نماد سایت patc

مشاوره در مورد کاهش انتشار ویروس کرونا در گروههای کوچک

مشاوره در مورد کاهش انتشار ویروس کرونا در گروههای کوچک

patc / خراسان رضوی محققان گفتند که ویروس Covid-19 می تواند به راحتی در هر مکانی (در خانه) وارد شود ، بنابراین شما باید بدانید که برای داشتن یک محیط Covid-19 رایگان چه کاری باید انجام دهید و هنگام دیدار با اقوام و دوستان خود در مهمانی ها و تعطیلات در معرض خطر شیوع باشید. کوید – 19 در خانه کاهش یافته است.

شاید مردم فکر کنند که چگونه خانه های خود را در روز کرون بدون ویروس نگه دارند. تهویه مناسب یکی از مهمترین عوامل در انتقال ویروس و ایجاد عفونتهای Covid-19 است.

به تعویق انداختن مناسک تا پایان طاعون مسئله مهمی است ، اما اگر قرار است مراسمی انجام شود ، باید فاکتورهای دیگری مانند استفاده از هوای تازه ، پذیرایی از مراسم مختلف و تشریفات بیرونی را در نظر گرفت.

هوای تازه ، مکانی امن

بهترین مکان برای اتصال خارج از منطقه بسته و با فاصله دو متر از مردم است. به دلیل هوای سرد و طولانی بودن در خانه ، خطر عفونت ویروس کرونا زیاد است. انگلی به ویژه در مناطقی که اکسیژن ندارد از طریق هوا پخش می شود. در این صورت ، فاصله ای بین فرد آلوده و همه در معرض خطر ابتلا نیست.

درها و پنجره ها را باز کنید تا هوای تازه وارد شود. بدیهی است که محیط نباید سرد شود ، باز شدن پنجره ها می تواند فقط کمی (10 سانتی متر) باشد. استفاده از یخچال در مکانهایی مانند آشپزخانه و حمام بسیار مفید است ، اگر می توانید از کولر در خانه نیز استفاده کنید. از ماسک به طور مرتب استفاده کنید ، مگر هنگام خوردن و آشامیدن. سرانجام ، مهم است که زمان زیادی را با هم در یک اتاق یا یک مکان نگذرانید. سعی کنید از یک سایت رایگان یا مکان دیگر استفاده کنید.

کرونا در ذرات ریزی وجود دارد که هنگام صحبت ، آواز ، سرفه یا عطسه بیمار از دهان خارج می شود. ذرات ریز برای چندین ساعت در هوا می مانند. انتقال هوابرد هنگامی اتفاق می افتد که آئروسل های دارای ویروس توسط شخص دیگری استنشاق شود. سعی کنید از خواندن هر آهنگ در اطراف همه خودداری کنید ، زیرا در این مدت ، اجسام کوچکتر از آنچه معمولاً درباره آن صحبت می کنیم ، آزاد می شود.

توزیع هوا در داخل خانه ، به ویژه در مناطقی که تهویه خوبی ندارند ، مهم است زیرا ویروس از طریق هوا پخش می شود و با گذشت زمان رشد می کند. در آن صورت فاصله درستی از فرد آلوده وجود ندارد و همه در معرض ابتلا به ویروس هستند. با اطمینان از وجود هوای کافی برای پاکسازی هوا ، می توان از انتشار ویروس در هوا کاسته شد.

چگونه می توان در تماس با دیگران خطر عفونت HIV را کاهش داد؟

ماهیت این رویداد را مرور کنید

مهمترین قسمت این جشن دوربرگردان و اجرای مجدد میراث فرهنگی آنها است.

قبل از مراسم خود را از دیگران جدا کنید

بدیهی است که اگر بیمار هستید ، باید در خانه بمانید ، اما در کریسمس می توانید خود را منزوی کنید تا خطر شیوع ویروس کرونا (بدون علامت) را کاهش دهید. لوسی یار دلی ، استاد روانشناسی در دانشگاه بریستول گفت: “اگر بتوانید 14 روز خود را منزوی کنید ، بسیار ایمن تر هستید.” پنج روز کافی نیست ، گرچه از هیچ چیز بهتر است. 10 روز خوب و 14 روز خوب است.

از دیدن همه به یکباره خودداری کنید

در جوامع کوچک ، هرچه تعداد افراد بیشتر باشد ، احتمال ابتلای فردی به ویروس ناآگاهانه بیشتر است و زندگی در افراد برای مردم بسیار دشوارتر است.

از از خانه خود در برابر کوید محافظت کنید

روش های زیادی برای کاهش شیوع در فضای بسته وجود دارد ، از جمله ضد عفونی ، ماسک زدن و زندگی در فاصله دو متری.

تنفس بسیار مهم است و در خانه های مدرن با عایق بندی مناسب ، پنجره باز احتمالاً کافی نیست.

گابریل اسکالی ، استاد دانشگاه بریستول می گوید: “تولید هوای داخلی مهم است.” بنابراین درها را از نیمه خانه باز و پنجره را باز بگذارید.

به یاد داشته باشید ، مسکن به معنای امنیت نیست

تحقیقات اخیر در Nature Human Behaeve نشان داده است که حذف مناطق کوچک موثرترین راه برای جلوگیری از شیوع Covid-19 است.

استفان ریچر ، استاد روانشناسی عمومی در دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند هشدار می دهد که جشن گرفتن در یک مکان امن (در خانه) خطرناک است زیرا مردم این مکان را امن می دانند و توجه خود را تا حدی محدود می کنند.

بیاموزید که چگونه مودبانه نه بگویید

اگر کسی بیاید از شما سوالی بپرسد یا شما را به خانه خود دعوت کند ، ممکن است نه گفتن به درخواست او دشوار باشد ، بنابراین سعی کنید “نه” را به عنوان یک ایده به جای امتناع استفاده کنید. بنابراین به جای اینکه به من بگویی نزدیکش نشوم ، بگو که آن را نگیرم.

ترتیب جدول را تغییر دهید

در صورت امکان شام یا صبحانه را بیش از حد نپزید. بهداشت خود را بررسی کرده و مرتبا دست های خود را بشویید. اگر فضا و تجهیزات ناهار خوری موجود است ، تنظیم یک میز U شکل یا حتی جداول جداگانه را در خانواده های مختلف در نظر بگیرید.

لیندا بولد ، استاد بهداشت در دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند ، گفت: “آوردن افرادی از خانواده های مختلف و پخش موسیقی که مردم را به آواز و انتشار ویروس های زیادی در هوا ترغیب می کند ، خوب نیست.

از دست زدن به دارایی دیگران خودداری کنید. با هم غذا نخورید ، اطمینان حاصل کنید که همه چیزهای خاص خود را دارند و هنگام ترک آنها را با خود ببرید.

سعی کنید در خانه های افرادی که در معرض خطر هستند حضور داشته باشید و کسانی که در معرض خطر هستند نباید دیگران را بپذیرند.

زمانی برای بازدید پیدا کنید

زمانی که در خانه می گذرانید تفاوت بین اچ آی وی و جو را ایجاد می کند. در صورت تماس تلفنی ، 15 دقیقه دو متر بودن از خانه شخص به عنوان نزدیکترین اتصال تعریف می شود. به همین دلیل است که یک دیدار کوتاه مدت بهتر از یک دیدار طولانی است.

انجام فعالیت های خارجی بهترین راه اما بدون خطر است. توقف جلسات با خانواده یا دوستان تا تابستان می تواند گزینه مناسبی باشد.

منابع

www.mankhalid.com

www.rte.ie

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل