علمی و پزشکی

مهمترین اقدامات پزشکی در دوره / طرح جدید اتفاق نیفتاد

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ضمن نگارش برخی از نکات برجسته سازمان نظام پزشکی جدید ، تأیید کرد که: در انتخابات اخیر سیستم پزشکی ، وقتی نامه ای به وزارت سلامتی. چندین مکان اما دریافت نکردند.

دکتر. حسین کرمان پور در حاشیه هشتمین دوره انتخابات پزشکی در مصاحبه با خبرنگار patc که در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران زندگی می کند ، وی گفت: “مشروعیت انتخابات پزشکی در گذشته محدود بوده است ، اما امروز روند مشارکت رشد کرده است. من امروز خوشحالم که به هر دلیلی ، با دو یا سه پیام مهم ، مشارکت افزایش یافته است. اول ، روشن است که سازمان زنده است و خوب است پیام دوم این است که ما در جامعه پزشکی بودیم و هرچه حزب بیشتر باشد ، احتمال اینکه عملکرد قبلی بد نباشد و آنها موفق شوند ، زنده می ماند تا شورا زنده بماند.

وی افزود: رأی گیری امروز تغییر رأی است که به تیم قبلی برمی گردد که موفق به حفظ سازمان شد و امیدواریم این روند در گروه بعدی نیز تکرار شود. در جامعه پزشکی ، اولویت اول پزشکان و بهداشت عمومی است ، زیرا اگر با مردم ارتباط برقرار نکنیم ، چرا به آژانس نیاز داریم؟ در دوران کرونا ، ما سعی می کردیم مردم مدار و قابل خدمت باشیم و امروز حضور متخصصان پزشکی در انتخابات نشان می دهد که تعامل اجتماعی با زندگی پزشکان مرتبط است.

کرمان پور تأکید کرد: در دو سال گذشته پزشکان مانند سایر افراد حرفه ای نه تنها ضرر نکرده اند و هم بسیاری از پزشکان در اتاق های خود نقل مکان کرده اند و یا مطب های خود را تعطیل کرده اند زیرا برای افتتاح مطب جدید به هیچ کس پرداخت نمی شود و هزینه های سفر و بیمه فقط پرداخت می کند تیم پزشکی جدید باید یک فصل جدید برای همه متخصصان پزشکی از این همکاری باز کند. برخی افراد از دور به بخشش نگاه می کنند و نمی دانند چه چیزی باعث این بخشش می شود. اگر یک پزشک لباس خوب نپوشد و تمیز نباشد ، مردم دیگر امیدی نخواهند داشت.

وی افزود: مردم فکر می کنند 100٪ پزشکان از ماما و دندانپزشک گرفته تا جراح و متخصص همه پول زیادی دارند که اینطور نیست. همه کسانی که پول زیادی دارند کمتر از 10٪ و 90٪ هستند پزشکان هستند پول در حال افزایش فقر است.

وی افزود: در مرحله بعدی ، تیم جدید باید برنامه كتبی و دقیقی را برای وزارت بهداشت ارائه دهد تا از انجام عمل دیگری توسط یك پزشك در شمال تهران جلوگیری كند و یك كار دیگر از پزشك در بشاگرد جلوگیری كند. افرادی که با درخواست سلامتی در دوران کرونا مردم را مجروح کرده اند باید پاسخگو باشند و رسیدگی به این مسائل به تیم جدید بستگی دارد. علاوه بر این ، آموزش مردم در مورد سلامتی از طریق رادیو و رادیو بسیار مهم است و با آموزش خوب ، استانداردهای بهداشت عمومی بهبود می یابد. سطح دانش بهداشت عمومی پایین است و آنچه وزارت بهداشت و سلامت از همه مهمتر است فقط خواندن است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا