کشورهای اروپایی منتظر تأیید کیت های تست خانه در کرونا هستند

کشورهای اروپایی

به گزارش شفاف ، مقامات پزشکی انتظار دارند که از آوریل (این ماه) همه شهروندان کشور بتوانند این سلاح ها را در داروخانه ها و داروخانه ها تهیه کنند ، اگرچه آنها هنوز منتظر تأیید و راهنمایی نهایی در مورد نحوه استفاده از تجهیزات آزمایش خانگی کرونا هستند.

کیت های آزمون به عنوان ابزاری برای تشخیص Covid 19 عمل می کنند.

برخلاف تست های PCR که انجام آنها 12 تا 48 ساعت به طول می انجامد ، نتایج آزمایش آنتی ژن Quid در کمتر از 30 دقیقه در دسترس است ، اما از آزمایش PCR دقیق تر است.

اگر دقت تست آزمایشگاهی PCR 98٪ باشد ، تست خانگی 80٪ دقیق است.

روزنامه نگاران فرانسوی عمل غربالگری در منزل را به آزمایش های میانی تشبیه می کنند و می گویند این آزمایش ممکن است روش خوبی برای جلوگیری از شیوع بیماری باشد ، اگرچه در صورت موثر بودن آزمایشات کوئید ممکن است آزمایش های دیگری نیز لازم باشد.

نحوه استفاده از آزمون در خودآزمایی ساده است. فقط کافی است قسمت کوچکی از سوراخ های بینی خود را با مایع و یک لوله کوچک وارد دستگاه مخلوط کنید و آب را روی اسکنر نهایی قرار دهید تا در عرض 30 دقیقه نتایج را ببینید.

برخی از کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا ماه هاست که این داروها را در داروخانه ها می فروشند ، اما هیچکدام تایید نهایی وزارت بهداشت را ندارند.

با این حال ، وزارت بهداشت فرانسه تأکید کرده است که استفاده از این آزمایش فقط برای افرادی که علائم کووید ندارند و بیش از 15 سال سن دارند ، در دسترس است.

طبق گزارش یورونیوز ، قیمت بلیط در فرانسه ، پایین ترین در میان کشورهای اروپایی ، 6 یورو است که به گفته جروم سالومون ، رئیس کمیته عالی بهداشت علیه کوید 19 ، به تازگی به پنج یورو رسیده است ، 19 مورد برتر ضد کووید فرانسه هفته بررسی چگونگی آزمایش خانه ها تا زمان تأیید در پایان ماه مارس.

دکمه بازگشت به بالا