برترین های کار و کسبعمومی

پازل فومی موتور وسپا؛ سرگرمی و بازی مناسب کودکان

حراج

100,300 تومان

موجود

نقد و بررسی تخصصی محصول

بررسی اسباب بازی پازل اشکال 132 قطعه رد تویز

سریرا ابوالصدق |  کارشناس رسانه

اسباب بازی پازل همیشه و در هر دورانی مورد استقبال کودکان بوده و آنها توانسته اند با پازل ها ساعت ها سرگرم بازی شوند. اما جالب است بدانید که این اسباب بازی پر طرفدار و دوست داشتنی تنها جنبه سرگرمی ندارد و بلکه بازی کردن با آن به بالا رفتن قدرت هوش و ذهن کودکان نیز بسیار کمک می کند. به همین جهت هم تولید کنندگان اسباب بازی همچنان پازل هایی با رنگ و جنس و اندازه های متفاوت طراحی و وارد بازار می کنند. یک نمونه از آن هم اسباب بازی پازل اشکال 132 قطعه با برند رد تویز می باشد که برای گروه سنی 3 تا 8 سال مناسب است. با اسباب بازی پازل اشکال 132 قطعه رد تویز هم به صورت فردی و هم چند نفره می توان مشغول بازی شد. این محصول جذاب و دوست داشتنی شامل 132 قطعه در رنگ های مختلف است که کودک می تواند با آن شکل های بسیار متنوعی را بسازد.

پازل فومی موتور وسپا بافوم یک محصول آموزشی به شمار می رود که با توجه به نیاز روز طراحی و ساخته شده است. این محصول به منظور بازی و سرگرمی کودکان تولید می شود. پازل موتور تریل بر اساس علاقه کودکان به وسایلی مانند ماشین و موتور و همچنین برای ایجاد خلاقیت در کودکان در سبد محصولات گرفته است.

جالب است بدانید که اسباب بازی پازل اشکال 132 قطعه رد تویز باعث بالا رفتن مهارت هایی چون ایجاد هماهنگی بین چشم و دست، توانایی حرکتی ظریف، اعتماد به نفس و خلاقیت می شود. همچنین بر اساس تأثیرات اسباب بازی بر روی ذهن و تئوری هوش های 9 گانه گاردنر این محصول به ارتقای هوش درون فردی و تصویری-فضایی نیز بسیار کمک می کند.

پازل فومی حروف انگلیسی |قیمت پازل فومی حروف الفبا

ضمن آنکه به علت طراحی قطعات در رنگ های مختلف این امکان به کودکان داده می شود تا در حین بازی با انواع رنگ ها آشنا شوند و نسبت به آنها شناخت لازم را پیدا کنند.

لازم به ذکر است که تمام قطعات این محصول از جنس پلاستیک بسیار مرغوبی تولید شده است و فاقد هر گونه مواد شیمیایی و رنگ های سمی می باشد و از این رو حفظ سلامتی کودک را در هنگام بازی به طور کامل تضمین می کند.

اسباب بازی پازل اشکال 132 قطعه رد تویز دارای وزن و ابعاد بسیار مناسب با بسته بندی مقوایی است که این امر موجب شده تا حمل و جا به جایی اش به آسانی صورت پذیرد و کودکان بتوانند آن را همراه با خود به مکان های دلخواهشان ببرند و سرگرم بازی شوند.

شما هم اگر به دنبال یک هدیه مناسب و مفید برای کودکان می گردید که علاوه بر سرگرمی به بالا رفتن قدرت هوش و ذهن آنها کمک کند پس هر چه سریعتر در سایت بازی بین بر روی گزینه خرید اسباب بازی پازل اشکال 132 قطعه رد تویز کلیک کنید و لحظه های دلچسب بازی و سرگرمی را به کودکان دلبند تقدیم کنید.

  • ارتقای هوش تصویری-فضایی
  • محصولات برند با فوم
  • این شرکت همواره تلاش می کند تا ضمن ارائه‌ طیف گسترده‌ ای از محصولات فومی با بهترین طراحی و عملکرد و نیز مناسب ‌ترین قیمت، بهترین حق انتخاب و نهایت آسایش را به مشتریان عرضه کند تا مصرف کنندگان از خرید خود رضایت داشته باشند. با فوم در سایز ها و نمونه های مختلفی تولید و عرضه شده اند و درفروشگاه اینترنتی اسباب بازی کودک پلاس موجود می باشند.
  • در حال حاضر در مجتمع تولیدی بهین ‌آور محصولات متنوعی از جمله انواع کفپوش تاتامی، ورق فوم، رول فوم، محصولات ورزشی، قطعات فوم صنعتی، با کیفیت بالایی هم برای مصرف کنندگان داخل کشور و هم برای بخش صادرات تولید می ‌شود. از جمله محصولات مرغوبی که این شرکت بطور خاص برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید می کند می توان به پازل کفپوش، ساعت مگنتی فومی، کفپوش منچ و مارپله، کفپوش لی لی و پازل اعداد و حروف اشاره کرد.
  • آشنایی با تاتامی مهدکودک و اتاق کودک
  • کفپوش های تاتامی محصولاتی ایمن و بسیار راحت هستند و به همین دلیل شما می‌ توانید در اتاق کودک خود هم از آن استفاده کنید چون بطور قطع کودک شما از وجود چنین کفپوشی در اتاق خود لذت خواهد برد. این کفپوش به دلیل راحتی و نرمی، مورد توجه بسیاری از خانواده ‌ها قرار گرفته است.
  • قیمت هر متر مربع تاتمی
  • نکته بسیار مهم در مورد انواع این است که به دلیل وجود هوا در لایه ‌های میانی، تبادل حرارت در آن اتفاق نمی ‌افتد. این قابلیت برای مکان ‌هایی که آب و هوای سرد و خشک دارند مناسب است. همچنین، این ویژگی باعث می ‌شود گرما بر روی آن حفظ شود و سرما در آن نفوذ نکند. در حقیقت این کفپوش اجازه خروج و عبور گرما را نمی ‌دهد. کفپوش های مهد کودک بافوم با طرح های متنوع و رنگ های شاد برای استفاده در مهدکودک، اتاق کودک و خانه های بازی بهترین گزینه هستند.
  • افزایش مهارت خلاقیت
  • عدم استفاده از بسته بندی هارد باکس

 

دکمه بازگشت به بالا