اقتصادی

محصولی برای شناسایی و تعیین غلظت عناصر در صنایع نفت و گاز

تکنسین های یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید محصولاتی شده اند که می توان از آنها برای شناسایی و تعیین غلظت عناصر مختلف در صنعت نفت و گاز و کلیه آزمایشگاه های مرکز تحقیقات علمی استفاده کرد.

به گزارش patc، محمدجواد کارگر شورکی، مدیرعامل دانش بنیان گفت: این محصول در دومین دوره این مسابقه برنده دومین مسابقه «کارویا» شد و از طریق تامین مالی جمعی به دنبال جذب یک میلیارد تومان بود. طرح تامین مالی «طیف‌فتومتر پایش تمام اتوماتیک» غلظت عناصر مختلف را در کلیه آزمایشگاه‌های نفت، گاز طبیعی، پتروشیمی، پزشکی، دارویی، آب و فاضلاب، محیط‌زیست، آزمایشگاه‌های صنایع غذایی و مراکز علمی شناسایی و اندازه‌گیری می‌کند. تحقیق مفید است.

وی افزود: این دستگاه در صنایع آب، فاضلاب، محیط زیست، نفت، گاز طبیعی و پتروشیمی به همراه مواد مصرفی به عنوان واکنش دهنده استفاده می شود و قیمت آن حداقل یک سوم تا یک چهارم نمونه های خارجی است. شرکت ها در ژاپن رقابت می کنند. و ایالات متحده.»

کارگرشرکی خاطرنشان کرد: مواد غیر برق مصرفی توسط شرکت ما تولید و به همراه تجهیزات ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت دانشبانیان ادامه داد: محصولات ما کاملا حرفه ای و منحصر به فرد بوده و در آزمایشگاه های فعال کشور و صنایع مادر مورد استفاده قرار می گیرد و مردم به صورت غیر مستقیم با آنها در ارتباط هستند.

کاگاشوراکی در خصوص نقش سرمایه گذاری جمعی در ارتقای پروژه های فناوری نوآورانه گفت: مزیت سرمایه گذاری جمعی این است که اگر مبلغ سرمایه گذاری شده در فاز اول در بازه زمانی مشخص بازگردانده شود، شرکت همیشه از حمایت مالی برخوردار خواهد بود. big این اعداد هنگام بحث در مورد تامین مالی جمعی برای پیشبرد پروژه های فناوری بسیار مفید هستند.

به گزارش صندوق شکوفایی نوآوری، وی از روند نهایی شدن پروژه در حدود 9 ماه خبر داد و گفت: به همراه اصل سرمایه و سود، 9 ماه ضمانت پروژه را ارائه می کنیم.

بر اساس این گزارش، صندوق نوآوری و شکوفایی فرهنگ سرمایه گذاری خطرپذیر را ترویج می کند و شهروندان را به مشارکت در پروژه های دانش بنیان در زمینه «تولید، حمایت و موانع» تشویق می کند. در این نمایش پروژه های دانش بنیان در مقابل پنج داور ارائه شد و بودجه خود را برای توسعه محصول بیان کردند. پس از هر مسابقه، پروژه های قابل سرمایه گذاری معرفی و یک وب سایت سرمایه گذاری جمعی افتتاح می شود. صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور افزایش اشتیاق شهروندان برای سرمایه گذاری در این پروژه ها، 100 درصد سرمایه شهروندان را بیمه می کند و از این طریق ریسک سرمایه گذاری در بنگاه های دانش بنیان را تا حد زیادی کاهش می دهد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا