استان هابرترین های کار و کسب

نظرات درباره قالیشویی شربت اوغلی

قیمت قالیشویی بر اساس نرخ اتحادیه قالیشویی

با توجه به اهمیت فرشدر خانه های ایرانی، طبعا نگهداری از فرشهای ماشینی و دستبافت نیز توجه ویژه ای میشود. قالیشویی از مواردی می باشد که هر خانواده ایرانی نسبت به آنوسواس دارد. در گذشته بیشتر قالیشویی در منزل انجام می شد اما بابیشتر شدن زندگی آپارتمان نشینی استفاده از خدمات قالیشویی آنلاین جایخود را شست و شوی فرش در خانه داده است. با بالا رفتن قیمت قالی،رعایت اصول قالی شویی در بین بهترین قالیشویی ها رقابت شدیدی ایجاد کرده است. بهاین ترتیب کارخانه قالیشویی هایی که از مهارت و تجهیزاتمدرنی برخوردار نبوده اند کم کم از دوره رقابت خارج شده اند.

قالیشویی شربت اوغلی در سعادت اباد: تقاضای زیادبرای قالیشویی آنلاین مصادف با ایام خانه تکانی همیشه موجب افزایش قیمت قالیشویی می شود. اتحادیه قالیشویی هرساله توجه به نرخ تورم وافزایش قیمت سایر سرویس های خدماتی نرخ خدمات قالیشویی را نیزارائه می کنند. البته قیمت اعلام شده به عنوان نرخ اتحادیه به صورت حداقل نرخپایه در نظر گرفته می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا قالیشویی خوبو قالیشویی قیمت مناسب را معرفی کرده و عوامل موثر بر نرخ قالیشوییو لیست قیمت قالیشویی را برایتان شرح دهیم.

بهترین قالیشویی چگونه انتخاب می شود؟

همانطور که می دانیمبهترین راهکار شستن فرش دستباف و ماشینی سپردنبه قالیشویی خوب است. زیرا با توجه به قیمت بالای آنها، پس لطفا ریسکنکنید و کار را به کاردان بسپارید!

لقب بهترینقالیشویی را تنها می توان به گروهی سپرد که در کنار قیمتمنصفانه بر اساس نرخ انحادیه قالیشویی، خدمات قالیشویی باکیفیتی نیز ارائه دهند. سرعت و تعهد در دریافت و بارگرداندن قالی ها با بالاتریندقت و بدون کمترین آسیب را می توان از بهترین قالیشویی انتظارداشت.

نانوشویی در قالی شویی مکانیزه و مدرن چیست؟

روش شستشوی فرشبا مواد نانو به این صورت است که پس از اتمام مراحل شستشو از این مواداستفاده می شود. این مواد علاوه بر براق شدن ، موجب از بین رفتن بوی بد قالی نیزمی شوند. نانوشویی از بیدخوردگی آن در طی دراز مدت نیز جلوگیری می کند. اینمورد که گفته می شود قالی ها پس از شستتشو با مواد نانو دیگر اصلا کثیف نمی شود تاحدودی درست است اما باید به این موضوع هم توجه نمود که نباید اجازه داد که لکه رویقالی به مدت طولانی باقی بماند. در صورتی که قالی نفیس دستباف دارید بهترینپیشنهاد ما برای شما نانوشویی فرش دستبافت است.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی مدرن و اتوماتیک چیست؟

  • خاک گیری
  • تثبیت رنگ
  • لکهبرداری با روش های مخصوص
  • شستشو بامواد شوینده ی مخصوص بافت فرشها و در نهایت آبگیری و خشک کردن

قالیشویی آنلاین چیست؟

قالیشویی شربت اوغلی در جنوب تهران: با پیشرفت تکنولوژیکارها به سختی گذشته نیست. امروزه با یک سرچ ساده چندین کارخانه قالیشویی وسایت قالیشویی را می توانید پیدا کنید، که خدمات قالیشویی آنلاین ارائهمی دهند. منظور از آنلاین این است که می توانید به راحتی در جریان شستشوی فرشدستبافت یا ماشینی قرار بگیرید و اطمینان داشته باشید که بهترین و مجربترین کارخانه را انتخاب کرده اید.

سایت قالیشویی دسترسی همزمان به ده ها کارخانه قالیشویی معتبر رافراهم می کند

قالیشویی شربت اوغلی در غرب تهران: در واقع یکی از مزیتهای قالیشویی آنلاین دسترسی به ده ها کارخانه معتبر است. شما می توانیدبا دیدن عکس ها و نمونه کارهای این شرکت ها با خیال راحت و با اطمینانقالیهای قیمتی خود را به دست بهترین ها بسپارید. تیمهوم سرویز اسباب دسترسی به بهترین و مجرب ترین های این رشته را را فراهم آوردهاست. تا با خیال راحت و با پرداخت قیمت شستشوی فرش دستبافت وماشینی بر اساس نرخ اتحادیه قالیشویی از بالاترین کیفیت برخوردار شوید.

قالیشویی ارزان آیا امکان پذیر است؟

قالیشوییارزان شعار بسیاری از قالی شویی های سطح شهر است ولی آیا واقعا به این شعارپایبندند؟ این شعار قیمت قالیشویی مناسب زمانی محقق می شود که در کنار آن کیفیتخوبی نیز ارائه شود و تنها به شستشو با آب بسنده نکنند. به خاطر داشتهباشید هیچ ارزانی تعجب آوری بی دلیل نیست! استفاده از مواد شوینده مرغوب، کادرحرفه ای و تجهیزات مدرن با قیمت قالیشویی بسیار ارزان امکان پذیر نیست. هوم سرویز بااعلام هزینه شستشوی فرش بر اساس نرخ اتحادیه قالیشویی آمادهارائه خدمات باکیفیت هستند.

قیمت قالیشویی و شستشوی فرش ماشینی و دستبافت به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت قالیشوییآنلاین بر اساس اندازه و ابعاد فرش

نرخ قالیشویی بهموارد متعددی بستگی دارد. عموما قیمت قالیشویی بر اساس متر مربعمحاسبه می شود. برای مثال برای شستشوی فرش ۱۲ متری، قیمت واحد برای هر مترمربع درعدد ۱۲ ضرب می شود. بنابراین هر چه ابعاد بزرگتر باشد، پول بیشتری باید بپردازید. نرخاتحادیه قالیشویی هم بر همین اساس یعنی قیمت واحد برای هر متر مربع محاسبه شدهاست.

قیمت قالیشوییبر اساس جنس فرش

میزان تراکم بافتقالی روی کیفیت ان تاثیر دارد ولی قطعا شستن موارد متراکم تر دشوارتر است. درقالیشویی خوب قالیها را بر اساس جنس و نوع الیاف دسته بندی می کنند وطبق پروسه جداگانه ای شستشو می دهد. به این ترتیب همیشه برای قالیشویی فرشدستبافت زمان بیشتری صرف خواهد شد و این روی مبلغ نهایی قیمتقالیشویی فرش دستبافت تاثیر دارد. معمولا نرخ قالیشویی دستبافت ازماشینی بیشتر است. زیرا تخصص و زمان بیشتری در شستشو نیاز دارند. در صورتیکه فرشهای ماشینی شما صرفا بخاطر گرد و غبار شسته می شود و لک های خاصیروی آن وجود ندارد، نرخ شستشوی فرش ماشینی بسیارکمتر تمام خواهد شد. ولی در صورتی که نیاز به اعلا شویی و از بین بردنلکه های خاص و قدیمی باشد نرخ شستشوی فرش ماشینی و نرخشستشوی فرش دستبافت بیشتر خواهد شد.

قیمت شستشویفرش های نفیس

فرش های دستباف دارایکیفیت متفاوتی هستند. در بهترین قالیشویی ها، قالی های ارزشمند و گرانقیمت به صورتمجزا و تحت پروسه دقیق تری شستشو داده می شوند. قالی های ظریف نیاز به شستشویاختصاصی با مواد شوینده مناسب دارند. شوینده های قوی تار و پودهای ظریف را نابودمی کند. تعرفه قالیشویی ساده و تعرفه اعلاشویی به علت تفاوتدر مراحل شستشو و نوع مواد شوینده با هم تفاوت دارند.

قالیشویی قیمت مناسب مکانیزه

کارخانه قالیشویی که مجهز به سیستم مکانیزه هستند همیشهتعداد کارگرهای کمتری دارند. علت کم بودن قیمت شستشوی قالیشویی مکانیزه نیزبه همین علت است. از این رو به این موارد قالیشویی قیمت مناسب گفته می شود.

شوینده مناسب دربهترین قالیشویی

کیفیت شوینده ها وموادی که در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد روی قیمت قالیشویی تاثیرمستقیم دارد. قالی شویی خوب همیشه از مواد شوینده با کیفیت تری استفاده می کنند.دور از ذهن نیست که شوینده های با کیفیت تر قیمت قالیشویی بیشتری داشته باشند و بدون تردیداین موضوع نرخ را افزایش می دهد. همچنین در صورت وجودلکه های خاص رفع لکه به علت استفاده از لکه برهای خاص جداگانه اعلام می شود.

قیمت اعلاشوییقالی

اعلاشویی، قیمتقالیشویی را افزایش می دهد. قیمت شستشوی فرش برای خدمات اعلاشویی درقالیشویی خوب به صورت مجزا محاسبه می شود. طبق تجربه اعلاشویی برای مواردی که دچارآسیب شده اند، مناسب تر است.

به علت شفاف سازیهرچه بیشتر در قیمت قالیشویی، تمام اقدامات صورت گرفته برروی فاکتور رسمی باید درج شود و در اختیار مشتری قرار بگیرد.

نحوه شستن فرش در قالیشویی

از مهم ترین عواملتاثیرگذار در قیمت قالیشویی، چگونگی شستشو است. به طور معمول به سه شیوه متفاوت مد نظر قرارداده می شوند، شستشوی دستی، شستشوی نیمه اتوماتیک و شستشویاتوماتیک. بهترین قالی شویی ها اغلب به سیستم مکانیزه مجهزهستند. دستگاه قالی شویی تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کار شستشو را ساده کرده وپروسه تمیزکاری سریع تر و با کیفیت بهتری انجام می شود.

برخی از قالیشویی های قدیمی هنوز از سیستم شستشوی دستی مانند شستشوی فرش در خانه بهره می برند وهمه کارهای شستشوی قالی توسط نیروی انسانی و کارگر قالیشویی انجام می شود.تفاوت کیفیت شستشو و همچنین تفاوت قیمت قالیشویی در این شیوه ها به خوبیدیده می شود. قیمت قالیشویی دستگاه تمام اتوماتیک کمتر از شستشوی دستی محاسبه میشود.

خشکشویی فرش در منزل با دستگاه را امتحان کنید

شستشوی قالی درمنزل یا خشکشوییقالی در منزل یا در هر محل دیگر به درخواست شما نیزتوسط کارخانه قالی شویی انجام می شود. قالیشوییسیار توسط ماشین های اتوماتیک و مکانیزهو دستگاه بخارشوی صنعتی با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

بدینوسیله کلیه جرم ها،لکه ها و گرد و غبار از آن خارج می شوند. در ماشین های شستشوی قالیو خشکشویی فرش ، 95% آب پس از شستشو کشیده می شود. و تا نهایت 2 الی 3 ساعتپس از خشکشویی فرش در منزل قابل استفاده است. قیمت قالیشوییسیار به صورت توافقی تعیین می شود.

خدمات شستشوی فرش هوم سرویز شامل چهمواردی است؟

  • شستشوی فرش ماشینی
  • شستشوی فرش دستی
  • خشکشویی فرش ماشینی و خشکشویی فرش دستبافتدر محل
  • خشکشویی موکت در محل
  • شستشوی فرش ترک
  • شستشوی گلیم فرش
  • شستشوی جاجیم
  • شستشوی فرش اکریلیک و پلی استر
  • شستشوی فرش گل ابریشم
  • شستشوی روفرشی
  • رفوگری و ترمیم
  • لکه برداری فرش

قالی شویی در کنار شماست تا کارهایتان را راحت تر و با کیفیت تر انجامدهید

در هوم سرویز، شستشوی فرش دستبافت، ماشینی، نفیس و ابریشم و یا گل ابریشم توسطکارشناسان انجام می شود. فرشهای شسته شده توسط هوم سرویز به صورت لولهای و بسته بندی به مشتریان طی چند روزه کاری بازگردانده می شود. همچنین خدمات خشکشویی فرش درمحل نیز توسط دستگاه قالیشویی سیار کاملا مکانیزه انجام می شود.در صورت نیاز تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نماییدتا متخصصین ما جهت هماهنگی و دریافت قالی در محل حضور پیدا کنند.

همیار شماییم تاپایان سرویس…

به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس قالیشویی و همچنین ارایه خدمات ، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات قالیشویی و خشکشویی ارائه می دهد که شامل , , , , , , می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس

 

دکمه بازگشت به بالا