علمی و پزشکی

اگر روند انتخاب افراد برای بازی های سایبری بی سواد و آموزنده باشد، حملات سایبری به راحتی انجام می شود.

نکته اولسکوت و مخالفت های مختلف در منطقه حاکم است، ما به جایی نمی رویم و سکوت می کنیم و یا مخالفت می کنیم. تشخیص صحیح شرایط در چنین مواردی است، ممکن است اطلاعات به طرف دیگری منتقل شود و تکرار واقعه غیرممکن باشد، اما متأسفانه سازمان‌ها و سازمان‌ها یاد گرفته‌اند که در حین وقوع این رویدادها رد کنند و سکوت کنند.
دانش از طریق چنین رفتارهایی منتشر نمی شود. یعنی اگر این روند ادامه پیدا کند، نه تنها منطقه A بلکه منطقه B نیز تخریب و مورد حمله قرار می گیرد، زیرا همه امتناع می ورزند و سکوت می کنند.

نکته دوم یعنی ما توسعه رایگان را به جای توسعه مقرون به صرفه یاد گرفته ایم. به عنوان مثال، ما ابزارهای ویندوز، آنتی ویروس، ITSM و ابزارهای تولید و غیره را به صورت رایگان توسعه داده ایم. در حالی که سخت افزار هزینه زیادی دارد، ابزارهای OPEN SOURCE روی نرم افزار یا داده ها و ابزارهای سخت افزاری نامرئی استفاده می شوند که می توانند به راحتی به سرقت بروند. ما باید متوجه باشیم که همیشه اینطور نیست که فقط در صورتی متوجه شویم که چیزی معرفی شده است که دزد بخواهد قدرت نشان دهد.

سال هاست که ما توسط همان نرم افزاری که رایگان دریافت کرده ایم مورد آزار و اذیت و آسیب قرار می گیریم، اما متأسفانه نمی دانیم، زیرا شخصی که از اطلاعات ما استفاده می کند نباید به ما در مورد استفاده از آن هشدار دهد، مگر اینکه بخواهد. قدرت خود را نشان دهد

نکته سوم عدم علاقه به سازمان هایی که برای جلوگیری از چنین حوادثی طراحی شده اند، کاملاً شناخته شده است. دانش مدرن ارتباط چندانی با مجازات ها ندارد. متأسفانه، ممکن است به نظر برسد که برخی از سازمان ها از اهمیت امنیت و جداسازی اینترنت از اینترانت آگاه هستند. امروزه این اصطلاحات بسیار عمیق هستند زیرا از میزان فرصت های شبکه های کامپیوتری بی اطلاع هستند. البته مهم نیست که اینترنت کشور به اینترنت دسترسی داشته باشد یا خیر. به عبارت دیگر، سایت هایی که چنین فعالیت هایی را ممنوع می کنند، عملکرد خود را در سطح بسیار پایینی انجام می دهند. بیشتر در قالب شعار و شعار.

نکته چهارماین عدم علاقه واقعی به اطلاعات امنیتی و موضوع توسعه امنیت نرم افزار است. برنامه های ملی تدابیر امنیتی نمی شناسند. این به این دلیل است که متأسفانه مکان‌هایی مانند ماهر و سایر مکان‌های معرفتی، فرصت‌ها و برخوردهای احتمالی را به اشتراک نمی‌گذارند و به اخطار دادن بسنده می‌کنند.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که در امور IT، پیمانکاران نه بر اساس تخصص، توانایی یا مهارت، بلکه بر اساس پذیرش و ارتباط آنها انتخاب می شوند.
وقتی صحبت از فناوری و امنیت فنی به میان می‌آید، نباید فقط به زیربخش‌ها توجه کنیم، بلکه باید به متخصصان فنی از جمله اینترنت و اینترانت توجه کنیم. اما این درگیری ها در این کشور 20 سال پیش متوقف شد و سازمان های نظارتی باید در این منطقه بیاموزند و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

23302

دکمه بازگشت به بالا