علمی و پزشکی

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه برداری پوست

بیشتر خانمها نگران داشتن بهترین کرم لایه برداری پوست روی صورت خود هستند. معمولاً در دوران بزرگسالی ، خانم ها تاول های صورت را تجربه می کنند که در این صورت باعث ایجاد تاول های صورت می شود.

در این موارد بهترین گزینه استفاده از کرم لایه بردار پوست است. کرمهای لایه بردار پوست را با از بین بردن لایه های بالا باعث جوان سازی و جوانسازی پوست می کنند. تاول ها نیز با از بین بردن لایه پوست محو می شوند و پوستی نرم تر ایجاد می کنند. بنابراین ، یکی از نیازهای اساسی خانمها خرید یک کرم لایه بردار مناسب است. البته لازم به ذکر است که برای انتخاب بهترین کرم لایه برداری پوست می توانید بهترین متخصص پوست در تهران یا ایران را انتخاب کنید.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه برداری پوست

اگر به دنبال بهترین کرم لایه برداری پوست هستید ، در این مقاله با ما همراه شوید. هدف از این مقاله بررسی چندین نکته کلیدی است که پیشنهاد می کنیم زنان عاشق هنگام خرید کرم های لایه برداری به آنها توجه کنند تا بتوانند با توجه به شرایط پوستی خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

چرا ما نیاز به پوست خود داریم؟

دلیل نیاز پوست به لایه بردار این است که پس از مدتی سلولهای مرده روی سطح پوست مستقر می شوند و سلولهای زنده نیاز به تعویض دارند. بنابراین ، لایه بردار سلولهای مرده را از روی پوست جدا می کند. این امر باعث رشد سلول ها و جوان تر شدن پوست می شود.

لایه برداری به روش های مختلفی انجام می شود ، ساده ترین روش استفاده از کرم لایه برداری است.

بنابراین اگر احساس لزوم پوسته شدن پوست صورت خود را دارید ، به دنبال یک کرم ضد عفونی کننده مناسب باشید.

قبل از خرید کرم لایه برداری نوع پوست خود را بشناسید.

برای انتخاب بهترین کرم ضد عفونی کننده پوست خود ، باید نوع پوست خود را بدانید تا بتوانید بسته به شرایط پوستی ، کرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که می دانید کلیه محصولات آرایشی با توجه به نوع پوست طبقه بندی می شوند. کرم لایه برداری در انواع مختلفی متناسب با هر نوع پوستی در بازار موجود است.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه برداری پوست

پوست روغنی باید از این موارد آگاه باشد:

اگر پوست شما روغنی است و می خواهید لایه برداری کنید ، بهتر است بیش از هفته ای یکبار از کرم لایه برداری استفاده نکنید. از آنجا که استفاده بیش از حد از لایه بردارها می تواند باعث شود غدد چربی بر روی پوست شما شکل بگیرد و آکنه را بدتر کند.

نحوه استفاده از پوست طبیعی با کرم لایه بردار

اگر پوست نرمال دارید ، از پارچه ای مرطوب برای لایه برداری پوست استفاده کنید و حوله را با یک کرم لایه بردار خیس کنید. بهتر است حدود 10 ثانیه صورت خود را با خامه ماساژ دهید. کرم لایه بردار روی پوست شما بسیار مفید است.

پوست خشک و حساس باید بیشتر مراقب پوست شود.

با توجه به حساسیت بالای پوست خشک ، برای لایه برداری باید مراقبت بیشتری کنید. همچنین ، حتماً کرم هایی را انتخاب کنید که برای خرید لایه بردارها ضعیف هستند. دلیل این امر این است که پوست شما فقط می خواهد سلول های مرده را از سطح پوست جدا کند. هرگز فراموش نکنید که پوست خود را قبل از استفاده با مرطوب کننده خیس کنید ، و سپس می توانید از ماساژ دهنده پوست از یک لایه بردار استفاده کنید.

سایت .

پزشکان یکی از بهترین و پر بازدیدترین وب سایت های صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی و زیبایی با هزاران بازدیدکننده داشته است. کلیه بازدید کنندگان سایت پزشک به زیبایی و سلامتی علاقه مند هستند. بنابراین در سایت پزشک برای پزشکان تبلیغات کنید. کلینیک های زیبایی و شرکت های پزشکی که در صنعت زیبایی و زیبایی فعالیت می کنند کاملاً عمدی هستند.

انتخاب کرم برای پوست ترکیبی

پوست ترکیبی تا حدی روغنی و خشک است. این نوع پوست مانند حرف T شکل می گیرد. این به معنی پوستی روغنی در پیشانی ، بینی و چانه بلکه مناطق دیگر اطراف لب و چشم است. بنابراین برای انتخاب کرم لایه بردار ، باید شرایط پوستی روغنی و خشک را در نظر بگیرید و کرم مناسب را برای هر دو شرایط انتخاب کنید.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه برداری پوست

توصیه می کنیم برای خرید پوست ترکیبی از لایه بردارهای پوستی بسیار نرم مانند اسکراب استفاده کنید. همچنین خوب است بعد از استفاده از کرم لایه بردار ، کرم تغذیه کننده را روی پوست خود بمالید. این امر به این دلیل است که پوست پس از لایه برداری ، مواد مغذی را به خوبی جذب می کند.

انواع کرم های لایه برداری را یاد بگیرید.

قبل از خرید بهترین کرم ضد عفونی کننده ، بهتر است انواع آن را بدانید تا بتوانید با توجه به شرایط پوستی خود بهترین نوع کرم را انتخاب کنید. اما به طور کلی کرم های لایه برداری به دو دسته تقسیم می شوند. کلاس اول از ترکیبات محلول در چربی تشکیل شده و برای پوست های روغنی مناسب است و کلاس دوم برای ترکیبات محلول در آب و پوست های خشک استفاده می شود. برخی از این تراش ها برای از بین بردن چین و چروک و برخی دیگر برای از بین بردن آکنه و جوش ها استفاده می شود. بنابراین هدف خود را در نظر بگیرید و لایه برداری کنید و به همین ترتیب کرم خود را انتخاب کنید.

استفاده از تراش های قوی هرگز توصیه نمی شود.

هرگز از تراش های محکم و با چگالی بالا استفاده نکنید. این امر به این دلیل است که پزشکان چنین کرم هایی را فقط در صورت لزوم تجویز می کنند. بنابراین بهتر است وضعیت پوست خود را برای انتخاب لایه بردار مشخص کنید ، و اینکه آیا کرم شما قوی یا ضعیف است ، و همچنین نتیجه ای که قصد دارید با استفاده از لایه برداری به دست آورید.

در چند روز اول ، لایه برداری و وضعیت پوست بدتر می شود

توجه داشته باشید که پوست شما در چند روز اول استفاده از کرم لایه بردار خراب می شود. اما نگران نباشید. ممکن است فکر کنید که تاول و آکنه فقط در سطح بیرونی پوست شما وجود دارد ، اما حقیقت چیز دیگری است. همچنین در قسمت پایین پوست آکنه دارید. بنابراین هنگامی که از کرم لایه برداری استفاده می کنید و سطح بیرونی پوست خود را بهبود می بخشید ، سطح زیرین پوست قابل مشاهده می شود و آسیب به لایه پایینی به سطح پوست می رسد و برای شما روشن می شود. اما فکر می کنید پوست شما رو به زوال است. این وضعیت خیلی بیشتر طول نمی کشد و بعد از یک دوره لایه برداری پوست شما به تدریج بهتر می شود و در نهایت صاف و روشن می شود.

استفاده از کرم های لایه برداری محدود است.

پس از انتخاب بهترین کرم ضد عفونی کننده و شروع به درمان ، باید بدانید که محدودیت هایی برای استفاده از آن وجود دارد. بنابراین اگر از کرم ضد عفونی کننده بیش از حد استفاده می کنید ، پوست شما واکنش نشان می دهد و سلامت پوست شما در معرض خطر است.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه برداری پوست

بنابراین ، باید از کرم لایه برداری مطابق با شرایط پوستی و توصیه های پزشک استفاده کنید. به عنوان مثال ، برخی افراد استفاده از آن را یک بار در روز توصیه می کنند و برای برخی دیگر ، کافی است یک بار در هفته از یک کرم ضدعفونی کننده استفاده کنید.

قبل از استفاده از کرم لایه بردار ، باید بدانید:

حال اگر بهترین کرم لایه برداری را برای خود انتخاب کرده اید ، لازم است قبل از استفاده چند نکته را بدانید و از این کرم به ترتیب استفاده کنید:

  • در طی چند روز اول ، ابتدا کرم را روی ساعد خود بررسی کنید تا مطمئن شوید پوست شما پاسخ نمی دهد.
  • پس از انجام آزمایش ، مقدار کمی خواب روی صورت حساس تر است و از کرم استفاده می شود.
  • و اگر پاسخ ندهید ، می توانید از کرم بیشتری استفاده کنید.
  • هنگامی که از کرم ضد عفونی کننده استفاده می کنید ، پوست شما نازک تر و حساس تر است و باید از پوست خود مراقبت کنید و کمتر در معرض نور خورشید باشید.
  • همچنین هنگام خروج از خانه حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

حرف آخر

برای زیبایی پوست بسیار حائز اهمیت است. بنابراین ، به اندازه کافی مراقب باشید که کرم لایه برداری را انتخاب کنید و یک کرم لایه بردار مناسب پوست برای حفظ زیبایی و طراوت صورت خود انتخاب کنید.

با تشکر از شما برای پیوستن به ما در این مقاله.

دکمه بازگشت به بالا