علمی و پزشکی

چرا پزشکان سرطان های جایگزین را در نظر می گیرند؟

تیمی از پزشکان در ایالات متحده بیان می کنند که برای جلوگیری از ترس بیماران از سرطان، زمان آن رسیده است که نام سرطان های بسیار کمی مانند سرطان پروستات را تغییر دهیم.

به گزارش patc، سرطان برای اکثر بیماران خطرناک است و پزشکان آمریکایی معتقدند تشخیص مجدد سطوح پایین سرطان پروستات در مردان می تواند از جراحی های غیرضروری و پرتودرمانی جلوگیری کند.

دانشمندان می گویند که با بالا رفتن سن، اکثر مردان دارای سلول های سرطانی در پروستات هستند، اما اکثر انواع سرطان پروستات مشکلی ندارند.

اسکات آگنر، استاد دانشگاه شیکاگو در ایالات متحده می گوید: «نوعی از سرطان پروستات وجود دارد که نسبتاً نادر و نادر است. در عمل، این نوع سرطان نمی تواند علائمی را در فرد مبتلا ایجاد کند یا بیماری را به سایر قسمت های بدن منتقل کند.

وی تاکید می کند که واژه سرطان بر بیماران تأثیر عمیقی می گذارد. او معتقد است که ترس از بیماری در عمل خود باعث می شود چندین بیمار نسبت به درخواست جراحی غیرضروری یا پرتودرمانی بیش از حد واکنش نشان دهند.

دیوید پنسون، استاد دانشگاه واندربیلت می گوید: «وقتی استرس را کاهش می دهید، مراقبت های (غیر ضروری) بیشتری را کاهش می دهید.

وی همچنین گفت: بیماران وقتی نام سرطان را می شنوند، نیاز به درمان آن را حتی در صورت عدم نیاز به سرطان احساس می کنند.

به گزارش یورونیوز، دانشمندان تاکنون سرطان مثانه، رحم و تیروئید را جهش داده اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا