نماد سایت patc

اقدامات در مهد کودک تا زمان اعلام قوانین جدید از دستورالعمل های قبلی پیروی می کند

اقدامات در مهد کودک تا زمان اعلام قوانین جدید از دستورالعمل های قبلی پیروی می کند

به گزارش شفاف ، جلسه غافلگیرانه شورای معاون شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه 23/10/1392 به ریاست سعید رضا عاملی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. وزارت آموزش و پرورش و دستیاران ، رئیس سازمان بهزیستی و نماینده سازمان برنامه و بودجه ، اعضای واقعی و معتبر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه حضوری شرکت کردند.

سعیدرضا عاملی ، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اوایل روز ، در حمایت از ترور حضرت زهرا (س) گفت: تأسیس سازمان ملی آموزش کودک در بند 834 شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد. . کمیسیون نیز باید ظرف یک ماه تصویب شود.

وی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی 34 دیدگاه در مورد آموزش و پرورش در طول 36 سال حیات خود ارائه داد كه اولین آنها قطعنامه شماره بود. 80 در سال 1986 در مورد مهدهای کودک ، با توجه به این دیدگاه ، مسئولیت اعطای مجوز به کودکستان ها به شورا او خدمات توسعه و تربیتی را به کمیته فرعی وزارت فرهنگ و علوم در آن زمان ارائه داد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه 34 قانون شورای آموزش و پرورش به چهار دسته تقسیم شده است ، گفت: گروه اول ممکن است در قانون اساسی گنجانده شود که در آن 6 قانون مانند قوانین باشگاه دانش پژوهان جوان ، دانشگاه فرهنگیان ، سازمان تایید شده.

منشور تحول آموزش تصمیم مهمی برای شورا است

وی در ادامه گفت: گروه دوم تصویب سه قانون است و گروه سوم که بیشتر کنوانسیون ها در آن گنجانده شده است ، قانون هجدهم مربوط به حوادث امنیتی و گروه چهارم تحریم های مصوب شورای آموزش است.

آملی گفت: “بدیهی است که سند اصلی اصلاحات آموزش و پرورش از ابتدا تا به امروز از نظر آموزش و پرورش در این کشور تصمیم بسیار مهمی بوده است.”

یک استاد گروه ارتباطات ، دانشگاه تهران ، گفت: “واقعیت این است که هر برنامه ای در مورد علوم اجتماعی ، توسعه علمی و فناوری ، رشد انسانی و موارد دیگر داریم ، ما باید به دنبال آموزش با کیفیت باشیم ، و اگر آموزش قوی ، همه خوب خواهد بود. “

وی گفت: دوران کودکی دوران بسیار مهمی در زندگی فرد است و اگر زیرساخت ها را ترک کنیم ، مقداری از پول کار نمی کند. بنابراین ، از این منظر ، سازمان ملی آموزش کودک و شیوه های کودکی ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید مجدد در مورد قانون پیشنهادی اظهار داشت: در زمینه کودکان بین صفر تا شش سال ، افراد تحت حمایت واقعاً از بخش خصوصی بهره مند می شوند و باید از پتانسیل بخش خصوصی تا حد ممکن استفاده شود.

وی افزود: در عین حال مسئولیت عمومی بسیار سنگین است و در برخی مناطق باید از ساعت کاری خودداری شود ؛ در مورد تحصیلات نیز باید مسئولیت را بپذیرید و دولت باید به مشکلی که به دلیل این سن بوجود نیامده رسیدگی کند و 100٪ کمتر از 6 سال را پوشش دهد

آملی گفت: “در عوض ، آموزش باید جای آموزش جدید باشد که از نظر” یادگیری “چند رشته ای باشد.”

علاوه بر این جلسه ، آملی از نهایی شدن این مصوبه که به تصویب دادگاه عالی انقلاب فرهنگی می رسد ، خبر داد.

وی در تشریح جزئیات قانون گفت: این قانون شامل فصل اول با م componentsلفه ها ، نظارت ، اهداف ، مسئولیت ها و شخصیت حقوقی ، توابع ، توابع سازمانی و فصل دوم شامل عناصر ، ساختار هیأت امنا ، وظایف هیأت امنا است. و رئیس ” همراه با ساختار اقتصادی و ساختار انسانی در فصل 3 و سایر قوانین در فصل 4.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: نظارت بر نقش و مسئولیت مهم خانواده در آموزش كودكی ، استقرار آموزش فرهنگی اسلامی ، مشاركت و اعمال حقوق بشر و سایر نهادها و سایر اصول حاكم بر قانون.

استاد ارتباطات دانشگاه تهران افزود: حصول اطمینان از آموزش در اوایل دوران كودكی با توانمند سازی كودكان و خانواده های دارای نیازها و معایب خاص ، تلاش برای رشد جامعه ، مذهبی ، ملی و ارزیابی مجدد رشد شناختی ، روانی و روانی. کودکان حمل و نقل ، معنوی و طبیعی ، جسمی و افرادی که آماده ورود به سیستم آموزش در کشور هستند برخی از اهداف این سیاست است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: در تشکیل هیئت امنای شورا مشخص است که نمایندگان سازمان ها را نیز باید در بر گرفت. یکی از بانفوذترین متخصصان علمی و فرهنگی در زمینه آموزش در حوزه حقوقی دفتر حقوقی مربوطه ، دو بنیانگذار و مدیر مهد کودک ها و مراکز نگهداری از مدارس و کودکان و دو نماینده به نمایندگی از خانواده های معرفی شده توسط انجمن ملی والدین و مربیان هستند. حضور داشته باشید.

وی افزود: این قانون در جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایی می شود و پس از ابلاغ ، آموزش باید طبق قانون و سایر قوانین ظرف مدت سه ماه انجام شود.

وی گفت: تا زمانی که قوانین توسط آژانس ابلاغ نشود ، تمام كودكان شیری ، مدارس ابتدایی و سایر مراكز مراقبت از كودكان ، سازمان های غیردولتی ، م governmentسسات دولتی و دولتی كه روی هر موضوع فعالیت می كنند به پیروی از قوانین ، دستورالعمل ها و دستورالعمل های گذشته ادامه می دهند. و پس از آن ادامه آنها طبق قوانین و مقررات سازمان امکان پذیر می شود.

بهترین مکان برای کودک و خانواده

در ادامه این همایش ، محسن حاجی میرزایی ، وزیر آموزش و پرورش گفت: بزرگترین فرصت در جمهوری اسلامی آموزش است و متأسفانه یکی از فرصت هایی که در حال سوختن است از این فرصت استفاده نمی کند.

وی افزود: این سازمان یکی از بارزترین مصادیق “معنای اقلیت و اکثریت” است و اکنون مسئولیت آموزش این نسل ها فقط بر دوش خانواده است و کافی است به خانواده ها شغل بدهیم تا بازده بالایی را که در این سال ها دیده اند ، ببینیم.

وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تأسیس آژانس یک تغییر برنامه درسی است که تأثیر مثبتی خواهد داشت ، گفت: ما باید مناطقی را که ممکن است در این کشور تحصیلات نداشته باشند توزیع کنیم.

وی افزود: مکان مناسب برای تربیت فرزند خانواده است و اگر مشاوره و توانمند سازی والدین را انجام دهیم بسیار بهتر عمل خواهیم کرد.

اسلام دانشگاه با آموزش تضمین می شود

در ادامه این کنفرانس ، عبدالله جاسبی ، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ، با اشاره به لزوم ایجاد یک سازمان ملی برای آموزش کودکان گفت: “رشد اسلام در دانشگاه از طریق آموزش صورت می گیرد و اگر ما در اینجا هزینه نکنیم ، در دانشگاه موفق نخواهیم شد. ” دولت و جامعه مدنی باید از این کار حمایت کنند.

در ادامه جلسه ، غلامرضا بصیرنیا ، مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی فرهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ، جزئیاتی از سازمان ملی آموزش كودكان را ارائه داد و اعضا در مورد موضوع بحث و تبادل نظر كردند.

انتهای پیام /

خروج از نسخه موبایل