عمومی

۵ روش باورنکردنی CRM برای بهبود تجارت شما

بسیاری از مشاغل به شدت تحت تأثیر کوید-19 قرار گرفته اند. مدیریت ارتباط با مشتری، حتی بیست سال پیش، با تغییر نحوه عملکرد مشاغل، مسیری طولانی را طی کرده است. دوران مدرن نیاز به تغییرات پیچیده ای در فرهنگ بنگاه اقتصادی دارد. خبر خوب این است که شما دیگر نیازی به یافتن مشتری مانند سوزن در انبار کاه ندارید، شما یک CRM قدرتمند دارید و راه طولانی را طی کرده اید.

در دنیای امروز که در حال تکامل دیجیتالی است، بیشتر نرم افزارهای مدیریت مشاغل مجهز به سیستم های داخلی CRM هستند. تسهیل کنترل، مدیریت و اجرای روشهای جدید برای افزایش کارایی بنگاههای اقتصادی.

سیستم CRM چیست؟

این متداول ترین سوالی است که ممکن است در ابتدا به ذهن شما خطور کند و ارزش آن را دارد که حقایق خود را قبل از هرگونه اقدام بعدی روشن کنید. همانطور که قبلاً اشاره شد، CRM مدیریت ارتباط با مشتری است که به تمام استراتژی ها، ابزارها، فناوری و تکنیک های مورد استفاده مشاغل برای ایجاد و حفظ مشتری اشاره دارد.

یک بستر CRM برای مشاغل می تواند جریان ارتباطی مناسبی را بین مشاغل و مشتریان، تیم های فروش داخلی و بازاریابی فراهم کند. همچنین سیستم CRM به شما کمک می کند تا با ابزارهای خودکار کمپین های بازاریابی ایمیل و شبکه های اجتماعی موثر را اجرا کنید و به شما فرصتی برای اندازه گیری دقیق موفقیت و جذب سرنخ جدید می دهد. همه چیز در یک سیستم واحد اتفاق می افتد که در آن مشاغل تمام لیست ها و اطلاعات مهم مشتری را ذخیره می کنند و همه فعالیت های بازاریابی و فروش روزانه را انجام می دهند.

چگونه CRM می تواند به کسب و کار من کمک کند؟

این می تواند سوال دومی باشد که بسیاری از صاحبان مشاغل قبل از سرمایه گذاری در یک برنامه CRM دنبال جواب آن هستند و کمی تحقیق همیشه مفید است. ما برخی از برنامه های مهم را که یک سیستم CRM می تواند به شما کمک کند، بررسی خواهیم کرد.

تیم های خود را قوی کنید.

داشتن CRM با کیفیت بالا می تواند به شما در دستیابی به نتایج چشمگیر کمک کند. پیاده سازی سیستم CRM در کسب و کار شما فواید زیادی دارد، خواه این افزایش تولید سرنخ باشد یا درآمد فروش. یک سیستم CRM پتانسیل های بالقوه بازاریابی را مشخص می کند، پتانسیل های مربوط به بازاریابی گروهی را دسته بندی می کند، به شما اجازه می دهد معاملات نزدیک به تیم اصلی فروش را اولویت بندی کرده و با استفاده از تاکتیک های مناسب بازاریابی، چشم اندازهای بالقوه را پرورش دهند.

داده های خود را به طور موثر ذخیره کنید.

بسیار مهم است که تمام اطلاعات شرکت را در یک مکان نگه دارید. بستر CRM نه تنها به شما امکان ذخیره و سازماندهی داده های مشتری را می دهد، بلکه به شما امکان می دهد تا به صورت یکپارچه بین بخشهای مختلف در تجارت شما توزیع شود. به عنوان مثال، اگر یک سالن کارمندان خاصی را برای هر بازدید انتخاب کند، ممکن است دارای مشخصات مشتری با اطلاعات دقیق، از جمله مزایا باشد. این اطلاعات دقیق به شما این امکان را می دهد که از قبل کسب و کار خود را برای مشتریان آماده کرده و از شهرت خوبی برخوردار شوید.

همکاری تیم را تقویت کنید.

با نگه داشتن همه داده های مشتری و اطلاعات مهم شما در کنار هم، یک سیستم CRM به عنوان یک کانال ارتباطی عالی نیز عمل می کند. اعضای مختلف تیم می توانند به راحتی به اطلاعات مربوط به کارهای روزمره دسترسی پیدا کنند. سیستم CRM برای هر تیم آنقدر زمان می برد که آنها می توانند به راحتی بر روی نیازهای مشتریان مهم تمرکز کنند. ویژگی های اتوماسیون کار هوشمند که در برنامه CRM گنجانده شده است، به مدیران این امکان را می دهد که بدون مشکل وضایفی را تعیین کنند، گردش کار روزانه را ساده کرده و ارتباط بین تیم ها را تسهیل کنند.

تجربه مشتری فردی.

ایجاد احساس خاص در مشتریان کلید حفظ یک رابطه طولانی مدت است. از طریق سیستم CRM، مشاغل می توانند بطور منظم پیام های متنی، آرزوهای تولد، کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل را برای مشتریان ارسال کنند. بیشتر راه حل های CRM شامل قالب های تبلیغاتی پیام شخصی و ایمیل برای کمک به شما در ارائه پیام های مرتبط به مشتریان است. از آنجا که تمام اطلاعات مشتری را در سیستم دارید، با ایجاد کمپین های موثر و ارسال آنها برای مشتریان خود، اندازه گیری و تکرار نتایج، از مزایای آن بهره مند شوید.

مفاهیم بازاریابی را جمع آوری و تحلیل کنید.

جمع آوری داده ها از یک پایگاه مشتری موجود می تواند به کاهش دفعات رفتارهای خرید یا انتخاب خدمات شما کمک کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از سیستم CRM توانایی تولید گزارش در زمان واقعی است. این به مشاغل اجازه می دهد تا بیشتر حرکت کنند تا پتانسیلی را که برای مدت طولانی در قیف معاملات قرار دارد و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، شناسایی کنند.

مفاهیم بازاریابی در زمان واقعی از نظر شناسایی مواردی که به جذب بیشتر مشتری، گسترش آگاهی از برند و انعقاد قرارداد فروش بیشتر کمک می کند بسیار مفید است. از ساختار سازمانی گرفته تا قابلیت های تجزیه و تحلیل، CRM می تواند تصمیم تجاری شما را بسیار تحت تأثیر قرار دهد و تلاش های بازاریابی و فروش شما را هدفمندتر کند.

در دنیایی پر از ابزار بازاریابی، نرم افزار مدیریت و سیستم های اتوماسیون، یافتن راه حلی که تمام جنبه های تجارت را زیر یک سقف قرار دهد، دشوار است. با این حال، همانطور که می گویند، اگر این کار را غیرممکن کنید، هیچ چیز غیرممکن نیست، ما با در نظر گرفتن مناطق مختلف و نیازهای سالن ها، استراحتگاه ها، مراکز درمانی، خرده فروشی و تجارت الکترونیکی، یک راه حل واحد ایجاد کرده ایم. اکنون می توانید به یک سیستم CRM کاملاً یکپارچه با نرم افزار مدیریت بازرگانی با عملکرد بالا به طور همزمان دسترسی پیدا کنید.

با CRM می توانید:

  • داده های مشتری خود را ذخیره کنید.
  • از هر دستگاهی که می خواهید وارد شوید.
  • به راحتی یک قرار ملاقات آنلاین سفارش دهید.
  • از حفظ برنامه های کاری شخصی استفاده کنید.
  • به یک سیستم گزارشگری جامع دسترسی پیدا کنید.
  • از خرید ماهانه، خریدها و هزینه های خود بصورت بلادرنگ دیدن کنید.
  • برنامه وفاداری را با یک سیستم امتیاز اجرا کنید.

مزایای بسیاری وجود دارد که با یک راه حل واحد ارائه می شود و زمان آن فرا رسیده است که به مرحله اصلی دنیای تجارت پس از همه گیری بروید

دکمه بازگشت به بالا