اقتصادی

کیفیت ارسال بسته‌های پستی را افزایش دهید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیران شرکت ملی پست خواستار سرعت بخشیدن به روند هوشمند سازی شبکه ملی پستی و ارتقا capabilities قابلیت های آن شدند و گفت: “با انجام اقدامات ، کیفیت بسته های پستی تحویل درب منزل همچنین باید بهبود یابد. ”

به گزارش patc ، محمد جواد آذری جهرمی (محمدجواد آذری جهرمی) در سال 1399 طی یک کنفرانس ویدیویی با مدیر اجرایی ، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت ملی پست ایران از این شرکت تمجید کرد. خدمات ارائه شده در هنگام تاج و گفت: شرکت.

وی درباره آغاز هوشمندی و افزایش ظرفیت شرکت پست گفت: “با انجام اقدامات ، کیفیت بسته های پستی درب منزل نیز باید بهبود یابد و بسته ها باید با خیال راحت به مقصد برسند.” به همین ترتیب ، افزایش ظرفیت شبکه پستی نیز باید هوشمندانه انجام شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر استفاده از ناوگان برای تحویل بسته ها به مدت 24 ساعت افزود: این شرکت هواپیمایی ممکن است در ابتدا سودآوری نداشته باشد ، اما باید به عنوان سرمایه گذاری در خدمات جدید در نظر گرفته شود.

آذری جهرمی تحول دیجیتال و خدمات جدید پستی را از دیگر اولویت های شرکت در سال جاری عنوان کرد و افزود: باید موقعیت های جدیدی مانند موقعیت یادگاری در شرکت پست تعریف شود. از طریق پاسخ به مردم در سال 193 ، ایجاد فرهنگ و نمادگرایی و آنلاین زنی بر میراث فرهنگی نیز برنامه های بسیار خوبی است که باید در شرکت ملی پست ادامه یابد.

سرعت ارسال بسته های پستی افزایش یافته است

علاوه بر این ، رمضانعلی سبحانی فر ، مدیر ارشد شرکت ملی پست ، گزارشی را ارائه داد که شرح اقدامات انجام شده در شش ماه گذشته سال 1399 و برنامه های سال جاری را ارائه می دهد. وی با بیان چالش ها و موانع سال گذشته به ویژه در زمینه زیرساخت ها و همچنین مشکل تغییر روش شبکه از پذیرش بسته های کوچک به سپرده ها و مشکلات موجود در این زمینه ، افزود: با توسعه زیرساخت ها و مرکز تجزیه و تحلیل تجهیزات در تهران و استانها ، سرعت حمل و نقل شتاب گرفته است.

وی از تجهیز و راه اندازی سالن تجزیه و تحلیل ارتباطات جدید یاد کرد: به عنوان دومین استان با تعداد زیادی ارتباط ، آلبرتا یکی دیگر از اقدامات زیربنایی در توسعه مرکز مبادله و مبادله است. برای سال و سایر استانها ، برنامه امسال شامل خزستان و یزد نیز می باشد. مناقصه مکانیزه برای تجزیه و مبادله کشور و مناقصه هوشمند برای 5 مرکز در مناطق دیگر نیز در حال انجام است.

وقتی معاون وزیر ارتباطات بر حفظ و حراست از بسته های مردم تأکید کرد ، وی گفت: “علاوه بر پرداخت غرامت کالای آسیب دیده ، 4000 کالسکه چرخ دستی نیز خریداری شد تا از وارد آمدن خسارت به کالاها جلوگیری شود.” سرعت و حل خدمات پستی. حمل و نقل اقلام و خرید چند کامیون در دستور کار است که از 27 مه وارد چرخه حمل و نقل پستی می شود.

سبحانی فر با تأکید بر لزوم بهبود زندگی بازنشستگان گفت: طبق مصوبه جدید هیئت مدیره تصمیم بر این است که حق بیمه همکاران در زمان بازنشستگی پرداخت شود تا حقوق آنها پس از بازنشستگی برگردد. در زمینه پرسنل لباس تهیه می شود یک بسته ارتباطی کامل شامل کلاه و کیف ارتباطی در اواخر سال 1399 در اختیار خبرنگار قرار گرفت.

هنگامی که صحبت از تصویب ساختار سازمانی شرکت ملی پست 20 سال بعد در پایان سال گذشته بود ، مدیر عامل پست دولتی گفت: “هویت 2000 نفر در حال تغییر است. کد شناسه به کارکنانی داده می شود که این کار را انجام ندهند یک کد داشته باشید. علاوه بر این ، از سپتامبر 2016 از این ماه ، تمام مزایای کارکنان پرداخت شده است و حقوق بازنشستگان از 65000 تومان به 500،000 تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا