اقتصادی

معرفی شرکت بازرگانی زکیه تجارت وارد کننده و صادرکننده مواد شیمیایی

شرکت زکیه تجارت از شرکت های موفق در زمینه تجارت مواد شیمیایی و مواد اولیه صنایع غذایی است که در این مطلب با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی شرکت زکیه تجارت

شرکت بازرگانی زکیّه تجارت (سهامی خاص) در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه واردات و صادرات مواد شیمیایی، مواد اولیه صنایع غذایی و افزودنی‌های مجاز آغاز نمود. محصولات این شرکت شامل انواع اسید سیتریک (Citric Acid)، تری سدیم سیترات (Tri Sodium Citrate)، اسید فسفریک خوراکی (Phosphoric Acid)، بی کربنات آمونیوم (Ammonium Bicarbonate)، انواع دکستروز (Dextrose) و مالتودکسترین (Maltodextrin) می‌باشد.

شرکت زکیّه تجارت با همکاری کادری مجرب و کارآمد، در سال‌های اولیه ابتدا به مطالعه و بررسی بازار و قدمت و اصالت شرکت‎‌های تولیدی معتبر در جهان پرداخت و در نهایت با شناسایی مناسب‌ترین‌‎ها در ارائه کیفیت و قیمت محصولات، موفق به برقراری ارتباط با این شرکت‎‌ها گردید و خوشبختانه طی این مدت با فعالیت خوب و در اختیار داشتن انبوه بازار موفق شد که این ارتباط و اعتبار را مستحکم‎‌تر نماید.

شرکت زکیّه تجارت مفتخر است که در جریان تهیه و توزیع محصولات، همواره منافع مشتریان را مدنظر قرار داده و در تمام فرآیند فروش آماده ارائه خدمات به آن‎ها و رفع هرگونه کم و کاستی احتمالی بوده است. این شرکت با داشتن رد پای عمیق در این مسیر توانست اعتماد مشتریان خود را نیز به شکل تمام و کمال جلب نماید.

زکیّه تجارت در حال حاضر نماینده دو شرکت بزرگ و مطرح تولید کننده اسید سیتریک در جهان به نام‌های ENSIGN و TTCA می‎‌باشد. این مجموعه از ابتدای شروع فعالیت توانسته ‎است اعتماد صاحبان صنایع را به بهترین وجه به خود جلب نماید و در سال‎‌های اخیر به یکی از بی‌رقیب‎‌ترین شرکت‌های بازرگانی در زمینه واردات و توزیع محصولات خود مبدل شود؛ به‎ طوریکه سهم فروش ۵۰ درصدی از بازار فروش برخی محصولات در ایران را بدست آورد و موفق به کسب تاییدیه‌های مختلف از ارگان‌ها و سازمان‌های نظارتی گردیده است.

باورهای زکّیه تجارت

  • ارائه خدمات مطلوب در امر واردات و پخش مواد اولیه شیمیایی
  • تأمین به موقع و با کیفیت و قیمت مناسب محصولات
  • ارائه تجربیات به صنایع گوناگون
  • مشتری‌مداری و توجه به رضایت مشتریان
  • ارزش گذاشتن به جایگاه مشتریان
  • رقابت سالم در بازارهای داخلی و خارجی
  • کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‎‌ها که باعث افزایش قیمت کاذب محصولات می‌گردد.
  • ارائه محصولات منطبق با استانداردهای روز دنیا

امید است فعالیت و تلاش مجموعه سهم کوچکی در اعتلای اقتصاد و صنعت میهن عزیزمان ایفا نماید.

زکیه تجارت

دکمه بازگشت به بالا