اقتصادی

میزبانی بنادر «ترکمن» و «گز» از ۹ هزار مسافر دریایی

patc/گلستان مدیر بنادر و دریانوردی گلستان از میزبانی اسکله‌های بندرترکمن و بندرگز از بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

نورالله عباسی امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۹ هزار مسافر دریایی با استفاده از ۵۳ فروند شناور تفریحی مستقر در تعاونی‌های قایقرانی در سواحل استان گلستان بدون هیچگونه حادثه دریایی اقدام به مسافرت دریایی کردند.

وی با بیان اینکه تعداد آمار به دست آمده از بازرسان کنترل و نظارت واحد دریایی بنادر گلستان حاکی از تردد بیش از ۹ هزار نفر مسافر دریایی است، افزود: این تعداد مسافر دریایی در ایام عید سعید فطر با یک هزار و ۸۱۳ سرویس شناور در اسکله‌های قایقرانی تفریحی بنادر گلستان تردد کردند.  

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان ابرازامیدواری کرد؛ با رعایت موارد ایمنی از سوی تعاونی‌های فعال در امر جابه‌جایی مسافر و همچنین مراجعه‌کنندگان به سواحل گلستان، شاهد سالی بدون حادثه در سفرهای دریایی باشیم.  

عباسی با بیان اینکه بازسازی اسکله‌های بندرگز و ترکمن به رونق گردشگری در این دو بندر کمک کرد، گفت: خوشبختانه با نوسازی بخشی از اسکله بندرگز شرایط برای استفاده از پتانسیل‌های بندرترکمن و بندرگز فراهم شده است.

وی در پایان از زحمات  واحد دریایی، HSE، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و روابط عمومی بنادر گلستان، از همکاری فرمانده پایگاه دریابانی بندرترکمن بابت در اختیار گذاشتن همیار ناجی در اسکله‌های قایقرانی بندرترکمن و بندرگز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش patc، اسکله بندر ترکمن و بندرگز یک پیشنهاد جذاب برای مسافران و گردشگران در سفر به گلستان است، بسیاری از مسافران برای قایق‌سواری، تماشای غروب خورشید و گرفتن عکس‌های یادگاری به این دو اسکله در خلیج گرگان سفر می‌کنند، همچنین غرفه‌های اطراف اسکله و بازارچه‌هایی که در این مناطق راه‌اندازی شده لذت سفر را برای مسافران دوچندان می‌کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا