اقتصادی

لیست دفاتر فروش بلیت اربعین اعلام شد

معاون هوانوردی و امور بین الملل ایکائو گفت: خرید بلیت پروازهای آلبارن خارج از سایت رسمی شرکت هواپیمایی مورد تایید نیست و مسافران هنگام خروج از کشور با مشکل مواجه می شوند.

به گزارش patc، بلیت فروشی زائران اربعین از روز شنبه آغاز شد، اما به دلیل تقاضای زیاد و اختلال در سیستم های فنی سامانه فروش این ایرلاین ها از ساعات اولیه صبح، بسیاری از متقاضیان موفق به تهیه بلیت نشدند و با تاخیر در خرید بلیت این شرکت ها اقدام کردند. چند روز آینده. .

حسن هوشو، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل این سازمان در پاسخ به اطلاعیه ایکائو گفت: شواهد حکایتی وجود دارد که نشان می‌دهد بلیت‌هایی که به صورت جمعی از شرکت‌های هواپیمایی خریداری می‌شوند، مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند و به صورت انفرادی به مردم فروخته می‌شوند، بنابراین به اطلاع مردم می‌رسانیم که آنها فقط می توانند از طریق وب سایت رسمی اقدام به خرید بلیط کنند.اصالت بلیط های خریداری شده خارج از سایت رسمی یا دفاتر بلیط هواپیما تایید نشده است و خریدار این بلیط ها هنگام خروج از کشور با مشکل مواجه می شود و از سوار شدن آن جلوگیری می شود.

وی گفت: بر اساس آخرین آمار تا کنون بیش از 50 هزار بلیت رفت و برگشت صادر شده است که بیشتر آنها مسیرهای خروجی است و بیشتر بلیت های دریافتی از طریق سایت فروش شرکت هواپیمایی خریداری می شود. تاکنون مجوز 1000 پرواز صادر شده است و هر چه به اربعین نزدیک می شویم تعداد پروازها افزایش می یابد به طوری که در روزهای نزدیک اربعین روزانه تا 70 پرواز خواهد بود.

معاون هوانوردی و امور بین الملل ایکائو گفت: قرار است فردا تیمی به همراه رئیس ایکائو برای راه اندازی این تاسیسات و رفع مشکلات پروازی به عراق اعزام شود. علاوه بر این، اگر تست PCR مسافری اشتباه شود، در عراق، مسافر باید آزمایش را تکرار کند.

موکدا ایکائو اعلام کرد که وب سایت چارتر و پرواز 24 724 دارای مجوز ایکائو نیست و مسئولیتی در قبال متقاضیان خرید بلیط هواپیما ندارد. این سازمان همچنین فهرست سایت‌ها و دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی در پروازهای اربعین را در سایت خود به شرح زیر منتشر می‌کند:

لیست گیشه اربعین اعلام شد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا