برترین های کار و کسبعمومی

چگونه در کالاف دیوتی موبایل سی پی بخریم؟

هر بازی ارز رایج و درون بازی خود را دارد. به‌عنوان‌مثال، ارز رایج بازی پابجی موبایل، یوسی پابجی و ارز رایج کالاف دیوتی موبایل، ارز CP است. در بازی کالاف دیوتی موبایل، پول درون بازی (In-game currency) به عنوان یک واحد مالی مصنوعی استفاده می‌شود که در داخل بازی قابل جمع‌آوری یا خرج کردن است. به این معنی که شما با داشتن سی پی کالاف موبایل می‌توانید، به امکانات مختلفی که در این بازی وجود دارند، دسترسی داشته باشید. فروشگاه G4A4 یکی از بهترین سایت های خرید سی پی کالاف است.

سی پی کالاف دیوتی را می‌توان با شرکت در مراحل مختلف و با پیدا کردن بسته‌های شانسی متنوع به دست آورد. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که سی پی‌هایی که با شرکت در مراحل مختلف به دست می‌آورید، چندان زیاد نیستند و ممکن است برای دسترسی به یک امکان ساده و خریداری آن، مجبور باشید در چندین مرحله مختلف شرکت کنید. با این کار، این بازی برای شما خسته‌کننده می‌شود و دیگر اشتیاقی به ادامه دادن آن نخواهید داشت. برای جلوگیری از این موضوع، به شما خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را پیشنهاد می‌کنیم.

How to buy mobile CP in Kalaf Duty Mobile

تفاوت بین سی پی پولی و سی پی رایگان در کالاف دیوتی

تفاوت بین سی پی پولی و سی پی رایگان در بازی Call of Duty عبارتند از:

  1. سی پی پولی (CoD Points):
    • نحوه بدست آمدن: سی پی پولی با پرداخت پول حقیقی درون بازی کال اف دیوتی توسط خود گیمر یا سایت های خرید درون بازی تهیه می‌شود.
    • منبع: پک های سی پی پولی از طریق فروشگاه‌ درون بازی کال اف دیوتی با استفاده از فروشگاه گوگل پلی و گیفت کارت گوگل پلی یا از طریق سایت های خرید درون بازی خریداری می‌شوند.
  2. سی پی رایگان (Free CoD Points):
    • نحوه بدست آمدن: سی پی رایگان به صورت جایزه‌ها و پاداش‌ها در بازی به بازیکنان اهدا می‌شوند. این جوایز ممکن است بر اساس شرکت در رویدادها، انجام چالش‌ها و مأموریت‌های خاص، ویژگی‌های روزانه یا هفتگی و … به شما تعلق بگیرد.
    • منبع: سی پی رایگان به طور معمول از طریق خود بازی و در اثر انجام فعالیت‌ها و وظایف در بازی به شما اعطا می‌شود.

سی پی عادی و سی پی زمانبر با پرداخت واقعی پول تهیه می‌شود و به شما امکان خرید آیتم‌ها و امکانات مختلف در بازی را می‌دهد. از طرف دیگر، سی پی رایگان به صورت جایزه‌ها و پاداش‌ها در بازی به شما داده می‌شود و نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارد. بازیکنان معمولاً از هر دو نوع سی پی برای بهبود تجربه‌ی بازی خود بهره‌مند می‌شوند.

به طور کلی، تفاوت اصلی بین ارز رایگان و ارز سی پی در بازی کالاف دیوتی، نوع کسب آن‌ها و میزان امکاناتی است که با استفاده از آن‌ها به دست می‌آیند. اما در هر دو حالت، بازیکنان می‌توانند با استفاده از این ارزها، به پیشرفت و بهبود شخصیت خود در بازی کالاف دیوتی بپردازند.

قیمت سی پی کالاف دیوتی

قیمت سی‌ پی (CP) در بازی کال اف دیوتی موبایل متناسب با مقدار CP و فروشگاه فروش سی پی مورد نظر شما متغیر است. هم چنین؛ قیمت سی‌ پی در ریجن‌ های مختلف، متفاوت است. البته یکی از عوامل تعیین‌کننده در قیمت خرید سی پی، نوسانات دلار است. برای پیشرفت در این بازی باید بسته‌ها و آفرهای مختلفی را خریداری کنید. در این صورت می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد رنکینگ بهترین بازیکنان این بازی شوید.

چگونه Cp رایگان کالاف دیوتی موبایل بدست بیاوریم؟

در بازی Call of Duty، برخی از مقدارهای سی پی‌ (CoD Points) به صورت رایگان به بازیکنان کالاف ارائه می‌شوند. این سی پی‌های رایگان به عنوان جایزه‌ ها و پاداش‌ ها برای انجام فعالیت‌ های خاص در بازی به شما تعلق می‌گیرند. در زیر چند روش رایج برای بدست آوردن سی پی‌ رایگان در Call of Duty آورده شده است:

  1. ایونت های ویژه: برخی از رویدادها و مسابقات ویژه در بازی کال او دیوتی برگزار می‌شوند که با شرکت در آن‌ها می‌توانید سی پی‌های رایگان به دست آورید. این رویدادها ممکن است به مدت محدودی باشند و برای شرکت در آن‌ها نیاز به انجام وظایف خاص یا رفتن به سطوح خاصی از بازی داشته باشید.
  2. مأموریت‌ ها و چالش‌ ها: در بازی Call of Duty، برخی از مأموریت‌ها و چالش‌ها وجود دارند که با انجام آن‌ها سی پی‌های رایگان به شما تعلق می‌گیرد. این مأموریت‌ها ممکن است شامل؛ کشتن تعداد مشخصی از حریفان، پیروزی در چند بازی متوالی، یا انجام اهداف خاص دیگر باشند.
  3. جوایز روزانه و هفتگی: گاهی اوقات، بازی Call of Duty جوایز روزانه و هفتگی ارائه می‌دهد که شامل سی پی‌های رایگان می‌شوند. برای دریافت این جوایز، معمولاً کافیست به طور منظم وارد بازی شوید و وظایف روزانه یا هفتگی را انجام دهید.
  4. محتوا و آیتم های رایگان: گاهی اوقات، برخی از بسته‌ها و محتواهای جدید در بازی کالاف دیوتی به صورت رایگان منتشر می‌شوند. با دسترسی به این محتواها، ممکن است سی پی‌های رایگان به شما اعطا شود.

انواع سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل

سی پی بازی کالاف دیوتی را موبایل را می‌توانید در دو حالت سی پی زمانبر و سی پی فوری خریداری کنید. سی پی فوری همان سی پی است که به شکل مستقیم از فروشگاه بازی خریداری می‌شود و دارای شرایط عادی است. این سی پی یک قیمت مشخص دارد. حالت دوم سی پی کالاف دیوتی، سی پی زمانبر است. سی پی زمانبر قیمت پایین‌تری دارد، اما از فروشگاه بازی کالاف دیوتی خریداری نمی‌شود. سی پی زمانبر توسط افرادی خارج از کشور و احتمالا کشور چین تولید می‌شود و به همین دلیل است که قیمت مناسب‌تری دارد.

ناگفته نماند که استفاده از سی پی‌ زمانبر ممکن است محدودیت‌هایی را برای شما ایجاد کند. به طور مثال امکان دارد قبل از استفاده از این سی پی، مقدار سی پی زمانبر خریداری شده در اکانت شما صفر شود و اگر توسط کمپانی اکتیویژن شناسایی شوید ممکن است اکانت کالاف دیوتی شما بن شود.

2 روش‌ خرید سی پی کالاف دیوتی

به طور کلی دو روش برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد.

  1. روش اول: خرید مستقیم سی پی با استفاده از خدمات یک سایت خرید درون بازی (خرید سی پی با ایدی-خرید سی پی با اطلاعات اکانت)
  2. روش دوم: خرید سی پی با گیفت کارت گوگل پلی و اپل است. برای خرید هر نوع Asset یا امکانات درون بازی، باید ابتدا به سیستم عامل دستگاه خود و فروشگاه اختصاصی آن (گوگل پلی-اپ استور) دقت کنید. اگر گوشی اندرویدی دارید، باید از گوگل پلی استور خرید کنید و اکانت گوگل پلی خود را شارژ کنید. با خرید گیفت کارت گوگل پلی و ردیم آن در اکانت خود می توانید اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی کنید. اما، اگر گوشی IOS دارید، باید با خرید گیفت کارت اپل و شارژ اپل آیدی خود برای خرید سی پی کالاف اقدام کنید.

توجه داشته باشید که امکانات شخصی‌سازی که در کالاف دیوتی موبایل وجود دارند، زمینه‌های مختلفی را شامل می‌شوند. به‌عنوان‌مثال، در طول این بازی ممکن است بخواهید برای اسلحه خود آویزی را تهیه کنید یا اینکه رنگ آن را تغییر دهید. تمام این امکانات در این بازی فراهم هستند و با پرداخت سی پی می‌توانید این کار را انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا