اقتصادیبرترین های کار و کسب

مقایسه کتاب های خیلی سبز و میکرو گاج

کتاب کنکور خیلی سبز

کتاب های انتشارات  جامع خیلی سبز جز کتاب هایی هستند که بدون قید و شرط یک ایران بوده اند اما با موجود شدن خیلی از انتشارات در بازار با سبک سوالاتی که داشته است کم رنگ تر شد و از دور رقابت ها به نسبت حذف شد.

ولی بعد از این اتفاق انتشارات خیلی سبز تصمیم گرفت که کتاب های خود را ویرایش کند از نظر درسنامه که یکی از شهرت و معروفیت انتشارات خیلی سبز به خاطر همین درسنامه قوی که دارد هست از نظر مفهوم خیلی عالی کار کرده اند اما سبک سوالات کنکور سراسری به طوری هست که دانش آموزان علاوه بر اینکه باید مفهومی بخوانند باید ترکیبی و مقایسه‌ای و چالشی هم تست کار کنند و آموزش ببینند.

کتاب کنکور میکرو گاج

کتاب های میکرو طبقه بندی گاج جزو اولین کتاب های تستی هستند که به سبک کنکور سراسری خیلی قوی نوشته شده است یعنی کاملا توجه شده است به سبک کنکور حتی به قید ها کلمات و نکات کلیدی کتاب درسی و تمامی مواردی که گفته شد در کتاب درسی که اهمیت ویژه ای دارند در کتاب های میکرو طبقه بندی گاج هم استفاده شده است.

کتاب کنکور میکرو گاج یا نشر الگو

به خاطر اینکه حجم کتاب زیاد نشود آموزش و ارائه نکات به صورت فشرده در کتاب جای داده شده است.

انتشارات خیلی سبز درسنامه کامل و قابل فهمی دارد نکات تستی را که تا کتاب های خود بیان کرده اند نسبت به کتابهای دیگر کم حجم تر میباشد تعداد تست هایی که در کتاب ها هست مناسب است و همه نوع تیپ تست دارد.

جمع بندی کتاب خیلی سبز خوبه؟

دانش آموزانی که زیاد وقت نمی کنند که درسنامه های زیادی بخوانند یعنی سطح متوسط و قوی دارند و فقط میخواهند تست های سخت و استاندارد بزنند کتاب خیلی سبز گزینه خوبی می باشد.

مقاله مرتبط: مقایسه

کتاب کنکور نشر الگو

کتاب های نشر الگو جز کتاب هایی میباشد که تقریباً با سبک جدید کنکور جلو می رود کتاب های نشر الگو توضیحاتی که در کتاب دارد مانند کتاب گاج می باشد اما در برخی موارد و نکات از کتاب گاج برتری دارد که خیلی قابل درک و بسیار مهم میباشد.

بهترین منابع کنکور

به عنوان مثال در کتاب های نشر الگو نسبت به کتاب های گاج خیلی بیشتر بهتر و عمیق‌تر به جملاتی که در کتاب درسی دانش آموز وجود دارد پرداخته شده است و توضیح داده شده است و از همه مهمتر کتاب های نشر الگو از نظر سختی تست ها قوی تر از کتاب های گاج می باشد کتاب های نشر الگو

تمامی تست های سنجش و کنکور سراسری داخلی و خارجی را پوشش می دهد که این یک مورد بسیار مهم و کمک کننده می باشد.
در کتاب های نشر الگو کادر های آموزشی به صورت قالب وجود دارد که بسیار خلاصه می باشد و به عنوان یک درسنامه نمی توان از آن استفاده کرد کتاب های نشر الگو یک مشکلی هم که دارد این است که تقریباً غلط های علمی در دل کتاب دیده شده است.

کتاب های نشر الگو درسنامه های خیلی کم حجمی دارد تست هایی که در دل این کتاب وجود دارد از سطح آسان به سخت می رود ولی پاسخنامه که دارد کامل است و سطح تست ها را بالا برده است ولی برای آموزش نمیشود روش حساب باز کرد بیشتر به عنوان منبع مکمل برای این که دانش آموز بتواند مشکلاتش را حل کند و به درصد های بالا و مورد نظر خود برسد می تواند استفاده کند.

جمع بندی کتاب کنکور نشر الگو خوبه؟

کتاب های نشر الگو بیشتر برای دانش آموزانی که سطح متوسط و تقریباً قوی دارند به عنوان منبع دو می‌توانند از این کتاب های نشر الگو استفاده کنند.

مقاله مرتبط:  | دروس اختصاصی _ ویژه تجربی انسانی و ریاضی

هم تست های شمارشی و هم تست های مقایسه ای و تست های چالشی در کتاب های میکرو طبقه بندی گاج خیلی زیاد دیده می شود از نظر هزینه هم می‌توان گفت که قیمت مناسب تری دارد این کتاب ها دو جلد میباشند و جلد اول شامل تست ها و جلد دوم شامل پاسخنامه های تشریحی می باشد یکی از ویژگی‌های دیگر کتاب های میکرو طبقه بندی گاج این است که تمامی تست های کنکور سراسری داخلی و خارجی را به همراه تست های آزمون های سنجش که باعث پیشرفت و غنی شدن این کتاب شده است آورده شده است و کار شده است باز هم ناگفته نماند که در کتاب های میکرو طبقه بندی گاج به کتاب‌های درسی توجه ویژه ای شده است.

درسنامه کتاب های میکرو طبقه بندی گاج بیشتر کلیدی است و نکته های خیلی زیادی دارد.

تست هایی که در کتاب های گاج از سطح ساده به سطح دشوار می رسد سوالات سختی که دارد به نسبت کتابهای خیلی سبز میباشد.

جمع بندی کتاب کنکور میکرو گاج خوبه؟

بیشتر مناسب دانش آموز های دهم و یازدهم هستند که فرصت خیلی زیادی دارند به عنوان منبع اول پیشنهاد نمی شود چون بیشتر تستی کار کرده اند.

 

خیلی سبز یا میکرو نی نی سایت |ریاضی میکرو یا خیلی سبز

مقاله مرتبط:  و استراتژی و مهارت های حیاتی سر جلسه

کتاب کنکور سیر تا پیاز

کتاب های سیر تا پیاز تقریباً تمامی مطالب کتاب را پوشش میدهد گفته می شود که یکی از کامل ترین کتاب ها می باشد کتاب های سیر تا پیاز منابع مناسب برای هر نوع دانش آموزی می باشد چون اینطوری گردآوری و تنظیم شده است و چون درسنامه خیلی کامل و جامعی دارد بسیار مناسب دانش آموز هایی هستند که در سر کلاس مطالب را به خوبی یاد نگرفته اند.

کتاب های سیر تا پیاز به سه بخش تقسیم شده است:

  1. آموزش یعنی قسمت درسنامه
  2. پرسش های تشریحی یعنی قسمت امتحانی
  3. پرسش‌های چهار گزینه‌ای یعنی قسمت تستی

قسمت درسنامه کتاب های سیر تا پیاز دقیقا منطبق با سرفصل های کتاب درسی می باشد اولویت اصلی مولف کتاب آموزش دادن به صورت کامل دقیق و آسان و قابل فهم میباشد.

هدف از قسمت امتحانی این است که معدل دانش آموز بالا برود و مفاهیم کتاب تثبیت شود.

تمامی پرسش هایی که در این قسمت طراحی شده است مطابقت دارد با تمامی استاندارد های مصوب آموزش و پرورش‌ و هدف از قسمت تستی این کتاب ها این است که یک سری فوت و فن و تکنیک های تست زنی را به دانش آموزان آموزش بدهند و همچنین آموزش رمز های موفقیت در آزمون های مهم و معتبر مثل کنکور المپیاد تیزهوشان نمونه دولتی

 

دکمه بازگشت به بالا