برترین های کار و کسبعمومی

معرفی بهترین هتل های انتالیا دارای پارک آبی

آنتالیا پر از محله های شلوغ، خونه های تاریخی، سواحل زیبا و رستوران هایی با غذاهای فوق العاده خوشمزه است. در کنار همه اینها، مکانی عالی برای آوردن بچه هاست. چرا؟ بعضی از هتل های این شهر دارای پارک های آبی در محل هستن که برای تفریح و خوش گذرونی بچه ها عالیه. در این مقاله بهترین هتل های انتالیا با پارک آبی رو به شما معرفی کردیم. پس به خوندن ادامه بدید.

هتل های آنتالیا با مجهز ترین پارک های آبی ✔️ بیست گشت

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی کدامند؟

وقتی صحبت از سفر و استراحت به میان میاد، اکثر گردشگران رو به عنوان مقصد انتخاب میکنن. چون میدونن با خط ساحلی آن در دریای مدیترانه، به تفریحات و سرگرمی های زیادی دسترسی دارن. به خصوص اگه در آنجا اقامت داشته باشن. این هتل ها معمولاً در مرکز شهر قرار دارن و در نتیجه به تمام رستوران ها، کافه ها و مغازه ها نزدیک خواهند بود. بیایید با هم بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی رو جستجو کنیم.

  • هتل  لند اف لجندز کینگدام

با دو پارک آبی بزرگ به همراه هتل لوکس مجاور آن، هیچ چیز برای تفریح کردن در این مجموعه کم نیست! این هتل برای خانواده ‌های بچه دار، به عنوان یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی در نظر گرفته شده. دیوار اتاق‌ ها با رنگ ‌های روشن و نقاشی های کارتونی طراحی شدن.

پارک های آبی این هتل دارای 41 استخر، رودخانه های مواج، سرسره های آبی پیچ در پیچ هستن. در سمت دیگه، پارک تفریحی نیز در اینجا میبینید که گزینه ‌های سواری زیادی از جمله ترن هوایی با ارتفاع 62 متر تا فرش‌های پرنده رو برای همه سنین ارائه میکنه. مهمانان میتونن به پارک های آبی به همراه صبحانه رایگان دسترسی داشته باشن.

دلفین دیوا پریمیر یکی از ست. چراکه این هتل دارای پارک آبی، پارک تفریحی، کلوپ کودکان، پاساژ، ساحل، سینما، و مرکز تناسب اندام هست، در کنارش مجموعه ‌ای از امکانات به ظاهر بی ‌پایانی رو در اختیار مهمانان قرار میده. این پارک آبی شش استخر و چندین سرسره آبی داره. شما میتونید به سایر فعالیت ‌های تفریحی شامل والیبال ساحلی، زمین تنیس، ورزش‌های آبی، دارت و ژیمناستیک آبی دسترسی داشته باشید.

  • هتل افتالیا اوشن ریزورت و اسپا

یک هتل واقعاً محبوب برای خانواده ‌هایی هست که کودکان 3 تا 7 ساله دارن. به خاطر امکانات بی نظیر آن به عنوان بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی شناخته شده. ساحل در نزدیکی هتل هستش و فضای داخلی آن نیز با استخرهای شنا، پارک های آبی کودکان، منطقه بازی، کافه ها و رستوران ها و یک آمفی تئاتر مجهز شده!

هتل رامادا ریزورت لارا تنها هشت دقیقه پیاده از ساحل فاصله داره و دارای پارک آبی، چندین گزینه غذاخوری، اسپا، و مرکز تناسب اندام هست. پارک آبی این هتل دارای چهار سرسره آبی و یک استخر بزرگ در فضای بازه. همچنین مهمانان میتونن از باشگاه ورزش ‌های آبی، مدرسه غواصی و اسپا که دارای حمام ترکی، سونا و اتاق ماساژه، لذت ببرن.

اتاق ‌ها بسیار دنج و راحت هستن و به وای‌ فای، تلویزیون صفحه ‌تخت، مینی ‌بار، بالکن، و امکانات تهیه چای و قهوه مجهز شدن. هتل رامادا همه امکانات بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی رو داره. صبحانه رایگانه. علاوه بر این، هتل دارای شش رستوران در محل هست که غذاهای مکزیکی، آسیایی، ترکی و غیره سرو میکنن.

  • هتل آکوا فانتاسی آکوا پارک هتل اند اسپا

پارک آبی به مساحت 50000 متر مربع، موقعیتی در کنار اقیانوس و دارا بودن 600 اتاق، این ویژگی ها باعث شده این هتل جزو بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی باشه. تمام اتاق ‌ها دارای قسمت نشیمن و وان چرخابی هستن. هشت کافه و شش رستوران در اینجا هست. اکثر بچه ‌ها پارک آبی این هتل رو با ترن‌ های آبی به شکل اختاپوس و سرسره‌ های بومرنگ رو دوست خواهند داشت. پس از یک روز کامل آفتاب گرفتن، پیشنهاد میکنیم که از آبگرم، حمام بخار، جکوزی و خدمات ماساژ این هتل لذت ببرید.

  • هتل آکواسیس دلوکس ریزورت و اسپا

این اقامتگاه جامع شامل پنج استخر، 9 سرسره آبی و انواع سوئیت، اتاق شنا و ویلاست. هر کدوم از اتاق ها شامل تراس هایی با منظره آب، اتاق نشیمن، سرویس پیشخدمت، و استخرهای خصوصی هستن. میهمانان میتونن به ساحل دسترسی داشته باشن و از خوردن انواع نوشیدنی لذت ببرن. اسپای 2000 متر مربعی در محل دارای حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده و فواره برفی هستش.

  • هتل دلفین بی گراند ریزورت

پارک شگفت انگیز این هتل رو حتماً تماشا کنید. این هتل مجلل تنها 1 کیلومتر از ساحل لارا فاصله داره و دارای ساحل خصوصی، سالن بولینگ و پارک آبی با سرسره های پیچ دار هستش. 12 تا کافه و 8 تا رستوران در دلفین بی گراند وجود داره و همه چیز به طور عالی در دسترسه. این هتل میتونه خانواده های 5 نفره هم پوشش بده.

از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی میتوان به هتل گرانادا لاکچری بلک اشاره کرد. فضای داخلی این هتل شبیه کاخ طراحی شده و دارای هشت استخر، سه استخر سرپوشیده و دو پارک آبی هستش. مهمانان به رودخانه های آروم، سرسره های آبی پیچ در پیچ و جکوزی های آرامش بخش، دسترسی خواهند داشت. بزرگسالان میتونن بچه ‌های کوچک رو در کلوپ بچه‌ ها بذارن و در اسپای هتل سطح بالا استراحت کنن.

هفت رستوران، از جمله استیک ‌خانه، بوفه، رستوران ترکی، و غذاخوری بین ‌المللی، به ‌علاوه 14 کافه، در فضای هتل گنجانده شدن. همچنین بدمینتون، زمین تنیس و سایر فعالیت های ورزشی و تفریحی در این استراحتگاه موجوده.

وای، به نمای بیرونی کاخ تایتانیک مردان در نزدیکی ساحل لارا نگاه کنید! این هتل 5 ستاره برای خانواده هایی که به دنبال هتلی مناسب برای کودکان 3 تا 7 ساله در ترکیه هستن، بهترین انتخابه. کودکان استخر و پارک آبی این مجموعه رو دوست خواهند داشت. فاصله فرودگاه تا هتل تنها 20 دقیقه است.

  • هتل پاین بی هالیدی ریزورت

اگه دنبال درجه یک ترین گزینه ی این لیست میگردید، این هتل رو انتخاب کنید. چراکه  این هتل ساحل خصوصی بسیار تمیز، 11 تا استخر و بزرگترین پارک آبی رو داره. پارک آبی آن شامل پنج سرسره آبی بزرگسالان، دو سرسره و یک زمین بازی برای کودکان میشه، بنابراین همه نوع تفریحی برای گردشگران در هر سنی داره! میهمانان میتونن از زمین ‌های تنیس، مرکز تناسب اندام، اسپا لذت ببرن. بخش هیجان انگیز این هتل مربوط به غذاهاست.

سه رستوران داره که انواع غذاهای مختلف از آسیایی، مکزیکی، ترکی و غیره رو سرو میکنن. هر اتاق دارای تراس در فضای باز با چشم ‌انداز باغ یا اقیانوس، تلویزیون صفحه ‌تخت، وای فای، و یخچال کوچک است. از ساحل خصوصی، میهمانان میتونن از چندین فعالیت ورزشی آبی مختلف مانند غواصی، پاراسلینگ و جت اسکی لذت ببرن.

یک هتل ساحلی در ساحل لاراست که دارای پارکی عالی، زمین بازی و 2 استخر برای کودکان هست. پارک این هتل برای کودکان بازی سطل های اوج و تفنگ های آب در نظر گرفته که میتونن ساعت ها به تفریح بپردازن. همچنین یک اسپا به ‌علاوه 11 تا رستوران داره. اتاق ‌های خانوادگی متصل به هم نیز موجود هستن.

هتلی فوق العاده برای خانواده های بچه دار در ترکیه است که پارک آب، سالن بولینگ و ساحل خصوصی داره! تمام اتاق‌ ها به صورت ۲ خوابه با ۲ حمام طراحی شدن. کلوپ کودکان برای بچه های 1 تا 16 ساله است. این هتل تنها 20 دقیقه از فرودگاه فاصله داره.

یکی دیگه از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی است که در شهر بلک قرار گرفته. گزینه های اقامتی مجلل مثل اتاق های استاندارد، سوئیت ها و ویلاهایی با استخر خصوصی رو در اختیار مهمانان قرار میده.

این هتل دارای چندین رستوران با غذاهای بین‌المللی، کافه ها، مرکز اسپا با درمان ‌های مختلف، استخرهای سرپوشیده و روباز، مرکز تناسب اندام و ساحل خصوصی هستش. این هتل همچنین فعالیت های مختلفی مثل ورزش های آبی، زمین تنیس، زمین های مینی گلف و برنامه های سرگرمی رو برای مهمانان فراهم میکنه.

 

دکمه بازگشت به بالا