برترین های کار و کسبعمومی

چگونه قفل کولر گازی گری را باز کنیم؟

شما می توانید با مطالعه مطلب زیر با ویژگی مدل های مختلف کولر گازی گری آشنا شوید و برای آشنایی با بهترین قیمت نمایندگی این نوشتار را دنبال کنید. همچنین نحوه تعیین ظرفیت و عملکرد اسپلیت گری را بررسی کنید.

مشخصات خرید کولر گازی گری – GREE

شرکت گری یکی از پیشروترین کمپانی های سازنده سیستم تهویه مطبوع خانگی و تجاری در کشور چین می باشد که با بکارگیری متخصصان مجرب و تکنولوژی روز دنیا تبدیل به یک برند شناخته شده در بازار جهانی عرصه انواع سیستم تهویه مطبوع مانند کولر گازی شده است. خط تولید پیشرفته این برند مجهز به ماشین آلات پیشرفته و 530 مرکز آزمایشگاهی برای تست و کنترل کیفی محصولات می باشد. اسپلیت های این برند در انواع سرمایش و سرمایش/ گرمایش و همچنین در ظرفیت و مدل نصب متنوع تولید می شوند که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار داد. شما کاربران گرامی می توانید برای مطالعه مشخصات فنی مدل مورد نظرتان و همچنین انتخاب و خرید کولر گازی گری با گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش به وبسایت ما مراجعه نمایید.

برای خانواده هایی که بچه دارند  و نگران شیطنت های کودکان برای  ایجاد مشکلات در تنظیمات کولر های گازی هستند ، قفل کردن ریموت کولر گازی یکی از راه کار های کنترل شیطنت های کودکان است.  یک دکمه در ریموت کنترل کولر گازی وجود دارد  که به شما این امکان را می دهد تا ریموت کنترل خود را قفل کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

عوامل موثر در قیمت کولر گازی گری

عوامل موثر در قیمت سیستم های تهویه مطبوعی مانند داکت اسپلیت و اسپلیت به عواملی مانند کیفیت و نوع کمپرسور و نوع گاز مبرد بستگی دارد. کولر گازی گری در انواع معمولی و اینورتر دار تولید می شود که در مدل های اینورتر دار، بورد اینورتر روی موتور کمپرسور نصب شده و دور موتور را تنظیم می کند. در نتیجه در مواقعی که دمای اتاق به درجه تنظیم شده رسید، سرعت دور موتور کاهش یافته و از استهلاک آن جلوگیری می کند. همچنین در بعضی از مدل ها از کمپرسور قوی T3 برای مناطق خشک و گرمسیری استفاده می شود که بدیهی است این عوامل روی قیمت کولر گازی گری تاثیر بسزایی می گذارد.

لازم به ذکر است که کیت اینورتر تا 60 درصد مصرف برق را کاهش داده و باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. علاوه بر کمپرسور، ظرفیت دستگاه و مدل نصب در قیمت موثرند که کولر گازی های برند گری از لحاظ نصب در مدل‌های دیواری، ایستاده و پرتابل و در ظرفیت‌ از 12000 تا 66000 بی تی یو بر ساعت تولید شده و به بازار عرضه می گردند.

How to unlock the air conditioner

چگونه ریموت کولر گازی خود را ریست کنیم؟

باتری ها را به عقب قرار دهید تا اضلاع منفی به مدت پنج ثانیه در ترمینال مثبت قرار گیرند. باتری های عقب مانده را بردارید و در حالت عادی قرار دهید. هنگامی که صفحه نمایش روشن می شود، ترموستات شما تنظیم مجدد شده است و می توانید بررسی کنید که این کار مشکل ریستارت شدن و باز شدن قفل ریموت را  بر طرف کرده است یا نه .

چرا روی ریموت کنترل کولر گازی علامت قفل وجود دارد؟

اگر ریموت کنترل شما قفل باشد، علامت قفل روی نمایشگر کنترل از راه دور شما ظاهر می شود. برای باز کردن قفل کافی است  . دکمه temp + و temp – را همزمان فشار دهید و نگه دارید تا قفل ریموت کنترل شما باز شود.

از جمله روش های  باز کردن قفل ریموت کولر های گازی به صورت زیر است:

  • درب باتری کریموت کنترل کولر گازی را باز کنید. اگر متوجه باشید  سوراخ باز و بسته شدن را مشاهده خواهید کرد. آن سوراخ را با یک خلال دندان کوچک فشار دهید. هر بار که آن را فشار دهید،  توجه داشته باشید که صفحه LCD ریموت کنترل کولر گازی شما تصویری از قفل خواهد داشت.
  • در پشت ریموت کنترل کولر گازی نکات عملیاتی در مورد نحوه باز کردن قفل وجود دارد. عملیات خاص فشار دادن و نگه داشتن کلید دما “+ -” کنترل از راه دور است. ۲به گونه ای حدود ۲ ثانیه این دو کلید را به طور همزمان فشار دهید سپس رها کنید. با این روش می توانید قفل ریموت را باز کنید.
  • یکی از ساده ترین راه ها برای باز کردن قفل ریموت کنترل جدا کردن باتری ریموت کنترل و نصب مجدد آن ده دقیقه بعد است. این گونه تنظیمات ریموت  شما به تنظیمات اولیه کارخانه بازگردانی می شود.

موارد بالا در مورد باز کردن قفل کنترل از راه دور کولر های گازی است  که شما می توانید با انجام هر یک از روش ها قفل کولر گازی خود را به آسانی باز کنید. اگر بنا به دلایلی نتوانستید قفل ریموت کنترل خود را باز کنید با نمایندگی تماس بگیرید و یا از یک متخصص کمک بگیرید.

چگونه ریموت کنترل خود را قفل کنیم؟

روش قفل کردن کولر گازی در کولر های گازی مختلف متنوع است ، به گونه ای در هر ریموت کنترل شما می توانید نشانه قفل را مشاهده کنید که آن علامت به معنای قفل کردن کولر گازی است. برای قفل کردن ریموت کنترل خود تنها کافی است آن دکمه را به مدت سه الی پنج ثانیه فشار دهید سپس رها کنید تا ریموت کنترل شما قفل شود.توجه داشته باشید که با قفل کردن ریموت کنترل کولر گازی هیچ کدام از دکمه های ریموت کنترل کار نمی کنند ، از رو برای دسترسی به دکمه های ریموت بایستی ابتدا قفل ریموت را باز کنید.

کولر های گازی جنرال گلد

در ادامه با به معرفی بهترین مارک کولر گازی ، کولر گازی جنرال گلد می پردازیم.کولر های گازی جنرال گلد از جمله برند موجود در بازار است که فروش بسیار بالایی به دلیل کیفیت فوق العاده دارد . این برند از کولر گازی ، تنها برند اصل است که شما می توانید با برسی سریال نامبر آن از اصل بودن کولر گازی های جنرال گلد خریداری شده ار نمایندگی ها ، فروشگاه ها و تنها وب سایت رسمی جنرال گلد اطمینان کافی حاصل نمایید.

از جمله کولر های گازی هستند که بهترین کیفیت را در میان سایر برند ها دارند. اگر به دنبال خرید کولر های گازی جنرال گلد با ضمانت اصل بودن و مرجوع کالا در صورت نارضایی هستید می توانید به تنها وب سایت رسمی و معتبر جنرال گلد مراجعه کنید. و در صورت تمایل محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و اقساطی خریداری کنید. از خدمات خرید کولر گازی از وب سایت رسمی جنرال گلد می توان به :

  • مرجوع کالا در صورت نارضایتی
  • خدمات پس از فروش
  • نصب رایگان
  • ارسال رایگان
  • خرید اقساطی
  • ارائه گارانتی معتبر و … اشاره کرد.
دکمه بازگشت به بالا