علمی و پزشکی

افزایش تلاش برای خودکشی در بین پزشکان آمریکایی

یک مطالعه جدید در ایالات متحده نشان می دهد که فروشندگان مواد مخدر بیش از هر فرد دیگری در ایالات متحده اقدام به خودکشی می کنند.

به گزارش patc، موضوع «اپیدمی» توجه همگان را به وضعیت سلامت روان و سوزاندن متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و خدمات بهداشتی و درمانی به خود جلب می‌کند و نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که کارکنان بهداشتی و درمانی و متخصصان بهداشت و درمان با این مسائل برخورد کرده‌اند. . در طول سال‌ها، آنها رنج می‌برند و اغلب میزان بالایی از خودکشی، به‌ویژه پزشکان و پرستاران دارند.

اما در این مطالعات به نظر می رسد که هنوز به سلامت روان متخصصان پزشکی توجهی نشده است. در یک مطالعه اخیر در مورد خودکشی در میان متخصصان پزشکی در ایالات متحده، محققان در ایالات متحده دریافتند که میزان خودکشی در میان افرادی که دست به خودکشی می زنند بیشتر از افراد عادی است. تخمین زده می شود که خودکشی در میان متخصصان پزشکی 20 در هر 100000 نفر است، در حالی که این آمار در جمعیت عمومی 12 است.

این ارقام مربوط به سال‌های 2003 تا 2018 در ایالات متحده است و کارشناسان آمریکایی انتظار دارند که این ارقام در سال‌های آینده به دلیل همه‌گیری کووید-19 به میزان قابل توجهی افزایش یابد و اکنون بررسی داده‌های جدید انجام شده است.

به گفته کارشناسان در ایالات متحده، چیزی که ما از این همه گیری آموخته ایم این است که مکان هایی در حال سقوط برای متخصصان بهداشت وجود دارد. در این مطالعه، شایع ترین الگوی خودکشی در بین جمعیت شناسایی شد که نشان می دهد 49.8 درصد موارد مسلح، 29.4 درصد سمی و 13 درصد تنفسی بوده اند.

استفاده از سلاح گرم در میان متخصصان پزشکی و عموم مردم مشابه بود، اما سموم و بنزودیازپین ها، داروهای ضد افسردگی و مواد افیونی در بین متخصصان پزشکی رایج تر بود.

در این مطالعه به عوامل موثری مانند سابقه بیماری روانی و شدت مشکلات شغلی نیز پرداخته شد. مشکلات شغلی شایع ترین علت خودکشی در محیط کار است.

به گزارش مدیکال اکسپرس، در همین حال، نقش پزشک در این مدت با تعداد داروهایی که توزیع می شود، افزایش قابل توجهی یافته است و نیاز به تجویز واکسن و سایر خدمات پزشکی را افزایش می دهد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا