علمی و پزشکی

«افزایش مقدار «کیفیت» یا افزایش «اسمی و کاغذی» مشکل دارد؟

patc/ سمنان رئیس جامعه پزشکی کشور در خصوص رشد پزشکی کشورمان در دوران شکوهمند اسلامی گفت: از زمانی که 5000 پزشک خارجی در ایران داشتیم به جایی رسیده ایم که امروز سالانه 4000 بیمار برای درمان به ایران می آیند. یا بیش از 6000 دانشجوی پزشکی خارجی. آنها در جهان وجود دارند.

دکتر در سفر به شاهرود محمد رئیس زاده در تالار پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: عده ای می خواهند مردم و دست اندرکاران پزشکی را با هم درگیر کنند.

وی با بیان اینکه اهمیت آموزش پزشکی به اندازه جان مردم اهمیت دارد، تصریح کرد: افزایش رفتارهای ناپسند یگان ویژه ظلم بزرگی به سلامت مردم است و هرکس این ظلم را انجام دهد تا روز جمعه ضمانت دارد. از قضاوت

وی با انتقاد از تصمیم افزایش قدرت تاییدیه پزشکی افزود: نوسان فعلی بین افزایش یا عدم افزایش قدرت دارو نیست، بلکه دوقطبی بودن افزایش قدرت کیفیت مطابق با استانداردهای ملی و افزایش قدرت نام و نشان است. اوراق. .

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان به هیچ وجه مخالف افزایش تعداد افراد به دلیل افزایش جمعیت و افزایش سن نیستند، گفت: باید بر اساس اصول پذیرفته شده آموزش بین المللی و بین المللی تا حد امکان ظرفیت ها افزایش یابد. .

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور اضافه کرد: اینطور نباشد که در هر شهر و روستایی دانشکده باز کنیم و بدون دیدن استاد و مریض در آنجا دانشجو تربیت کنیم و فردا گواهینامه بدهیم. اینگونه کشت کنیم؟

دکتر با بیان اینکه کیفیت فرآیند رهبری کیفیت بیمارستان را کنترل می کند. رئیس زاده تاکید کرد: اینکه من از ترمیم 40 سال در بیمارستان صحبت کردم مربوط به عمر یک ساله دولت سیزدهم نیست بلکه روندی است که از قبل شروع شده و نتیجه آن را می بینیم.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت تنها وزیری است که چندین سال معاون آموزشی بوده و با عمیق شدن در این موضوع به فکر چاره ای برای این مشکل است.

رئیس جامعه پزشکی کشور گفت: اخطار من به این معناست که کشور چند پزشک برتر دارد اما وارد جایگاه خاصی نمی شوند. قدرت های ویژه زیادی دارد، اما وارد حوزه های خیلی خاص نمی شود.

دکتر. رئیس زاده گفت: ما فقط هشدار می دهیم اما خودتان راه حلی پیدا کنید زیرا اگر حرفی بزنیم متهم به تضاد منافع می شویم.

وی ادامه داد: شما شاه بیت غزل با سر افزایش نیرو در ذهن شماست و فکر می کنید تمام مواردی که من می گویم با این کار حل می شود، وقتی 100 برابر نیرو را افزایش دهید پزشکان ادامه می دهند. به جراحان قلب یا کودکان مراجعه نکنید

رئیس جامعه پزشکی این کشور با بیان اینکه پزشکان و مردم در کنار هم هستند، گفت: عده ای مردم را با پزشکان کنار هم می گذارند تا بحث کنند و به نظر می رسد هر مشکلی که مردم با آن مواجه می شوند، مشکل پزشکان است.

دکتر. رئیس زاده افزود: نتیجه این کار ناامیدی، ناامیدی و سیل مهاجرت افراد پزشکی و مشکلی است که پزشکان دیگر حاضر به انجام جراحی های سخت نیستند.

وی نظام سلامت را یکی از قدرتمندترین سلاح های جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: این بازوی قدرتمند دشمنان خود را دارد، به طوری که هجوم گاه و بیگاه به پرسنل پزشکی توسط امواج مختلف، کار کسانی است که این کار را دارند. بخش قدرتمند مخالفان

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: عده ای دانسته و ندانسته بوق نفرت از حرفه پزشکی بلند می کنند و جای تاسف است که برخی مسئولان در این دام فریبکارانه افتاده اند.

رئیس زاده در خصوص خوداتکایی کشور در زمینه آموزش و درمان گفت: اکنون نه تنها به پزشکان خارجی و اعزام بیماران به خارج از کشور، بلکه به 6500 دانشجوی پزشکی از اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیا و پول آنها نیاز داریم. او در دانشگاه های علوم پزشکی ایران تحصیل می کند.

وی گفت: این فرصت کمی نیست چرا که پنج هزار پزشک خارجی داشتیم تا جایی که سالانه بیش از 4 هزار بیمار خارجی در کشورمان درمان می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا