برترین های کار و کسبعمومی

لیست لوازم مهم و پرکاربرد آرایشگاه زنانه

دغدغه خانم هایی که می خواهند وارد حرفه آرایشگری شوند این است که وسایل آرایشگری خانم ها چیست و از کجا می توان این وسایل را با قیمت مناسب پیدا کرد؟ یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از راه اندازی آرایشگاه باید انجام شود تهیه لیستی از لوازم آرایش مو برای خانم ها است. با تهیه این لیست گام بزرگی به سوی موفقیت برداشته اید. در این مقاله سعی کرده ایم با ارائه لیستی از تمامی ابزارهای لازم، کار شما را آسان کرده و به شما کمک کنیم.

برای آرایش با کرم پودر برای گریم عروس و یا هر چیز دیگری باید در یک آرایشگاه وارد شوید، در این مقاله به مهمترین وسایل های یک آرایشگاه زنانه میپردازیم. برای خرید لوازم آرایشی هم میتوانید به فروشگاه موراشین مراجعه کنید.

لیست وسایل مورد نیاز آرایشگاه

اکسسوری های مو باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند، زیرا اگر اقلامی که خریداری می کنید پس از مدتی کیفیت بالایی نداشته باشند باید آنها را تعویض کنید و این برای شما هزینه زیادی دارد. همچنین استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت باعث از دست دادن مشتریان و لکه دار شدن نام شما می شود.

مبلمان و لوازم آرایشگاه

وقتی مشتری وارد سالن می شود، اولین چیزی که متوجه می شود چیدمان مبلمان و وسایل است. هر چه فضای داخلی آرایشگاه زیباتر باشد، مشتری بیشتر متوجه آن می شود.

اکثر سالن های زیبایی خدمات آرایش و آرایش مو را نیز ارائه می دهند، بنابراین لازم است در انتخاب تجهیزات آن قسمت دقت زیادی داشته باشید و با توجه ویژه به جزئیات، تجهیزات زیبایی را خریداری کنید.

مبلمان شیک و راحت را با قیمت مناسب بخرید تا فضای سالن خود را تزئین کنید.

به یاد داشته باشید که انتخاب درست در ابتدای کار با هزینه ای معقول به فضایی دلپذیر منجر می شود، اما اگر انتخاب های اشتباهی داشته باشید، باید هزینه زیادی بپردازید.

تراشیده بمان

خرید یک صندلی اصلاح با کیفیت را توصیه می کنیم. هرچه مشتریان شما در سالن شما احساس راحتی بیشتری داشته باشند، آینده شغلی شما بهتر خواهد بود. صندلی اصلاح یکی از ابزارهای آرایشگاه است که مشتریان برای مدت طولانی در آن می نشینند، بنابراین نوع و متریالی را انتخاب کنید که به مشتریان شما احساس راحتی کند.

سایر لوازم آرایشی زنانه که باید هنگام خرید در نظر بگیرید:

ایستگاه یا میز منشی

قفسه و کمد

طبقات نصب شده و تمیز

مبلمان انتظار زیبا و با کیفیت

آینه

آینه یکی از اقلام واجب آرایشگاه زنانه است. به عبارت دیگر راه اندازی آرایشگاه بدون آینه غیرممکن است. هنگام تزیین آرایشگاه، نصب چند آینه بزرگ در قسمت های مختلف آرایشگاه ضروری است. انواع آینه در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است که می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

سشوار

قیچی مو یکی از ابزارهای اساسی هر آرایشگاهی است. این دستگاه برای اپیلاسیون، رنگ کردن، حالت دادن به مو و شینیون استفاده می شود.

هنگام خرید سشوار، مطمئن شوید که یک سشوار خوب تهیه کرده اید که سال ها به شما خدمت می کند و نیازی به تعویض این دستگاه نخواهید داشت. توصیه می کنیم برای خرید این دستگاه به لینک خرید سشوار از MoTenRo مراجعه کنید.

یکی از انواع سشوارها سشوار است و در مواقعی که آرایشگاه بسیار شلوغ است به آرایشگاه کمک می کند زیرا تکنسین مو مشتری را زیر سشوار می گذارد و به کار سایر مشتریان رسیدگی می کند.

سینک برای شستن مو

وجود سینک مناسب برای شستن دست و شستشوی مو در هر سالنی بسیار مهم و ضروری است. بنابراین در تهیه آرایشگاه به این نکته توجه کنید و سینک را در لیست اکسسوری های موی زنانه قرار دهید. سینک قبل یا بعد از اصلاح استفاده می شود.

مبلمان اتاق نشیمن

مشتریان شما ممکن است شامل زنی باشد که باردار است یا بچه دارد. در این صورت این زن باید در جای مناسب استراحت کند تا نوبت به انجام کارش برسد. بنابراین حمام شما باید به گونه ای طراحی شود که شرایط رفاهی لازم را برای مشتریان فراهم کند. تجهیزات لازم برای حمام شامل موارد زیر است:

صندلی زرهی

جدول

یخچال

مایکروفر

تجهیزات تهویه مناسب

لیست لوازم آرایشی و بهداشتی

بخش آرایش صورت در آرایشگاه یکی دیگر از بخش های بسیار مهم هر سالن زیبایی است. این بخش مخصوصا برای عروس خانم ها اهمیت دارد. تهیه صندلی مناسب، لوازم آرایشی مو و صورت باکیفیت و اصل برای هر آرایشگری ضروری است.

برخی از لوازم آرایشی مهم عبارتند از:

انواع سایه و ابرو

انواع خمیر خامه و پنکیک

قرمز

بررسی اجمالی

رژ لب

خط لب

یک ماسک

قالب

چشم های خط دار

پنهان شدن

زیرسازی و پرایمر آرایشی

انواع قلم مو

تامپون آرایشی

دکمه بازگشت به بالا