علمی و پزشکی

چه کاری می توانید انجام دهید اگر سردرد شدید و گلو درد نشانه تاج باشد؟

طبق گزارشات به سرعتیک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: طبق معاینه پزشکی ، علائم جدید گلودرد با درد شدید در بیماران مبتلا به بیماری قلبی به نظر می رسد.

دکتر. کامران خداکارمی با اشاره به معاینه پزشکی چند متخصص گوش و حلق و بینی ، اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت ماه براساس معاینه بیمارستان ، چندین متخصص گوش و حلق و بینی به جامعه علمی القا شده است ، این یک علائم داخلی جدید و ضایعات دردناک است. یک جنبه در بیماران با تاج ظاهری مشاهده شده است.

وی افزود: این علائم که بعضا با سردردهای شدید یا علائم دیگر تاج همراه است ، در صورت عدم وجود عوارضی مانند ریفلاکس اسید و زخم دهان مشاهده می شود ؛ آزمایش این افراد هیچ علامتی از شکم تیز یا تورم نشان نداد و یا ضعف کمی وجود داشت. کمتر در کاشی هایی که درد شدید را توضیح نمی دهد.

خدکارمی ادامه داد: در بیش از نیمی از این بیماران آزمایش خون کرونا خوب بوده و در برخی از این افراد علائم دیگر تاج مانند درد عضلانی ، سردرد ، علائم معده و معده وجود دارد.

وی افزود: یکی دیگر از علائم بالینی که امروزه مشاهده شده است وجود غده تیروئید (غده بدخیم تیروئید) در برخی از افراد است ؛ زیرا تیروئید در این فصل گسترش نمی یابد و بیماران روشنفکر از نظر سن و جنس به تیروئید از دست نداده اند ، می توان تیروئید را به عنوان یک نشانه دید. تاج.

یک متخصص گوش ، بینی و گلو توضیح داد: اگر کسی دچار گلودرد و سردردهای شدید باشد ، می تواند چهار تا پنج روز دوام داشته باشد.

خداکارمی با بیان اینکه در افراد دارای سردردهای شدید و درد شدید باید مراقبت های اضافی را مورد بررسی قرار داد: “این افراد باید از ماسک استفاده کنند و از تماس اجتماعی خودداری کنند و برای مراجعه به پزشک کمک می شود.”

دکمه بازگشت به بالا