علمی و پزشکی

مسئولیت مراکز درمانی فارس / بستن یا کاهش سایر فعالیت های پزشکی

patc / پیروان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرده است که براساس برخی از دستورالعمل های مرکز مدیریت بیماری کرونا ، بروز برخی از شرایط پزشکی در منطقه فارس به حالت تعلیق درآمده یا مدت زمان درمان آنها کاهش یافته است.

دکتر. علی اکبری با بیان اینکه برخی از تجهیزات پزشکی که مراقبت های تخصصی و تخصصی را انجام می دهند در روز یکشنبه دوم آذر تعطیل اعلام شده است ، گفت: مراکز پوست ، مو و زیبایی به مدت دو هفته تعطیل است و تنها ویزیت بیمار متخصصانی است که مطب خاصی ندارند. ، در این حالت در 50٪ نیرو رخ می دهد.

به گزارش patc ، براساس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، اکبری تأیید کرد که طی دو هفته کاشت مو ، لیزر ، تزریق ژل ، بوتاکس و اعمال زیبایی ممنوع است و از مردم خواست محصولات آرایشی و مو تهیه کنند. همچنین ، دفعه دیگر که بیماری قلبی کاهش می یابد ، داروهایی همراه داشته باشید که به سلامتی آنها آسیب نرساند.

اکبری گفت: انجام جراحی های غیرضروری و جراحی های زیبایی در کلیه مراکز درمانی و درمانی ، ایالتی ، ایالتی ، کمکی ، غیردولتی و جراحی های کوچک به مدت دو هفته مجاز نیست.

وی افزود: همچنین کلیه مراکز آمادگی جسمانی از جمله فیزیوتراپی ، کاردرمانی ، گفتاردرمانی ، ارتز و پروتز ، شنوایی سنجی ، بینایی سنجی و اسباب بازی ها برای کاهش کار خود با مشتری ، حداقل 50٪ انجام می دهند که در این حالت ، میزان محاسبه ، مقدار هفته گذشته انجام خواهد شد

معاون آموزشی با اعلام اینکه تعطیلی رایگان مانعی برای معاون رئیس جمهور نیست ، تأکید کرد: بیمارستان های بیمار ، عفونی ، ریوی و اطفال باید عملیاتی شوند ، اما برخی از دوره ها باید به گونه ای طراحی شود که حداقل 50٪ از مراجعه کنندگان باشد. هفته گذشته

اکبری همچنین به نقش رستوران ها و ماماها اشاره و خاطرنشان کرد: این تسهیلات باید مشتریان آنها را 50٪ کاهش دهد.

وی همچنین با بیان اینکه مراکز تصویربرداری پزشکی به ویژه CT باید مطابق برنامه های بهداشتی کار کنند ، گفت: بیمارستان های شبانه روزی در بخش اورژانس عملکرد خوبی دارند اما بخش هایی که خدمات پزشکی ارائه می دهند 50 درصد کاهش می یابد. آنها مجاز به ادامه کار خواهند بود.

اکبری در مورد کار بیمارستان ها و مطب های دندانپزشکی گفت: عملکرد در این مطب ها باید به گونه ای تنظیم شود که تعداد مراجعه کنندگان نسبت به هفته گذشته کاهش یابد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مطب های مددجویان خانواده و امکانات تحت پوشش معاونت بهداشتی نیز طبق برنامه اعلام شده توسط جانشین فعالیت می کنند.

اکبری با بیان اینکه داروخانه ها به طور عادی به کار خود ادامه می دهند ، گفت: رعایت کنترل از راه دور ، استفاده از ماسک و تجهیزات محافظ و صف آرایی به گونه ای است که بیماران وقت کمتری برای حضور و تجمع در مطب ها و مطب ها دارند. ، مهم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا