علمی و پزشکی

آزمایش کرونا در یک ششم از بیماران توسعه یافته ضروری است

Corona ، coronavirus ، شیوع تاج ، شیوع coronavirus ، Covid 19

محققان دانشگاه هونان طبیعی در چین دریافتند که حدود یک در شش نفر که دارای ترشحات بیمارستان Q9 19 هستند آلوده شده اند و نتایج آزمایش مثبت است. .

این مطالعه وضعیت سلامت 60 بیمار مبتلا به Qovid 19 را که برای بهبودی از بیمارستان شهر لدی مرخص شده اند ، بررسی کرد. همه این بیماران پس از مرخص شدن از بیمارستان ، 14 روز در خانه ماندند و هیچ یک از آنها به این بیماری مبتلا نبودند.
محققان همچنین گردن و بینی را معاینه کردند و دریافتند که 10 نفر از بیماران تا 24 روز پس از ترخیص از بیمارستان ، با نتایج مثبت باقی مانده اند.
مطالعات قبلی نشان داده است که برخی از بیماران مبتلا به کووی خوب 19 ممکن است تا 30 روز پس از ترخیص از بیمارستان آلوده شوند. البته این بدان معنی نیست که ویروس در آن وجود دارد و احتمالاً این افراد باعث شیوع ویروس نمی شوند.
به گفته این محققان ، مطالعات بیشتری لازم است تا بیشترین تأثیر مستقیم در ظاهر ویروس منتقل شده توسط بیماران پیشرفته و ارزیابی تست بار ویروسی در گروههای بزرگی از بیماران با کشت داده شود.
این انفجارها در ماه دسامبر سال 2019 در ووهان ، مرکز چین گزارش شده است. این بیماری ذات الریه نامیده می شد. اما کمیسیون بهداشت ملی چین رسما از انتشار ویروس در چین در 30 دسامبر سال 2019 خبر داد. این بحران در دو ماه گذشته بیش از 150 کشور و منطقه را تحت تأثیر قرار داده است.
گزارش کامل در JAMA Network Open منتشر شده است.

دکمه بازگشت به بالا