برترین های کار و کسبعلمی و پزشکی

کرم آبرسان ایوروشه برای پوست چرب

آبرسان با SPF 20 برای پوست نرمال تا مختلط میباشد و با عصاره ادولیس غنی شده است که توانایی نفوذ به لایه های پوست را دارد.با استفاده از این کرم پوست شما مرطوب می شود و در برابر نور خورشید محافظت می شود.پوست را به‌طور مشهودی شاداب و هیدراته میکند. در صورت نیاز ، آبی را که به دام انداخته است آزاد می کند و هر لایه از پوست را برای مدت طولانی مرطوب نگه می دارد. بنابراین پوست فوراً تجدید می شود و نرمی خود را بازیابی می کند. آشنایی با علم پزشکی باعث شده بهترین دکتر متخصص پوست، مو و زیبایی در شیراز گزینه مناسبی باشد

با استفاده از این کرم مرطوب کننده پوست شما در تمام طول روز ظاهری مرطوب و درخشان پیدا می کند و همچنین با دارا بودن SPF20 از پوست شما به خوبی در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند.
بافت نرم آن بلافاصله توسط پوست جذب می شود. عصاره ادولیس که در مزارع کشاورزی در لا گسیلی رشد می کند و به دلیل خاصیت حفظ آب توسط متخصصان لوازم آرایشی گیاهی به فرمول اضافه شده است، با خاصیت مرطوب کنندگی شدید خود تضمین می کند که هر لایه از پوست برای مدت طولانی مرطوب بماند.

ژل کرم آبرسان پوست صورت ایورشه فاقد پارابن بوده و کاملا گیاهی و ارگانیک است.

مشخصات ژل کرم آبرسان عمقی پوست چرب و مختلط ایوروشه

  • حاوی عصاره درخت افرا
  • قابل استفاده پوست چرب و مستعد آکنه
  • ماندگاری تا 48 ساعت
  • رطوبت رسان عمقی و پایدار

روش مصرف ژل کرم آبرسان روزانه صورت :

ابتدا پوست را به خوبی شستشو دهید. شستشو و پاکسازی عمقی منافذ ، قدم اول در درمان آکنه و جوش و همچنین پیشگیری از آنها است. پس از شستشو، ژل کرم آبرسان 48 ساعته ایوروشه را روی پوست صورت ماساژ دهید تا جذب شود. تاثیر آن 48 ساعت دوام دارد حتی اگر با آب شسته شود.

معرفی برند لوازم آرایشی ایوروشه Yves Rocher

ایوروشه تنها برند آرایشی بهداشتی در جهان است که جز پربازدیدترین و محبوب ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در کل جهان هستند. البته این محبوبیت اتفاقی نیست. اگر تنها یکی از محصولات این کمپانی را استفاده کرده باشید حتما با این نوشته موافق هستید.

عمدتا در حوزه هستند. محصولات آرایشی این برند مشهور شامل محصولات آرایش صورت، چشم، ابرو، لب ها، عطر و ادکلن و محصولات بهداشتی آن شامل محصولات مراقبت از بدن، استحمام و مراقبت از مو هستند. سایز بندی این محصولات نیز برای کاربرد های مختلف فرق دارد، محصولات ایوروشه در سایزبندی خانواده، برای استفاده روزمره و اندازه سفر، برای بسته بندی سبک در طول سفر در دسترس هستند.

علت محبوبیت این برند در وهله اول به خاطر ارگانیک بودن گیاهان مورد استفاده در محصولات ایوروشه است. این گیاهان در مزارع لاگاسیلی ایوروشه کاشت و برداشت می شوند. علت دوم نیز قیمت نسبتا مناسب تعیین شده برای محصولات آن است. لذا ایوروشه در اکثر کشورهای جهان نمایندگی فعال دارد. نمایندگی رسمی را داراست و  را در ایران عرضه و پخش می کند.

شرکت اولین برند در زمینه تولید می باشد که از کمپلـکس فعال حیات سلولی حاوی ۵۶ ماده موثر فعـال مورد نیاز پوست اسـتفاده نموده است . معمولا در یک محیط آزمایشگاهی این ترکیبات فعال بیولوژیک قادر به ساخت یک پوست جدید هستند. آزمایشگاه های تحقیقاتی گینو برای حفظ جوانی و شادابی پوست شما از آخرین تکنیکها، بیشترین و بهترین استفاده را می نمایند. نمایندگی رسمی را داراست و  را در ایران عرضه و پخش می کند.

اولین مارک مراقبت پوستی و آرایشی است که برای پیشگیری و درمان پیری پوست ساخته شده است. فلسفه درمدن منحصر به فرد است.

اولین قدم در حفظ زیبایی، مبارزه با اولین علت پیری پوست یعنی تاثیر روزانه اشعه UV است. کمپانی درمدن محصولات پیشرو برای مراقبت از انواع پوست را ارائه می کند. محصولات شامل کرم های پیشگیرانه و ترمیم کننده روزانه و مراقبت شبانه با خاصیت ضد پیری می شود.

متخصص پیری پوست هستند که  در سراسر جهان توسط داروسازان پیشنهاد شده و توسط متخصصین پوست تجویز می شوند. محصولات این برند فرانسوی راه حل زیبایی روزانه ضد پیری برای پوست شما است. نمایندگی رسمی  را داراست و را در ایران عرضه و پخش می کند.

در سال ۱۹۹۷ پا را یک قدم فراتر گذاشت و در زمینه تخصص پوست و مو و درماتولوژی تمرکز خود را افزایش داد. در همین راستا با برندهای جهانی همکاری کرده و در کنفرانس های علمی شرکت کرد و حاصل تحقیقات خود را ارائه می دهد. همکاری و همگامی با برترین متخصصین پوست و مو منجر به بهبود هر چه بیشتر محصولات هگور شد. شامپوها و در درمان شوره، شپش و ریزش مو بی همتا هستند.

امروزه هگور برای انواع پوست و مو و متناسب با نیاز خاص آن نوع پوست و مو محصولات تخصصی و درمانی دارد. این محصولات و فرمولاسیون آنها در حال حاضر بی نظیر هستند و روز به روز نیز در حال پیشرفت و ترقی هستند. نمایندگی رسمی را داراست و را در ایران عرضه و پخش می کند.

مراقبت از زیبایی و رفاه حال پوست های حساس، نگرانی اصلی در است. به عنوان پیشگامان پژوهش های پوستی در سوئیس، محققان اسکین کد در تلاش برای توسعه فرمول هایی با کارایی بالا است. محصولات درمانی و دارویی که نه تنها نتایج قابل ملاحظه ای را نشان دهد، بلکه باعث افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل خارجی شود و سطح بهداشت، ایمنی و زیبایی را نیز ارتقا دهد.

اسکین کد درک می کند که چگونه امروزه حساسیت پوست  انسان ها به علت افزایش حساسیت و تحریک از طریق آلودگی محیط زیست، استفاده گسترده از مواد شیمیایی، اشعه ماوراء بنفش و عوامل گوناگون بیشتر از گذشته است. محصولات بی بدیل اسکین کد انعکاسی خالص از اصول سختگیرانه و نیازهای زنان (و مردان) در سراسر جهان است. نمایندگی رسمی بر را داراست و  را در ایران عرضه و پخش می کند.

برای ، درک پوست، کلید اصلی برای هر پروژه و تلاش است. هر نوع پوست متفاوت است، نیاز های متفاوتی دارد و همچنین در معرض عوامل متفاوت قرار می گیرد. بنابراین تحقیقات وسیع کمپانی اوسرین مبتنی بر چگونگی عملکرد، تغییر و واکنش پوست است. گام بعدی در همین راستا، نحوه ترجمه این یادگیری و تحقیقات به محصولات مؤثر و بسیار هدفمند لوازم آرایشی و بهداشتی است. این تحقیقات پایه ای محکم برای تعهد علمی بی نظیر ® است.

موضوعات اصلی مورد تمرکز در زمینه های زیر هستند:

  • انواع  پوست و نیازهای اصلی متناسب با هر نوع پوست
  • ساختار و عملکرد پوست
  • پیری پوست
  • عوامل موثر بر پوست و عوامل آسیب زننده بر پوست
  • نحوه تحریک شدن پوست
  • شرایط پوستی خاص

اوسرین برندی است که توسط متخصصین پوست توصیه می شود و بر اساس یک رویکرد بی نظیر نسبت به علم شکل گرفته است. Eucerin پوست را بازسازی کرده و حفظ می کند و به شما اطمینان می دهد که پوستی سالم داشته باشید، پوستی که همواره شاداب به نظر می رسد. نمایندگی رسمی  را داراست و  را در ایران عرضه و پخش می کند.

در سراسر جهان بیش از ۶۰ سال، به لطف محصولات مراقبت و زیبایی خاص و با عملکرد بالا و در آزمایشگاه های علمی در ژنو سوئیس، متمرکز شده است و تلاش های خود را بر روی نوآوری و جستجوی کمال، متمرکز کرده است.

کمپانی ماوالا، متخصص مراقبت و زیبایی ناخن، طیف کاملی از محصولاتی را ارائه می دهد که به تمامی مشکلات ناخن پاسخ می دهند. به دلیل نگرانی خود از نوآوری و ارائه راه حل برای مشکلات مختلف ناخن های مشتریان، امروزه بزرگترین برند در صنعت مراقبت از ناخن است.

مراقبت و زیبایی دست

در سال ۲۰۱۶ موسسه پوستی سوئیس به نام SWISS SKIN SOLUTION از یک همجوشی کنترل شده بین طبیعت سوئیس و علم زیبایی شناسی، تحت نظر ماوالا متولد شد. در این موسسه با استفاده از قدرت طبیعی گنجینه های گیاهی آلپ، با مواد فعال پوستی ترکیب شده است تا به طور موثر نیازهای حساس و ظریف پوست انسان را با بافت های نوآورانه برطرف نماید.

آرایش و مراقبت از چشم ها و مژه ها

مراقبت و زیبایی پا

مراقبت از مو و بدن

نمایندگی رسمی  را داراست و  را در ایران عرضه و پخش می کند.

، نامی است که بیانگر برتری، اعتبار و پرستیژ در موسسات زیبایی و اسپا در سراسر جهان است. این برند جهانی همراه با احساسات بی الایشی که به ارمغان می آورد در دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی به یک افسانه تبدیل شده است.

با همان عطش و اشتیاق همیشگی برای کمال و همان تلاش ماندگار برای زیبایی مطلق، بیش از 70 سال است که بر زنان و مردان نمایان شده و اثربخشی خود را اثبات کرده است. برند تجاری بسیار تخصصی همیشه با تعهد فوق العاده خود به تحقیق و نوآوری برجسته بوده است.

سوتیس همچنین خالق Digi-Esthetique، یک روش مدل سازی منحصر به فرد است که با همکاری ضروری درمانگران زیبایی، فرایند درمان را به یک تجربه زیبای فراموش نشدنی تبدیل می کند. نمایندگی رسمی  را داراست و  را در ایران عرضه و پخش می کند.  یکی از برندهای تحت نظر و مدیریت گروه ایوروشه است. این گروه مدیریت برندهای زیر را نیز بر عهده دارد:

دکمه بازگشت به بالا