اقتصادیبرترین های کار و کسبعمومی

قیمت طراحی لوگو در سال 1402

رنج قیمت طراحی لوگو و آرم + تعرفه طراحی لوگو سال 1401

1401/6/15 7:02:42

سلام سوتکایی عزیز! به یه مقاله دیگه از سوتکا خوش اومدین.

اگه دارید این مقاله رو می خونید احتمالا به دنبال بهترین قیمت طراحی لوگو در تهران () یا شهرهای دیگه هستید. از این که با ما همراهید فوق العاده خوشحالیم و امیدواریم این مقاله براتون مفید باشه. قیمت طراحی لوگو به طور کلی به عوامل مختلفی بستگی داره. یکی از مهم ترین عواملی که در تعرفه طراحی لوگو تاثیر می ذاره، میزان مهارت و همچنین شهرت طراح لوگو و نوع شرکتی هست که شما پروژه طراحی لوگوی خودتون رو به دستشون می سپرید. گرچه اختلاف فاحش قیمت طراحی لوگو در ایران گاهی آدم رو متعجب می کنه…!

رنج قیمت طراحی آرم و لوگو در ایران!

سوال شما از ما:
رنج قیمت طراحی لوگو در ایران و خارج از کشور چقدر هست؟
جواب رو در جدول زیر براتون آماده کردیم، به همراه قیمت طراحی لوگو در آژانس خلاقیت سوتکا
هر سوالی داشتید خوشحال می شیم در بخش نظرات از ما بپرسید.

نوع لوگو مدنظر شما قیمت طراحی لوگو حرفه ای در
آژانس خلاقیت سوتکا
رنج قیمت طراحی لوگو اختصاصی در ایران رنچ تعرفه طراحی لوگو در خارج
لوگو نوشتاری (لوگوتایپ) از 1.900.000 تومان از 6.000.000 تومان از 2.500 $
لوگو تصویری (نماد و آرم) از 1.900.000 تومان از 6.000.000 تومان از 2.500 $
لوگو ترکیبی از 2.500.000 تومان از 8.000.000 تومان از 3.000 $
لوگو سه بعدی از 2.500.000 تومان از 10.000.000 تومان
طراحی لوگو برای مشتریان طراحی سایت 1.500.000 تومان برای لوگو دلخواه شما + هدایای اختصاصی

جدول مقایسه رنج قیمت طراحی لوگو حرفه ای و اختصاصی در مجموعه سوتکا، ایران و خارج مشاهده قیمت

تعرفه طراحی لوگو اتحادیه |تعرفه طراحی لوگو انجمن گرافیک سال ۱۴۰۱

دنبال یه لوگو حرفه ای هستین؟ مشاوره رایگان بگیرین

پروژهای طراحی لوگو سوتکا تا زمانی پیش می روند که رضایت کامل شما جلب شود.
ما در سوتکا به هزینه، زمان، انرژی و سلیقه شما احترام می گذاریم…!

آژانس خلاقیت سوتکا

نمونه کار طراحی سایت پیشنهاد می کنیم قبل از استعلام قیمت طراحی لوگو و سفارش طراحی لوگو، حتما نمونه کارهای شخص یا مجموعه موردنظر خودتون رو بررسی کرده و بعد قیمت هارو مقایسه کنید. چرا که شاید نشه هم کیفیت بالا و هم قیمت پایین رو یک جا در کنار هم پیدا کرد. اما در سوتکا این اتفاق افتاده!

بهترین قیمت طراحی لوگو حرفه ای در سوتکا

برای دریافت بهترین قیمت طراحی لوگو حرفه ای به سبک نوین در ایران و مشاوره رایگان از روش های زیر با ما در ارتباط باشید:

 مقایسه قیمت طراحی آرم و لوگو در ایران

در ادامه با مقایسه قیمت طراحی در ایران قصد داریم یک دید کلی از قیمت طراحی لوگو آرم و نشانه رو به شما سوتکایی های عزیز ارائه کنیم تا بتونید در مواقع نیاز بهتر و راحت تر تصمیم بگیرید و با توجه به بودجه ای که برای طراحی لوگوی حرفه ای خودتون در نظر گرفتید، شرکت یا طراح مناسب خودمون رو انتخاب کنیم. ابتدا یک دید کلی از هزینه طراحی لوگو در آژانس خلاقیت سوتکا در اختیار شما قرار می دیم و بعد تعرفه قیمت های طراحی لوگو رو بررسی می کنیم.

 قیمت طراحی لوگو حرفه ای و خلاقانه در سوتکا

با کمی تحقیق و بررسی تعرفه قیمت طراحی لوگو و آرم در مجموعه های مختلف می تونید کشف کنید که قیمت طراحی لوگوی حرفه ای در سوتکا بسیار پایین تر از تعرفه طراحی لوگو اختصاصی و حرفه ای در ایران هست و امکان نداره شما بتونید سبکی مشابه سبک طراحی لوگوی سوتکا رو با این قیمت و کیفیت پیدا کنید. مهم ترین علت طراحی لوگو حرفه ای با قیمت مناسب در سوتکا  اینه که هدف ما کمک به افرادیه که قصد راه اندازی و رشد کسب و کار اینترنتی خودشون رو دارند و اولین گام برای شروع کسب و کار آنلاین، داشتن یک لوگوی خلاقانه و منحصر به فرد هست. ما تصمیم گرفتیم در استارت کار شما عزیزان نقشی داشته باشیم و خدمات حرفه ای طراحی لوگو رو با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما سوتکایی های عزیز ارائه بدیم.

 قیمت طراحی لوگو آنلاین با تخفیف ویژه

اگر قصد در سوتکا یا هر مجموعه دیگه ای رو دارید برای استعلام قیمت طراحی لوگو آنلاین با تخفیف ویژه سوتکایی ها و مشاوره رایگان خدمات طراحی لوگو حرفه ای می تونید از طریق شماره زیر در واتساپ یا به صورت مستقیم با ما تماس بگیرید یا فرم روانشناسی سلیقه رو پرکنید تا ما با شما تماس بگیریم و در خصوص رنگبندی و نوع لوگوی مناسب برای بیزینس شما راهنماییتون کنیم. باعث افتخار ماست تا نقشی در موفقیت هرچه بیشتر شما و کسب و کارتون داشته باشیم.

 تعرفه طراحی لوگو  + ثبت سفارش ویژه VIP ها + (هدیه رایگان)

افرادی که برای رشد کسب و کار خودشون در فضای آنلاین از خدمات دیگه ما در سوتکا مثل طراحی سایت، سئو، تبلیغات گوگلی (متنی، بنری و ویدئویی و …) استفاده می کنند جزو افراد VIP محسوب شده و تعرفه طراحی لوگو حرفه ای براشون با تخفیف ویژه انجام می شه. (درصد تخفیف با توجه به مبلغ قرارداد محاسبه می شه و برای برخی قراردادها به صورت هدیه انجام می شه)

 پکیج کامل راه اندازی کسب و کار اینترنتی شامل:

لوگو خلاقانه + وبسایت حرفه ای + ایده های خلاقانه جدید

(با تخفیف میلیونی ویژه سوتکایی ها)

همین الان می تونید از طریق واتساپ یا تماس مستقیم با ما در ارتباط باشید. کمک به شما باعث افتخار ماست.

تعرفه طراحی لوگو انجمن گرافیک در سال 1400

تعرفه طراحی لوگو انجمن گرافیک سال ۱۴۰۰ رو می تونید در ادامه دانلود و مشاهده کنید.  قیمت مصوب برای طراحی لوگو انجمن طراحان هرساله در وبسایت اتحادیه منتشر می شه. اما عرف قیمت طراحی لوگو در بین طراحان و یا شرکت های طراحی لوگو در ایران اغلب پایین تر از قیمت صنف طراحی لوگو هست. شما می تونید همین الان  قیمت مصوب طراحی لوگو اتحادیه طراحان گرافیک رو با تعرفه طراحی لوگو سوتکا یا طراحان موردنظر خودتون  مقایسه کنید.

قیمت مصوب برای خدمات طراحی لوگو هزساله توسط انجمن طراحان گرافیک منتشر می شود – سوتکا

دانلود رایگان PDF لیست قیمت طراحی لوگو انجمن طراحان گرافیک در سال 1400

برای دانلود PDF لیست قیمت طراحی لوگو و دیگر خدمات طراحی حرفه ای انجمن طراحان گرافیک در سال 1400 کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید و فایل رو به رایگان دریافت کنید.

بهترین قیمت طراحی لوگو حرفه ای سال 1401

قیمت پایه طراحی لوگو حرفه ای در سال 1401 در مجموعه سوتکا با اعمال 30% تخفیف برای همه سوتکایی ها تعیین می شه و براساس نوع پروژه شما و سبک طراحی موردنظرتون این مبلغ به صورت توافقی تصویب می شه. و همون طور که قبلا ذکر شد برای افراد VIP درصد تخفیف جداگانه روی خدمات طراحی لوگو اعمال می شه. برای اطلاعات بیشتر می تونید فرم رو پر کنید تا برای مشاوره رایگان با شما تماس بگیریم. قبل از تماس حتما رو مشاهده کنید تا با کیفیت پروژه ها و سبک کاری متفاوت ما آشنا بشید.

 رنج قیمت طراحی لوگو در تهران و شهرستان ها

رنج قیمت طراحی لوگو در تهران بسته به کیفیت لوگو، سبک لوگوی دلخواه شما و باقی مواردی که شرح دادم متفاوته. به طور کلی لوگوها رو از نظر کیفیت می شه به دو دسته با کیفیت و بی کیفیت تقسیم کرد،  که رنج قیمتی متفاوتی رو تشکیل می دن.
لوگوهایی که درصد کپی در اون ها بالاست و یا توسط طراحان آماتور و غیرحرفه ای طراحی شدن رو می شه در دسته لوگوهای بی کیفیت قرار داد.
از طرفی لوگوهایی که با خلاقیت بالا و با رعایت اصول برندینگ و روانشناسی لوگو و همین طور ارائه ارزش های سازمانی برند طراحی می شن در دسته لوگوهای باکیفیت و اصیل قرار می گیرن. و به طور کلی رنج قیمت طراحی لوگو در ایران برای این دو دسته کاملا متفاوته.

 رنج قیمت طراحی لوگو ساده

رنج قیمت طراحی لوگو ساده در تهران برای افرادی که به خلاقیت بالا در لوگو نیاز ندارن و به یک لوگوی ساده و معمولی مدنظرشون هست و میزان کپی بودن و کیفیت اون زیاد براتون اهمیت نداشته باشه، ممکنه بتونن کارشون رو با هزینه کمتر از 1 میلیون تومان پیش ببرن. اما هیچ ضمانتی برای موفقیت لوگو و یا ثبت تضمینی لوگو و جود نداره و ممکنه هزینه های جانبی لوگو خیلی بیشتر از هزینه پایه طراحی لوگوی شما باشه. پیشنهاد من اینه که اگر بودجه کافی برای سفارش لوگوی حرفه ای درنظر نگرفتید، به جای سفارش لوگوی ارزان و بی کیفیت از سایت های استفاده کنید که راهنمای اون رو هم برای شما در سوتکا قرار دادیم.

 رنج قیمت طراحی لوگو حرفه ای

رنج قیمت طراحی لوگو حرفه ای در تهران، کرج  و شهرهای دیگه ای مثل  شیراز، اصفهان و مشهد، از 2 میلیون برای 1 الی 3 اتود شروع می شه و می تونه تا 50 میلیون (برای پروژه های بزرگ+ برندبوک و دفترچه راهنمای لوگو+ طراحی هویت بصری کامل و …) و حتی بیشتر پیش بره. و به طور کلی میانگین نرخ تعرفه طراحی لوگو حرفه ای در تهران حدود 6 میلیون تومان هست. و البته سفارش طراحی لوگو در سوتکا با اعمال تخفیف ویژه سوتکایی ها، این هزینه رو به یک سوم الی یک دوم کاهش خواهد داد…!

 علت اختلاف قیمت و تعرفه طراحی لوگو در ایران چیست؟

عوامل بسیار زیادی وجود دارند که در افزایش یا کاهش قیمت طراحی لوگو تاثیرگذارند. از جمله مهم ترین عوامل موثر بر اختلاف قیمت و تعرفه طراحی لوگو در ایران عبارتند از:

نوع و سبک طراحی لوگو

طراحی لوگو ساده، طراحی لوگو حرفه ای و خلاقانه، طراحی لوگو سه بعدی و …

کیفیت لوگو

طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام، طراحی لوگو برای پروفایل حساب کاربری، طراحی لوگو برای بیزینس های کوچک، و صنعتی، طراحی لوگو برندهای بزرگ و جهانی و …

درصد کپی بودن لوگو (از 0% تا 100%!!!)

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت طراحی لوگو، میزان کپی بودن لوگو هست که به شدت در گاه های بعدی کاربرد لوگو، مثل ثبت برند و … تاثیرگذاره. بسیاری از لوگوها به دلیل عدم رعایت اصول برندینگ و نداشتن ضمانت ثبت لوگو در این مرحله به مشکل می خورن. بسیاری از لوگوها ممکنه در نگاه اول پیچیده و باارزش به نظر برسن اما یک کارشناس حرفه ای طراحی لوگو می تونه تشخیص بده که درصد زیادی از لوگوی طراحی شده با استفاده از تمپلیت های آماده ایجاد شده و همین امر باعث کاهش قیمت طراحی لوگو می شه. از طرفی ممکنه شباهت بسیار زیاد یک لوگو به سایر لوگوهای داخلی و خارجی هم موجب کم ارزش شدن لوگو و ایجاد مشکل در مراحل بعدی مثل ثبت لوگو و … بشه.

قیمت طراحی لوگو در سوتکا با توجه به ضمانت ثبت برند و طراحی منحصر به فرد لوگو اعمال می شه و این اطمینان رو به شما می دیم که تا مراحل نهایی کاربرد لوگو مثل ثبت، چاپ و … در کنارتون هستیم

دکمه بازگشت به بالا