علمی و پزشکی

در مرحله سوم تاج در سایه آزمایش ضد ویروس ویروس در کشور هشتم

بدنبال افزایش انسداد دستگاه گوارش ، بروز بیماری های قلبی و مرگ و میر در اکثر ایالت های کشور کاهش می یابد. اما در این میان ، برخی از مناطق ، از جمله مناطق شمالی ، هنوز در بحران هستند ، در حالی که کاهش میزان بیماری ، برخی از محدودیت ها نیز کاهش یافته است. مشکلی که امروزه نگرانی متخصصان و سالمندان را ایجاد کرده است ، ترس از تغییر و کاهش محدودیت ها ، چهارمین علت شایع این بیماری است که بالاتر از گذشته است …

به گزارش patc ، یازده ماه پس از ورود ویروس به کشور ، افراد و بزرگسالان چیزهای زیادی برای مقابله با آن پیدا کرده اند. پس از گذراندن یک روز عجیب و باورنکردنی و یک اپیدمی بزرگ در مارس سال گذشته ، در پی این حادثه و وضع قوانین دیگر ، در اواسط ماه مه در هفته دوم ماه مه در کشور به بن بست رسیدیم. آن زمان. اما روند در اینجا متوقف نشد. بنابراین به عنوان آغاز تغییر شرایط و غفلت ، شروع سفر و غیره ، کم کم زمینه در ابتدای نقطه اصلی آماده شد ، با افزایش تدریجی مرگ و میر در بیمارستان ، در پایان ماه ژوئن و اوایل ماه اوت در حال حاضر ما دومین نمایشگاه هوایی را در کشور تجربه می کنیم.

روند سینوسی کرونا در کشور ادامه داشت و با کاهش موقتی تعداد در هفته دوم ماه سپتامبر ، بیماری در پایان خط صعودی به آرامی آغاز شد ، به طوری که در پایان ماه اکتبر و نوامبر ، سومین تظاهرات بیماری و مرگ بیش از 400 نفر در روز با آنها. در عین حال ، علاوه بر مردم ، حرفه پزشکی نیز سخت کار می کرد و این آغاز راهی برای مقابله با بحران و وضع قوانین سختگیرانه در این کشور بود.

استفاده از محدودیت های کرونا دو نوع است

من از 5 نوامبر با افزایش آنها در آذر ، راه اندازی سیستم شهید قاسم سلیمانی مبتنی بر کرونا ، افزایش تعداد آزمایش های تشخیص تاج ، استفاده از کنترل ها و قطعات کنترل میانی ترافیک از محدودیت های موجود در هوا استفاده کرده ام … تعداد خوابها و میزان مرگ و میر در راه های هوایی به قدری پایین آمد که در هفته چهارم ژانویه ، تعداد بیماران در بیمارستان به طرز چشمگیری کاهش یافت و تعداد مرگ های تاج پس از چند ماه دو برابر شد. همچنین ، با توجه به این ، تعداد بیماران سرپایی در سراسر جهان به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

به گفته معاون وزیر بهداشت ، تعداد بیمارستان های جدید کشور در هفته 47 این بیماری (19 تا 25 ژانویه) به 3922 نفر رسید ، در حالی که هفته 49 این اپیدمی با 4749 نفر مطابقت داشت. در عین حال ، به دلیل کاهش تعداد آپنه خواب در هفته 47 بیماری ، تعداد مرگ و میرهای این هفته در کشور به 753 نفر رسیده است. با کاهش شیوع بیماری و طول آن از قله سوم در کشور ، تعداد بیماران سرپایی تشخیص داده شده در هفته آخر آبان ماه ، در روزهای اخیر و در هفته هفتاد و هفتم بیماری به 17000 973 نفر رسیده است. .

در کرونا پایتخت چگونه است؟

با این حال ، این بیماری در سراسر کشور عود نکرد. در پایتخت ، از اوایل سال 1399 تا 16 ژانویه ، تعداد بیمارستان های خون به 69،486 و تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری در استان تهران به 8841. رسیده است. در حال حاضر ، تعداد بیماران سرپایی موجود در منطقه تا تاریخ اعلام شده و 78،172. در هفته 46 بیماری قلبی عروقی ، تعداد حوادث پزشکی هفتگی در استان تهران 5.43 در هر 100000 نفر جمعیت بوده است. علاوه بر این ، تعداد تلفات هفتگی تاجگذاری در ایالت تهران به 11.96 نفر در هر میلیون نفر رسید.

افزایش و سقوط بیماری در استان تهران در سال های اخیر مانند سایر کشورها افزایش و کاهش داشته است ، اما اپیدمی سوم در تهران همزمان با سایر کشور در هفته گذشته در ماه نوامبر رخ داده است. در هفته های اخیر تعداد افراد بی خانمان در تهران کاهش یافته است و با افزایش سرسام آور تعداد مرگ و میرها در این منطقه ، تعداد افراد بی خانمان در منطقه بیشتر از کشور و تعداد مرگ و میرها کمی کمتر از سایر کشورها است. بقیه

نیمکره شمالی همچنان در خط مقدم بیماری های قلبی ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ قرار دارد

در حالی که با وضع قوانین سختگیرانه شاهد کاهش تعداد موارد و مرگ و میر ناشی از بیماری در کشور بوده ایم ، اما این مناطق شمالی دیگر تکرار نشده اند و همچنان شاهد شیوع بیماری هستیم. در همین حال ، منطقه مازندران که هنوز با کرونا سوم روبرو نشده است ، از مرحله سوم بیماری عبور می کند و بسیاری از مناطق به کنترل بهتر بیماری می رسند. برخلاف انتظارات ، این موضوع با قانونگذاری مطرح شد و به گفته مسئولان ، عواملی مانند شروع فصل برداشت و افزایش اشتغال در کارگران هواشناسی ، سفرهای بیشتر به منطقه و موارد دیگر وجود دارد.

هفته چهل و ششمین اپیدمی مازندران ، حضور هفتگی بیمارستان در استان 26.27 در هر 100000 نفر ، با 32.21 مرگ در هر میلیون نفر بوده است. در نتیجه ، استان مازندران هنوز گرفتار این بیماری است. در هفته های اخیر میزان مرگ و میر و مرگ و میر در این منطقه کاهش یافته است ، اما تعداد بیمارستان های منطقه بسیار بیشتر از میانگین کشوری است و هنوز تعداد تلفات در این منطقه با میانگین کشوری فاصله دارد.

در شهرستان گیلان ، در هفتاد و هفتمین هفته مدیریت کرونا ، شیوع پزشکی 9.69 در هر 100000 نفر و تلفات ناشی از این بیماری 14.82 در هر میلیون نفر است. در هفته های اخیر تعداد بیمارستان ها و مرگ و میرها در این منطقه کاهش یافته است و تعداد مرگ و میرها از میانگین کشوری بیشتر است.

به گفته معاون وزیر بهداشت و طبق نمودارها ، در استان گلستان برخلاف سایر مناطق کشور ، سومین خطر ابتلا به این بیماری رخ نداده است و اکنون با توجه به افزایش تعداد مواردی که علی رغم ممنوعیت اتفاق افتاده است ، تصور می شود که این استان از حد سوم عبور کند. بیماری. اقامت کردن. در چهل و ششمین هفته مدیریت بیماری ، شیوع پزشکی 9.16 در هر 100000 نفر و تعداد مرگ 17.49 در هر میلیون نفر بوده است. اقامت در بیمارستان های استان گلستان رو به کاهش بوده است ، اما گفته می شود در هفته های اخیر تعداد کشته ها در حال افزایش است. شمار کشته شدگان به شدت افزایش یافته و این رقم هنوز بیشتر است.

طبق نمودارها ، در منطقه آذربایجان شرقی ، خطر سوم بیماری کاهش می یابد. به نوعی در هفته های اخیر بستری و مرگ و میر کاهش یافته است ، اما تعداد بستری شدن و مرگ و میر نسبت به دنیا کمی کمتر شده است. در این منطقه ، هفته چهل و ششمین کاهش بیماری ، تعداد پذیرش شدگان در بیمارستان 36/5 در هر 100000 نفر و میزان مرگ و میر 59/9 در میلیون است.

در منطقه البرز خطر سوم بیماری با خویشتنداری کاهش می یابد. در هفته های اخیر میزان مرگ ومیر و مرگ و میر در بیمارستان کاهش یافته است (چهل و شش هفته مراقبت از بیمار). علاوه بر این ، تعداد اقامت در بیمارستان کمتر از کشور است و تعداد مرگ و میر در منطقه کمتر از هر کشور دیگر است. در این منطقه ، پذیرش در بیمارستان 3.90 در هر 100000 نفر و 5.67 در هر میلیون مرگ است.

در منطقه خراسان رضوی ، پس از گذراندن مرحله سوم ، دسترسی به بیمارستان و مرگ ناشی از بیماری در چهل و ششمین هفته کاهش مدیریت بیماری. تعداد بیمارستانهای منطقه در مقایسه با میانگین کشوری کم است ، اما هنوز تعداد تلفات کمی بالاتر از میانگین کشوری است. شیوع پزشکی در خراسان رضوی 2.81 به ازای هر 100000 نفر و میزان مرگ و میر 9.86 به ازای هر یک میلیون نفر است.

در روزهای اخیر ، به دلیل نگرانی از وزارت بهداشت و معاون وزیر بهداشت ، پیش بینی روزهای بیشتر برای بیماری های دیگر ، از جمله مناطقی مانند هرمزگان (به ویژه جزیره قشم) و قم دور از انتظار نیست ؛ بدیهی است که میزان فعلی بستری شدن و مرگ و میر در منطقه قم پایین است و تعداد اقامت های شبانه در منطقه نسبت به سایر کشور کمتر است. شیوع قصور پزشکی در منطقه 0.82 در 100 هزار و میزان مرگ و میر 2.23 در میلیون است. در استان هرمزگان ، در هفته های اخیر تعداد پذیرش ها و مرگ ها در بیمارستان افزایش یافته است ، اما تعداد قتل ها و مرگ ها در مقایسه با سایر نقاط جهان همچنان کم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا