اقتصادیبرترین های کار و کسبعمومی

بررسی تأثیر قهوه موکا بر بهبود عملکرد جنسی و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های جنسی

آشنایی با انواع قهوه گانودرما

به طور کلی  قهوه فوری موکا دارای یک نوع اصلی هستند؛ اما به دلیل افزودنی‌ها و همچنین تفاوت‌هایی که در درصد‌های مواد وجود دارد، می‌توانیم قهوه ‌های گانودرما را به ۴ دسته اصلی تقسیم‌بندی کنیم. این دسته‌بندی‌ها مطابق توضیحات زیر هستند:

  • قهوه سوپریم گانودرما
  • قهوه موکا گانودرما
  • قهوه لاته گانودرما
  • قهوه هات چاکلت گانودرما
  • قهوه سوپریم گانودرما

که در ادامه به بررسی بیشتر هر یک از این نوع قهوه ها خواهیم پرداخت.

قهوه سوپریم گانودرما

قیمت محصولات دکتر بیز: مدل اول از بین قهوه‌ های گانودرما با نام قهوه سوپریم شناخته می‌شود. این نوع از قهوه که با نام قهوه فوری هم در بین مردم شناخته شده است، شامل قهوه عربیکا، جینسینگ، قارچ گانودرما لوسیدوم و خونوب می‌شود. قهوه‌ های سوپریم می‌توانند برای درمان مشکلات جنسی، ناباروری، لاغری، دیابت و چند مورد دیگر بسیار مفید واقع شوند.

قهوه موکا گانودرما

مورد بعدی  قهوه لاته دكتر بیز  گانودرما است. بیشترین کاربرد این قهوه مربوط به درمان بیماری‌های پوستی و بیماری‌های دیگری همچون دیابت است. پودر قهوه عربیکا، شکر، کافی میت و قارچ گانودرما از جمله مهم‌ترین ترکیبات این مدل از قهوه هستند.

قهوه لاته گانودرما

قهوه ‌های لاته گانودرما نیز مدل مهم بعدی از قهوه ‌ها به شمار ‌می‌روند که با طبع بسیاری از افراد سازگاری دارند. شکر، خامه‌های غیر لبنی، پودر گانودرما لوسیدوم و قهوه عربیکا، ترکیبات اصلی این مدل از قهوه هستند. قهوه ‌های لاته می‌توانند همچون دو مدل قبلی کاربرد‌های زیادی داشته باشند، اما آن چیزی که اهمیت دارد این است که کاربرد‌های مخصوص این مدل از قهوه با بیماری‌های گوارشی، چاقی، کم کاری تیروئید، سنگ کلیه و زخم معده ارتباط زیادی دارند.

قهوه هات چاکلت گانودرما

و مدل آخر از انواع قهوه گانودرما، مربوط به قهوه‌ های هات چاکلت می‌شود. این مدل از قهوه ‌ها از ترکیب پودر شکلات، قارچ گانودرما و کمی شکر تولید می‌شوند. خواص درمانی این مدل از قهوه به کم کردن استرس و اضطراب و همچنین بالا بردن سطح انرژی در دسترس بدن منتهی می‌شود.

خواص قهوه گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما می‌تواند برای موارد مختلف و زیادی دارای خواص باشد. همان طور که پیشتر نیز توضیح دادیم، ۴ مدل از قهوه گانودرما وجود دارد که هر کدام از آن‌ها می‌توانند کاربرد‌های ویژه و خاصی داشته باشند. به طور کلی اگر بخواهیم کاربرد‌ها و همچنین خواص قهوه گانودرما را بیان کنیم، می‌توانیم بگوییم که این قهوه برای بسیاری از امراض و بیماری‌ها مفید است.

از بین بردن بیماری‌های پوستی همچون پسوریازیس و پیسی، بیماری‌های گوارشی همچون اثنی عشر، زخم معده، معده درد و… ، برای کاهش وزن، از بین بردن زگیل تناسلی، درمان ناباروری در خانم‌ها و آقایان، کاهش غلظت خون، بهبود عملکرد غده تیروئید، درمان زود انزالی، کم کردن استرس و اضطراب، بالا بردن سطح انرژی در دسترس بدن، بهبود و تقویت عملکرد حافظه، کند روند روند پیری و بسیاری دیگر از خواص و فواید مصرف کردن قهوه گانودرما است. این خواص به شرح زیر هستند:

  1. قهوه گانودرما و دیابت
  2. قهوه گانودرما برای لاغری
  3. قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی
  4. قهوه گانودرما برای زود انزالی
  5. قهوه گانودرما برای جوش صورت
  6. قهوه گانودرما و غلظت خون
  7. قهوه گانودرما کبد چرب
  8. قهوه گانودرما برای کم کاری تیروئید
  9. قهوه گانودرما و میگرن

قهوه گانودرما و دیابت

دیابت یا بیماری مرگ خاموش به بیماری گفته می‌شود که میزان قند خون در بدن فرد افزایش پیدا کرده و مورد استفاده سلول‌ها قرار نمی‌گیرد. این بیماری به دو دلیل ارثی و یا اکتسابی می‌تواند ایجاد شود. در صورتی که مشکل دیابت مربوط به ارث شود، بیماری از همان سال‌های کودکی خودش را نشان می‌دهد؛ اما اگر دیابت اکتسابی باشد، با رعایت نکردن رژیم غذایی و نداشتن تحرک می‌تواند ایجاد گردد.

قهوه به طور کلی برای درمان و کنترل دیابت گزینه بسیار مناسبی است. اما زمانی که از قهوه مخصوص گانودرما استفاده می‌کنید، مسلماً شاهد تأثیرگذاری هرچه بهتر و بیشتر آن نیز خواهید بود. قهوه از یک سو و گانودرما از سوی دیگر بر روی سلول‌های بدن تأثیر می‌گذارند و سبب می‌شوند تا میزان سوخت و ساز آن‌ها افزایش پیدا کند. این موضوع

قهوه گانودرما برای لاغری

قهوه به خودی خود سبب می‌شود تا میزان سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کند. هر قدر میزان فعالیت روزانه شما بیشتر باشد، می‌توانیم بگوییم که میزان نیاز سلول‌ها به انرژی همچون چربی نیز افزایش پیدا می‌کند. با بالا رفتن کلی میزان فعالیت شما، شاهد سوختن چربی‌های بدن و همچنین لاغری خود خواهید بود. بنابراین فراموش نکنید که نباید برای تأثیر گرفتن سریعتر از قهوه گانودرما میزان مصرف خود را بسیار بالاتر ببرید.

قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی

زگیل تناسلی از جمله بیماری‌های مقاربتی است که می‌تواند هم در خانم‌ها و هم در آقایان ظاهر شود. معمولاً برای درمان زگیل‌های تناسلی از روش فریز کردن، لیزر کردن و… استفاده می‌شود، اما مصرف گانودرما و به خصوص قهوه گانودرما می‌تواند این بیماری را از ریشه از بین ببرد. به همین دلیل نیز بهتر است این نکته را در نظر بگیرید و مصرف این نوع از قهوه را پشت گوش نیندازید.

قهوه گانودرما برای زودانزالی

زود انزالی یکی از بیماری‌های شایع جنسی در آقایان است که سبب می‌شود روابط زناشویی دچار مشکلات زیادی شود. معمولاً استفاده از قرص‌هایی که سبب تأخیر در انزال می‌شوند، می‌توانند عوارض جانبی، همراه خود داشته باشند. اما مواد گیاهی و مواد غذایی این عوارض را نداشته و مشکل شما را نیز حل خواهند کرد. قهوه سوپریم گانودرما و قهوه لاته گانودرما می‌تواند از جمله مهم‌ترین انواع قهوه‌ های گانودرما باشد که برای درمان زود انزالی تجویز می‌شوند.

آیا قهوه کمر را سفت میکند |با همسرتان قهوه نخورید

قهوه گانودرما برای جوش صورت

جوش صورت می‌تواند بنا به دلایلی همچون افزایش چربی خون، افزایش گلوکز خون و یا تغییرات و اختلالات هورمونی صورت گیرد. با افزایش مصرف قهوه و گانودرما در کنار هم می‌تواند این معضلات را حل کرده و هورمون‌ها را به حالت تعادل برسانید. به همین دلیل نیز معمولاً مصرف قهوه سوپریم گانودرما و قهوه موکا گانودرما برای کسانی که دارای جوش‌های صورت زیادی هستند و یا بیماری‌های پوستی دیگری دارند، تجویز می‌شود.

قهوه گانودرما و غلظت خون

غلظت خون بنا به دلایلی همچون افزایش فشار خون، بالا رفتن قند و یا چربی خون می‌تواند رخ دهد. معمولاً مصرف غذا‌ها و نوشیدنی‌هایی همچون آبلیمو، آبغوره و قهوه می‌تواند غلظت خون را کاهش دهد و خطر بروز بیماری‌هایی همچون سکته‌های قلبی و مغزی را پایین بیاورد.

قهوه گانودرما کبد چرب

کبد چرب یکی از بیماری‌های خطرناکی است که معمولاً به دلیل خوردن غذا‌های فست فودی، مصرف زیاد مشروبات الکلی و… می‌تواند بروز پیدا کند. معمولاً افزایش میزان چربی ذخیره شده در کبد سبب این موضوع می‌شود. مصرف کردن قهوه گانودرما می‌تواند از چند جهت بر روی این بیماری تأثیر داشته باشد.

اولین مورد آن است که قهوه سبب می‌شود تا میزان سوخت و ساز بدن بالاتر رود. زمانی که بدن غذای کافی و مناسبی که دارای گلوکز و چربی نباشد را دریافت نکند، ناچار است تا از ذخیره‌ها استفاده کند. چربی‌های ذخیره شده در کبد اولین بخشی هستند که در این گونه از مواقع می‌توانند مورد استفاده سلول‌ها قرار گیرند. به همین سبب نیز به افرادی که بیماری کبد چرب دارند، توصیه می‌شود تا قهوه گانودرما را به صورت مداوم و روزی ۲ الی ۳ بار میل کنند تا بتوانند تأثیر آن را هرچه بهتر و بیشتر ببینند.

قهوه گانودرما برای کم کاری تیروئید

غده تیروئید یکی از غدد بدن است که هورمون‌های تیروئید و پاراتیروئید را تولید می‌کند. این هورمون‌ها می‌توانند میزان انرژی آزاد شده و در دسترس سلول‌ها را تعیین کنند، میزان ترشح هورمون‌ها را کنترل کنند و… برخی از افراد به کم کاری تیروئید مبتلا هستند و به همین دلیل دچار پرخوابی، افسردگی، تنبلی، چاقی و… می‌شوند. این بیماری نیاز به درمان‌های دارویی و یا حتی درمان‌های لیزری دارد. با این وجود استفاده کردن از قهوه‌ های گانودرما و به خصوص قهوه لاته گانودرما می‌تواند هم به شما کمک کند تا دچار این بیماری نشوید و هم در صورتی که مبتلا شده‌اید، می‌تواند به تسریع روند درمان بیماری شما کمک کند.

دکمه بازگشت به بالا