من در حال نوشتن کتابی درباره روزهای دشوار کرونا / هنرمندان برای کمک به پایان دادن به خشونت هستم

کتاب |نوشتن کتاب

بر اساس تأثیرات حمله هوایی و ناامیدی ناشی از آن ، وزارت بهداشت از عکاسان درخواست کمک به جلوگیری از خشونت ، تقویت دلسوزی و نمایش حماسه کارکنان مراقبت های بهداشتی را کرد.

به گزارش patc، دکتر. سعید نمکی در گروه حماسه نهم آبان از هنرمندان ، جانبازان و شهدا گفت: “هر وقت می خواهم درباره هنر صحبت کنم ، برخی می گویند هنر بهترین زبان برای آرام شدن است ، اما من می گویم هنر زبان عشق و محبت است. آنچه هنر تولید می کند چیزی جز عشق نیست.

وی افزود: گروهی از هنرمندان در برج عاج زندگی می کنند و گروهی مانند شما کار بزرگی با مردم انجام می دهند. این واقعیت که عزیزی مثل پرویز پرستویی برای همیشه در ذهن مردم باقی خواهد ماند به این دلیل است که او همیشه بخشی از مردم است. چه در پشت دوربین ، چه جلوی دوربین ، چه در سینما و چه نزدیک مردم. من از روزی که به دنیا آمدم آفریده شده ام. خدا مرا با روزهای سخت آفریده است. به یاد دارم که در اوایل امنیت ناب ، در کنار بچه های خوزستان بودم. امروز روز یادآوری دوباره شهید تندگویان است. یک هفته بعد از شهید تندگویان ، در همان خط آبادان – مشهد ، یک مینی بوس از بچه های جهاد داشتیم. و دیدیم که یک راننده باری وجود دارد که می گوید شما برای دفاع از دشمن می روید. از آن روزهای سخت ، این امتیاز را داشتم که در کنار مردم عزیز کشورم باشم. در سیل و زلزله و اینجا.

نمکی ادامه داد: در روزهای اول آمدن ما در 25 استان سیل شدید و در شش منطقه سیل فاجعه بار را تجربه کردیم. من در تعطیلات نوروز در خانه و زندگی نبودم و از 9 استان بازدید کردم که باعث افتخار من بود. در خوزستان ، بیستون مرده ای در مرداب ها وجود داشت و هوا گرم بود ، اما ما هیچ طاعونی نداشتیم. هاملمان ، ناظر بهداشت جهانی ایران در پاسخ به این س ifال که آیا ایران می تواند هوا را در زمان تحریم ها کنترل کند ، گفت: ایران که می تواند در برابر یک سیل سیل مقاومت کند ، می تواند هوا را کنترل کند. در جریان سیلاب دو مورد اسهال در خوزستان گزارش شد که بلافاصله پیگیری کردیم و مشکل برطرف شد.

وزارت بهداشت گفت: مشکلات آینده مانند آنفلوانزای H1N1 ، چندین میلیون زائر ، 40،000 و 90،000 نفر از افغانستان و پاکستان و با انواع بیماری ها و موارد دیگر ، اما خدا بخشنده بود و ما توانستیم با لطف و تلاش خداوند این مشکلات را حل کنیم. مردم.

نمکی اظهار داشت: سهراب عزیزم می گفت “من قطاری دیدم که سیاست را می گیرد و چقدر خالی است”. من هرگز در کشتی سیاسی نبوده ام و هیچ ایده ای غیر از عشق انسانی تحت تأثیر من قرار نگرفته است. پدر من نجار بود و مادرم نجار بود و من هرگز خود را به هیچ برق وصل نکردم و مدیون کسی نیستم جز مردم کشورم. فکر می کنم نتوانسته ام آنچه را می خواهم انجام دهم با احترام و عزت این افراد انجام دهم. هر بار که به هر شهری می روم ، ابتدا به خانه تشییع جنازه می روم و می گویم که من فقط از شما شرمنده ام که در روز قضاوت به دلیل بزرگی که نشان داده اید ، قادر به پاسخگویی نخواهم بود.

وی از من به عنوان “ستمگر ایران و آماده تعهد در برابر رکود بزرگ” یاد کرد. من همیشه گفته ام که من وزیر بهداشت هستم. من وزیر بهداشت عمومی ، راست ، چپ ، شیعه و سنی ، رهبران مذهبی و ملحد و حتی زندانیان محکوم به اعدام هستم. احساس می کنم که متعهد هستم از سلامتی همه مردم این دنیا ، نه فقط هر گروه یا گروهی محافظت کنم.

نمکی بر اساس حضور هنرمندان در این مراسم گفت: من پای شما را می بوسم ، شما امروز اینجا درخشان هستید. هنرمندانی که در کنار مردم ایستاده اند و هنرهایی را خلق کرده اند ، در طول تاریخ این کشور همیشه بر دوش مردم این کشور آزادی داشته اند. اگر صفحات شاهنامه فردوسی را باز کنید ، می بینید که او در نوشتن کتاب های این کشور چقدر عالی بود. از بسیاری جهات ، وقتی صفحات سعدی ، حافظ ، مولانا ، تاریخچه ویدیو و موارد دیگر را باز می کنید ، مغرورانه است. اگر تاریخچه فیلمبرداری امنیتی را بخوانید ، این یک فرصت جدید و منحصر به فرد در سینمای ایران است. آنچه باعث ساخته شدن فیلمهای ایرانی در تاریخ دفاع مقدس ، چه از نظر فیلم و چه فیلم ، ماهیت سینمای ملی ما را به طرز چشمگیری تغییر داد. زیرا عطر و بوی آن عشق را به وجود آورد. او آثار هنری خلق کرد که یکی از عاشقانه ترین تصاویر در ساخت عشق و واقعیت واقعی و بدون تلافی بود.

وی همچنین گفت که ویدئو برای دفاع سفید عنوان جدیدی در فیلم محلی ما ایجاد کرد و علی رغم اشتباهات و اشتباهات ، فیلم دفاع مقدس به عنوان نمونه و راهی تبدیل شد ، وی گفت: امروز ، من افتخار می کنم که از این روحیه های لطیف برخوردار هستم و قدردانی شما از این افسر جوان پزشکی بسیار مایه تشویق است.

نمکی ادامه داد: من به عنوان یک برادر جوان که ورزشگاه را اداره می کند و در سخت ترین روزهایی که ورزشگاه را پشت سر گذاشته ایم ، فکر می کنم تفاوتی که در دفاع داریم ، امنیت محض است و اینکه امنیت خالص خط را می دانیم ، اما در اینجا خط مقدم را نمی شناسیم. شخصی که در کنار ما زندگی می کرد یک بمب ویروسی بود و ما آن را نمی دانستیم و این منطقه بسیار گسترده بود و این بسیار رایج بود. من بیدار شدم و شب ها بیدار ماندم و تا صبح با بیمارستان ها در ارتباط بودم. همان طاعون خوزستان ، تخت هایی را در آبادان دیدم پر بود ، ما شب ها به دنبال بیماران بودیم و گاهی اوقات فکر می کردم که تو چه قدرتی به خدا داده ای؟

وی افزود: با این وجود سخت ترین روزها برای فرزندان ما گذشت. در همین زمان ، امروز در تنهایی بودیم. این به معنای شنا در یک طوفان با دستان بسته به پشت است. در روزهای اول ، اگر می خواهیم برای همکاران ماسک بیاوریم ، آنها کل روند را می بندند. ما از صبح تا صبح خوشحال بودیم که آنها وارد عمان شدند و از عمان وارد کشور شدند ، اما آنها نرسیدند. در همان زمان ، در اوج ممنوعیت این طرف ، ما در منطقه خود زبان مشترکی نداشتیم. برخی تصور می کردند طوفان آنقدر ملایم است که توجیه آن دشوار است و عده ای نیز باور نمی کردند. یک روز در کابینه ، اوایل فوریه عصبانی شدم و گفتم ما نمی فهمیم تا این آتش به لانه این کشور بریزد و خانواده های ما بیمار نشوند. من و دوستانم روزهای تنهایی داشتیم.

نمکی گفت: بدیهی است که صادقانه می توانم بگویم که در کنار این روزهای غم انگیز ، نسیم تازه ای هم داشتیم که یکی از آنها کار و راحتی هنرمندانی بود که واقعاً در عشق ، زیبایی و زیبایی با ما بودند. بچه های جبهه و جنگ ، سربازان و مردم با ما بودند. این صندوق توسعه و احیای اقتصاد تغییرناپذیر بود. این ثروت باورنکردنی همراه آن نشان می دهد جهانی که درخواست ماسک و لباس محافظ و هواکش می کند ، در عرض دو ماه اکنون بزرگترین تولید کننده این اقلام است و در نهایت این تجهیزات و تجهیزات را صادر می کند. ما قبلاً خود را آماده کرده ایم تا ویروس بیاید و یک کانال راه اندازی کند و این را ببیند حتی یک نفر در هیچ بیمارستانی گم نشده است.

وی ادامه داد: در پایگاه کرونا در خوزستان ، جایی که موج شدیدی وجود داشت ، حتی یک بیمار در هیچ بیمارستانی باقی نماند. ما به هیچ بیماری نگفتیم که به بیمارستان نروید زیرا شما آنجا نیستید. ما همچنین به هزاران افغان بدون کارت رایگان کمک کرده ایم. ما به کسی نگفتیم که از سن شما بالاتر است ، من باید یک دستگاه تنفسی به نوجوانی بدهم. این افتخاراتی است که با عشق در جمهوری اسلامی ساخته شده است و من معتقدم که حتی اگر پول داشتیم اما باعث افتخار ما بود به عشق مردم و کادری که به این باشگاه آمدند. پرستاری که 11 ماه کار نکرد اما روی صحنه آمد. اخیراً ما پس از یک درخواست طولانی قبض پرستاران را پرداخت کرده ایم.

وزارت بهداشت گفت: ما به عنوان یک برادر جوان از این گروه محترم انتظار داریم که اول از همه امروز مردم از تکرار داستان قبلی خسته شده اند. ما افرادی داریم که اکنون نگران هستند. ذهن آشفته می تواند اثرات رنج انسان را تشخیص دهد. جدا از آن ، ناامیدی بخشی از زندگی مردم ما شده است ، حتی قبل از ورود تاج. ما طی این سالها چند لحظه سرگرمی و تشویق به مردم خود داده ایم. شوخی های ما مبتذل تر از شوخی های خوب است. امروزه ، مردم این انزوا و آوارگی را تجربه می کنند و هنرمندان می توانند برای کاهش این شرایط استرس زا کارهای بیشتری انجام دهند. زبان در هنر می تواند خشم را کاهش دهد. رادیو و تلویزیون ما ، هر چقدر هم تجربی باشد ، در همه چیز و همه چیز محدودیت دارد. این بحثی است که من از هنرمندان می خواهم جلو بیایند.

نمکی در مورد اینکه فرزندان ما در حال حاضر مشغول عشق ورزیدن هستند ، گفت: “این به معنای کودکی است که تا آخر عمر مادربزرگ خود را بغل کرده است ، و نمی داند کرونا چه معنی دارد ، ما او را در 2 متری گرم بغل می کنیم ، و این همان عنصر خطرناک است. استقرار دولت کودکان را بیمار می کند کمبود عشق و عدم وجود تشریفات ، عاملی بسیار مهم در تصور هنرمندان در این زمینه است.

وی تأکید کرد: همچنین در موضوع نقاشی این یک داستان بسیار خاص است در زمانی که برخی از افراد در این دوران دشوار درآمد کسب می کنند ، اما دوستان من در بیمارستان ها جارو می کشیدند. برخی در زیر هوای خنک به آرامی در هوا می خزیدند ، اما همکاران من روی سینه بیمار خوابیده بودند و ویروس را می گرفتند. ایجاد این تصاویر ، از جمله فیلم ، و به خاطر سپردن آنها در متن است من خودم در حال نوشتن کتابی درباره روزهای سخت کرونا هستم، این بسیار کاربردی است. برای هنرمندان مهم است که بتوانند با خشونت کنار بیایند ، احساس شوخ طبعی پیدا کنند و بزرگترین و ماندگارترین داستان تاریخ جهان را که می توان هر دو قرن تجربه کرد ، نشان دهند.

نمکی گفت: “خیلی ممنون که عشق را برای ما به وجود آوردید.” از قلب هنرمند ، چیزی جز عشق و علاقه مشاهده نمی شود. من همیشه به مکانیک ها می گویم که هنرمند را مجبور به بازی کند ، نه اینکه کتک بخورد. همه ما با هم در این دنیای خشن و حاصلخیز با عشق کار می کنیم.

به گزارش patc ، امروز همزمان با نهمین سالگرد حماسه آبان و سالگرد نخستین فتح عراق در آبادان و با حضور جمعی از هنرمندان ، رزمندگان و شهدا ، هشتمین تندیس شهید دریا قلی سورانی به وزیر بهداشت اهدا شد. “مکانی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی.

شهید “دریاقلی سورانی” در خارج از آبادان فروشنده کاغذ بود. در تاریخ 30 نوامبر 1980 ، هنگامی که رژیم بعث به ایران حمله کرد و توسط خرمشهر اسیر شد ، آنها به طور تصادفی عبور ارتش عراق و عبور از رودخانه بهمنشیر را شناسایی کردند و ناگهان شهر را تصرف کردند. او با دوچرخه خود به سرعت دوچرخه سواری کرد (حدود 9 کیلومتر) به مرکز شهر رسید و با فریاد ، مردم و محافظین را از نفوذ آبادان به نقشه دشمن آگاه کرد.

به گزارش patc ، پرویز پرستویی – پخش کننده سینما وی در صحبت با وزارت بهداشت گفت: من مدتهاست گروههای پشتیبانی شما را رصد می کنم. در اوقات خوب اما اوقات سخت وارد عرصه شدند. شما در یک دوراهی هستید. من فکر می کنم ما اکنون در جنگ جهانی سوم و جنگ علیه ویروس هستیم. هر روز می بینیم که چندین نفر از دوستانمان جان خود را از دست می دهند.

پرستویی گفت: ما هنرمندان باید سخت تلاش کنیم تا درک و مهارت های مردم را در مواقع سخت مانند امنیت سفید ، سیل و زلزله یا انفجار ارتقا دهیم.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی ما تشویق فرزندان کرون و بازدید از جوامع بی بضاعت در حال حاضر و کمک به افرادی است که از نظر غذا بیکار هستند. ما تصمیم گرفتیم در این مدت به عنوان فیلمساز چه کار کنیم. . من از این فرصت استفاده کرده و از همه کسانی که خدمات درمانی را ارتقا می دهند تشکر می کنم. در طول هشت سال دفاع از خودم ، مرگ پزشکان و پرستاران ناشناخته را دیدم.

پرستویی گفت: شما هر روز ، در مقابل ایران ، استاد نبرد نابرابر دشمن نامرئی هستید و ما پشت خط در کنار شما هستیم و از مردم در اینترنت می خواهیم تاج را جدی بگیرند. این واقعیت که برخی می گویند من ویروس نگرفتم و آن را جدی نگرفتم منجر به افزایش تعداد شده و شما در کابینه مجبور به اعمال مجازات و جریمه شده اید. شما بارها اشاره کردید که برخی افراد گوش می دهند و برخی دیگر گوش نمی دهند ، اما در بعضی جاها باید سختگیر و سختگیر باشید.

تولید مقیاس وسیع چراغ های جادویی در قسمت کودکان Corona

حبیب احمدزاده – نویسنده و پژوهشگر ارشد دفاع مقدس وی گفت: امروز ما هنرمندان باید تلاش کنیم تا صلح را به مردم برسانیم. بر این اساس ، ما یک مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس ایجاد کردیم و از دا و کتاب های مشابه کمک گرفتیم.

احمدزاده افزود: کودکان مبتلا به کرونا از اختلالات روانی رنج می برند. زیرا آنها باید از خانواده ها دور باشند و از پرستاران و پزشکان لباس عجیب و غریب دیدن کنند. بر این اساس ، تصمیم گرفته شد که یک نقاشی بزرگ جادویی به کودک نشان داده شود. برخی از ورزشکاران همچنین با بیمارانی که در اعصاب هستند ارتباط برقرار می کنند و آنها را تشویق می کنند.

1800 میلیارد دلار در حوزه سینما هدر می رود

به گزارش patc ، منوچهر شاهسواری – رئیس خانه سینما همچنین در این کنفرانس وی گفت: در دوران کرونا بیش از 1800 میلیارد تومان در فعالیت های هنری کشته شد. باید بدانیم که هنر بازتاب تجربیات شخصی و هنری است و به جای اینکه مانند یک فیلم باشد ، این صحنه ها تنظیم می شوند.

شهسواری ادامه داد: دنیای مدرن دنیای داستان است و گاهی داستان ها نادیده گرفته می شوند و با گذشت زمان و برای نسل های بعدی اهمیت پیدا می کنند. امیدوارم روزگار بدتر نشود. در این شرایط ، باید توجه داشت که بحران سیاسی مداوم به جایی نمی رسد و ما خوشحالیم که وزارت بهداشت با این مسئله فاصله دارد ، در حالی که ایران گفته است ، پاسخ برای حل وجود دارد.

شما باید تاج داشته باشید

به گزارش patc ، سردار مکی یازه – از فرماندهان و مبارزان آبادان وی گفت: “مردم آبادان در حال جنگ هستند و اکنون ما باید تاج داشته باشیم و در عین حال بر سلامتی تمرکز داریم.” کرونا یک جنگ جهانی است. ما اعلام می کنیم که در همه زمینه ها کارکنان بهداشتی به عنوان سرباز داریم.

سردار مکی یازه ادامه داد: ما به نمایندگی از هنرمندان آمده ایم تا وزارت بهداشت و وزارت بهداشت را توانمند کنیم. ما یک مسابقه خواندن بیمارستان در منطقه داشتیم که هیچ بودجه و هیچ حمایتی از طرف همه سازمانهای غیردولتی نداشت و 70 عنوان کتاب در این مسابقه گنجانده شد.

وی افزود: اگر بتوانیم برای جمع آوری خاطرات کارکنان مراقبت های بهداشتی و مشکلات آنها کارمند جذب کنیم ، این یک کار همیشگی است و ما آماده همکاری مشترک هستیم. ما امیدواریم که ویروس کرونا با تلاش ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و ارائه دهندگان مراقبت های انسانی ریشه کن شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا