که مذاکرات نهایی در مورد اصلاحیه های قانون بانک مرکزی را پخش کنیم تا همه بدانند دانش حرفه ای چیست. به اثری ادبی روبرو شده است.

رئیس کمیته اقتصادی کنفرانس مشاوره اسلامی مسئول امور بازار سرمایه گفت: انتظار ما از وزیر اقتصاد اجرای مصوبات شورای عالی بورس و اجلاس سران در این زمینه است. اخیراً برخی از مشکلات کدهای ارزی وجود دارد. موضع روشن ما در مورد رمز ارز به دو قسمت تقسیم می شود: در رمز ارز ، پول ملی اقتصاد کشور است که به دلیل انرژی نسبی توانایی بالایی در استفاده از این توانایی دارد. ما می توانیم از منابع نفتی حاصل برای تحریم ها از طریق خارجی استفاده کنیم تحریم ، مبادله ، اجازه دهید استفاده کنیم.

در دوره یازدهم ریاست جمهوری ، نماینده مجلس اعلام کرد که گزارش کمیسیون اقتصادی را در این زمینه طی چند روز آینده به صورت علنی قرائت می کند و گفت: خدا رحمت کند ، آژانس ها ، وزارت نیرو ، وزارت صمت ، و وزارت حمل و نقل قانون مبارزه با پولشویی را اجرا می کند که در کشور و بانک مرکزی انجام می شود.

پورابراهیمی ادامه داد: در مورد مبادله ارز رمزنگاری شده با منبع خارجی ، نظر صریح ما در مجلس این است که بانک مرکزی و وزارت اقتصاد نباید این موضوع را کنار بگذارند. سایتهایی که در این زمینه اقدام می کنند باید در چارچوب استانداردهای ملی عمل کنند ؛ زیرا گزارش ما در کمیسیون اقتصادی نشان می دهد که هر روز 35000 میلیارد تومان از طریق پرداخت هایی پرداخت می شود که باید توسط PSP تحت نظارت بانک مرکزی اداره شود. عمل می کند ، متأسفانه ، این عملیات نظارت نمی شود. ما امیدواریم که بانک مرکزی بتواند سازماندهی کند ، اما اخیراً شنیدیم که بانک مرکزی تعلیق سازمان خود را در دستور کار قرار داده است. این اساساً مشکل ما نیست ، بنابراین ما قصد داریم این موضوع را در جلسه بعدی کمیته اقتصادی بحث کنیم . .

سرانجام در کنفرانس شورای اسلامی ، نمایندگان مردم کرمان از استاندار ، نماینده عالی ترین رهبر استان ، فرمانده ارتش استان ، شهردار کرمان و کلیه مسئولان خواستند تا مقبره قاسم تائوئیست را آماده کنند. زیارت سلیمانی هنگام تاج

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا