علمی و پزشکی

از ترس از بیماری قلبی در دریافت اورژانس قلبی دریغ نکنید

فهرست:

دکتر. علیپور پارسا با بیان اینکه بطور کلی بیماران و بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها به دو گروه از بیماران تقسیم نشده اند که در شرایط اضطراری پاسخ نداده اند ، افزود: بیماران بدون بیماری قلبی عروق کرونا نباید از ترس از بیماری قلبی مرخص شوند. یکی از دلایل اصلی افزایش نرخ مرگ و میر ، ترس بیمارانی است که به بیمارستان می روند.

وی گفت: “همه افرادی که در تنفس ، درد شدید قفسه سینه ، عرق سرد یا هر علامت مرتبط با قلب دچار مشکل هستند باید با یک مانیتور ضربان قلب به بیمارستان منتقل شوند.”

وی همچنین درباره بیمارانی که شروع ناگهانی بیماری قلبی نداشته اند توضیح داد: قبل از شروع بیماری های قلبی ، این بیماران خواسته بودند تحت عمل جراحی قلب یا باز شدن ناگهانی عروقی قرار بگیرند. بهبودی پس از دو ماه اما با بیماری شدید قلبی عروقی و وضعیت دارو شروع به وخیم تر می کند ، با توصیه این بیماران در اسرع وقت به بیمارستان می روند.

گفت: بیماران پزشکی گفت: زمان مشخصی برای پایان دادن به این بیماری همه گیر وجود ندارد. “بیمارانی که به هر دلیلی برای عمل جراحی اورژانسی انتخاب شده اند و ممکن است با توصیه پزشک بتوانند از داروها استفاده کنند یا در صورت درد و تنگی نفس هستند. آنها نگران نیستند که بیش از دو ماه بتوانند منتظر بمانند.

وی همچنین به بیمارانی که برای مراجعه به پزشک یا بیمارستان مراجعه می کنند برای بررسی انتقال خون یا نسخه ها توصیه کرد: این گروه از بیماران باید با مشورت با پزشک داروهای خود را تنظیم کنند و در صورت تثبیت خون بیمار یا مراجعه به پزشک یا بیمارستان ضروری نیست.

وی ادامه داد: بیمارستان مدرس ، مرکز درمانی قلب دانشگاه ، کلیه بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب 24 ساعت شبانه بستری می شوند و آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی مانند گذشته تحت درمان قرار می گیرند.

جلوگیری از افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری همه گیر کوید از مهمترین جنبه های اقدامات پزشکی است که Drs. علیپور پارسا تصریح کرد: اگرچه بسیاری از بیمارستان های عمومی برای معالجه بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب اختصاص داده شده است ، اما بیمارستان قلب و جراحی قلب و عروق مودارس درمانی را برای بیماران غیر کرونری غیر کرونا ارائه می دهد.

وی همچنین درباره بیماران مبتلا به بیماری قلبی که مستعد ابتلا به تبخال دستگاه تناسلی هستند اظهار کرد: کار برای این بیماران در بیمارستان مدرس بسیار ادامه دارد.

وی هشدار داد: بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا اگر به بیمارستان نروند ممکن است با خطر ابتلا به این بیماری و حتی مرگ روبرو شوند.

دکتر. علیپور پارسا یکی از دلایل ارائه معالجه و معالجه را بصورت 24 ساعته در روز برای بیماران قلبی شدید قلبی بیان کرد: هر دقیقه تأخیر در معالجه افراد مبتلا به انفارکتوس شدید میوکارد ، مقابله با وضعیت بیمار و رفع انسداد شریان کرونا این آسیب زیادی به عضلات وارد می کند. همچنین به قلب می دهد و بیمار به طور نامحدود یا بدون تغییر قلب حرکت می کند.

وی در مورد اجرای برنامه 247 با هدف مراقبت 24 ساعته هفت روز در هفته برای بیماران مبتلا به انقباض شدید ، گفت: میوکارد ، بیمار باید فوراً ، در مراکز درمانی که دارای آنژیوگرافی است ، اقدامات لازم انجام شود.

این مطالعه همچنین خاطرنشان کرد: یکی از دلایل اصلی بیماری عروق کرونا فشار خون بالا است و گفت:

“افزایش جریان خون به اندام هایی مانند آئورت روش دیگری برای انتقال بیماری عروقی است.” یکی از توصیه ها به همراه روش های درمانی جایگزین برای بیماران مبتلا به Covid 19 بستری در بخش های ICU ، ضد انعقاد خون است. “

دکمه بازگشت به بالا