اقتصادیبرترین های کار و کسب

معروف ترین رستوران های کیش با قیمت مناسب کدام ها هستند؟

رستوران ایران ویچ کیش

رستوران ایران ویچ یکی از به حساب می‌آید که با ارائه غذاهای خوشمزه و البته قیمت مناسب توانسته با استقبال بسیاری از افراد روبرو شود. این رستوران علاوه بر منو غذایی لذیذی که دارد با داشتن پرسنل مهربان و خوش‌برخورد نیز محیط را برای گذراندن ساعاتی خوش برای میل کردن غذا جذاب‌تر کرده است. مخصوصا اگر به خوردن غذاهای فست فودی علاقه دارید رفتن به این رستوران را در سفر خود به جزیره کیش فراموش نکنید.

 

بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده |بهترین رستوران های کیش نی نی سایت

 رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش معمولا با غذاهای دریایی که در آن سرو می‌شود شهرت یافته است. این رستوران یکی از بهترین‌های کیش بوده و در مقایسه با کیفیت بالای غذاهایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. به غیر از غذاهای لذیذ دریایی منظره دلنشین و موسیقی زنده‌ای که در حین خوردن غذا در آن پخش می‌شود حس خوبی به مشتریان القا خواهد کرد

رستورانهای بابا قدرت کیش

رستوران‌ بابا قدرت کیش از دیگر به حساب می‌آید. این رستوران به قدری در بین مسافران و حتی بومیان منطقه محبوب شده است که امروزه شعبه دومی از آن در جزیره کیش افتتاح گردیده است. علاقه‌مندان به خوردن غذاهای سنتی نظیر انواع کباب‌ها و ماهیچه‌ها نباید فرصت رفتن به این رستوران را در از دست بدهند.

رستورانبرادران بختیاری کیش

از جمله رستوران‌های باکیفیتی که باید هر مسافری که دوست دارد سفری اقتصادی به کیش داشته باشد، برود رستوران برادران بختیاری است. برای رفتن به آن باید به منطقه عرب‌ها بروید. در نتیجه توصیه می‌کنیم بعد از اینکه گشتی در محله اعراب زدید برای سیر کردن شکم خود سری به این رستوران بزنید. منو غذایی این رستوران شامل انواع غذاهای خوش با کیفیت ایرانی و فرنگی است.

رستوران پاتوق کیش

رستوران پاتوق علاوه بر اینکه در لیست ارزان‌ترین رستوران‌های باکیفیت کیش قرار گرفته دارای طراحی و فضایی زیبا و خوش‌منظره است. به همین دلیل علاوه بر قیمت مناسب می‌توان آن را در لیست رستوران‌های زیبا نیز قرار داد. نکته مهم در ارتباط با رستوران پاتوق این است که حتما سعی کنید قبل از رفتن به آن میز رزرو کنید. چرا که طرفداران این رستوران در مقایسه با ظرفیت آن بسیار بیشتر است.

رستوران پارسیان کیش

اگر با تور کیش سفر کردید و به دنبال مکانی با محیط دنج و غذاهای با کیفیت ارزان می‌گردید رستوران پارسیان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این مکان در خیابان فردوسی واقع شده و رستوران هتل پارسیان به شمار می‌رود. شما می‌توانید انواع پیتزاها و ساندویچ‌ها را در این رستوران سفارش داده و با لذت میل کنید.

رستوران پایاب کیش

در صورتی که دوست دارید تمامی معیارهای یک وعده غذایی ایده‌آل را نظیر محیط مناسب، منظره عالی در قضای باز، غذاهای خوشمزه و قیمت مناسب را یکجا تجربه کنید رستوران پایاب گزینه خوبی برای شما خواهد بود. بنای این رستوران قدمتی در حدود دو هزار سال دارد که غذا خوردن در آن برای هر کسی لذت‌بخش خواهد بود.

رستوران البرز کیش

صرف نظر از قیمت مناسب اگر کیفیت غذایی که می‌خورید برای شما اهمیت دارد بدون شک باید سری به رستوران البرز کیش بزنید. در تمامی غذاهای سرو شده در این رستوران از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. علاوه بر آن رفتار کارکنان آن بسیار محترم و مهربان است. این رستوران به عنوان یکی از بهترین‌ رستوران‌ها از نظر بومیان کیش شناخته می‌شود.

رستوران پوریا کیش

اگر به غذاهای سنتی علاقه دارید رستوران پوریا را در سفر کیش برای خوردن یکی از وعده‌های غذایی پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران علاوه بر غذاهای لذیذی که دارد با ایجاد فضایی سنتی مثل سفره‌خانه‌ها توانسته توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند. علاوه بر آن این امتیاز را به میهمانان خود می‌دهد تا در کنار موسیقی زنده غذای خود را میل کنند.

معرفی رستوران های کیش با موسیقی زنده

در زیر به معرفی رستوران های کیش با موسیقی زنده می‌پردازیم و علاوه‌بر معرفی امکانات و منوی غذایی آن‌ها؛ آدرس و شماره تلفن هر رستوران را ارائه می‌دهیم.

تجربهای لاکچری در رستوران بین المللی پاشا کیش

از لاکچری ترین رستوران های کیش با موسیقی زنده که پکیج کاملی از تمام امکانات است می‌توانیم به رستوران بین المللی پاشا کیش اشاره کنیم.

  • زیبایی دکوراسیون و نورپردازی
  • دارای 2 چیدمان مدرن و سنتی
  • کیفیت غذا و قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • منوی متنوع از غذاهای ایرانی، دریایی، گیاهی و بین‌المللی
  • چشم‌انداز بینظیر در کنار دریا
  •  نزدیک بودن به مراکز خرید کیش مانند بازار عرب ها یا مرکز خرید دیپلمات کیش

 

همگی از امکانات فوق‌العاده‌ی این رستوران هستند. یکی‌از نکات ویژه‌ی رستوران پاشا، دو طبقه‌بودن آن است. در طبقه زیرین رستوران معمولی و در طبقه‌ی بالایی رستوران VIP پاشا قرار دارد و دارای سقف متحرک است. بدین‌منظور که در صورت مساعدبودن آب‌وهوای جزیره این سقف کنار رود تا افراد بتوانند غذای خود را در فضای باز میل کنند.

آدرس رستوران بین المللی پاشا کیش: پشت بازار دیپلمات کیش، مجموعه رستوران بین المللی پاشا

غذای باکیفیت در فضای باز و سنتی رستوران پایاب کیش

یکی‌از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده، رستوران پایاب کیش معرفی می‌شود. فضای این رستوران بسیار راحت، بزرگ و دارای تخت‌های چوبی است. شما علاوه‌بر استفاده‌از فضای باز آن می‌توانید از آلاچیق‌هایی که سرپوشیده هستند نیز بهره ببرید. برای سفر به جزیره‌ ی کیش نیز اگر راه هوایی را انتخاب کرده‌اید می‌توانید  از قاصدک24 خرید اینترنتی خود را انجام دهید. تمامی بلیط‌ها مانند بلیط هواپیما کیش یا بلیط لحظه آخری کیش در این سایت موجود می‌باشد.

 

منوی رستوران پایاب کیش دارای انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کباب‌ها، خورشت‌ها و حتی آبگوشت است که مسافران از کیفیت و طعم آن‌ها بسیار راضی بوده‌اند. در این رستوران امکان رزرو نیز برای مراسم و جشن‌ها وجود دارد و ارسال غذا در آن رایگان می‌باشد. علاوه‌بر اینکه فضای سرسبز، درختان، هوای مطبوع و فواره‌های آب لحظات نابی را برای شما رقم خواهند زد؛ در شب نیز فضای رستوران به‌همراه موسیقی زنده بسیار فوق‌العاده خواهد بود.

دیگر امکانات رستوران پایاب:

  • پارکینگ اختصاصی
  • منوی صبحانه
  • سرو چای
  • زمین بازی برای کودکان
  • نزدیک بودن به مجموعه‌ تاریخی پایاب و امکان بازدید از آن
  • اینترنت رایگان

بهترین رستوران ساحلی کیش با موسیقی

در زیر به معرفی بهترین رستوران ساحلی کیش که موسیقی زنده نیز دارد؛ می‌پردازیم و علاوه‌بر معرفی امکانات و منوی غذایی آن؛ آدرس و شماره تلفن رستوران را ارائه می‌دهیم.

شبی رویایی در رستوران دریایی میرمُهَنا کیش

اگر تمایل به داشتن شبی شگفت‌انگیز و به یادماندنی دارید؛ رستوران ساحلی میرمهنا کیش را از یاد نبرد. این رستوران یکی‌از معروف ترین رستوران های کیش با موسیقی زنده است و از بهترین رستوران های ساحلی کیش نیز شناخته می‌شود.

 

در منو رستوران میرمهنا کیش انواع غذاهای دریایی، ایرانی، کبابی و غذاهای اصیل جنوبی وجود دارد و در کنار آب‌های مواج خلیج فارس سرو می‌شود. فاکتوری که لذت شام را برای شما دوچندان می‌کند؛ تماشای اجرای زنده و گوش‌سپردن به موزیک پرطرفدار (گروه دامون بند) آن است. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید بالابودن قیمت‌ها در رستوران میرمهنا کیش است که توسط:

  • کیفیت خوب غذا و تنوع منو
  • رفتار گرم و مودبانه‌ی پرسنل
  • چیدمان شیک و فضای راحت
  • نزدیک بودن به مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید میکامال، مرکز خرید تجاری کیش، بازار پردیس
  • چشم‌انداز نفسگیر آن در لب ساحل و

 

دکمه بازگشت به بالا