برترین های کار و کسبعلمی و پزشکی

مواد تشکیل دهنده قهوه موکا گانودرما

در این مطلب به بررسی پرداخته می شود. دهنده سه ترکیب اصلی دارد که در این مطلب به خواص هر یک پرداخته خواهد شد. قهوه ی گانودرما که ترکیب موزون و دقیق قهوه ی اصل و قارچ گانودرماست خواص بسیاری دارد. در این مقاله به بررسی خواص هر یک از ترکیبات آن و مواد تشکیل دهنده ی پرداخته می شود. قهوه ی گانودرما یک پک دارویی کامل برای رفع تمام عارضه هایی است که به ذهنتان خطور می کند. یک نوشیدنی خاص با طعمی خاص و خواصی منحصر به فرد است که سبب ایجاد درخواست های روز افزون برای خرید و تهیه آن می شود. این محصول ویژه که ترکیب دقیق و موزون قهوه و قارچ گانودرماست خواص بسیار مفیدی برای انسان دارد که این خواص حاصل همان ترکیب دقیق است.

بهترین زمان مصرف قهوه فوری موکا |خواص قهوه فوری موکا حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات

اگر مواد تشکیل دهنده ی قهوه ی گانودرما به درستی با هم ترکیب نشوند نه تنها اثرات مفیدی بر روی بدن نمی گذارد بلکه باعث بروز مشکلاتی در سیستم بدن می شود. اگر می خواهید قهوه ی گانودرما اصل استفاده کنید پیشنهاد می شود که از  فروشگاه های مطمئن خرید کنید که این فروشگاه یکی از همان فروشگاه هایی است که با خیال راحت می توانید از آن خرید کنید. قهوه ی گانودرما هم به عنوان نوشیدنی روزانه و هم به عنوان دارو می تواند مورد استفاده قرار بگیرد که این یعنی با خرید این محصول استثنایی با یک تیر دو نشان میزنید.

مواد تشکیل دهنده ی قهوه گانودرما

بیشترین ماده ای که درمواد تشکیل دهنده وجود دارد قهوه است که طعم غالب این نوشیدنی به شمار می آید. دیگر ماده ای که حدود ۳۰ درصد پودر را تشکیل می دهد قارچ اعجاز انگیز گانودرماست که خواص بسیاری برای سلامتی انسان دارد. در ترکیب این قهوه از مقدار اندکی گیاه شگفت انگیز جینسینگ نیز استفاده شده است که به خوش طعم بودن و افزایش خواص دارویی و درمانی آن کمک می کند. مواد تشکیل دهنده قهوه ی گانودرما تحت شرایطی خاص و طبق فرمولی معین که با تلاش بی وقفه ی پزشکان و پزشکان طب سنتی بدست آورده شده است صورت میگیرد. با مطالعه ی خواص گانودرما و قهوه در خواهید یافت که قهوه ی گانودرما پک رفع تمامی بیماری هاست. خواص قارچ گانودرما

  1. Reishi
  2. Ganoderma lucidum
  3. Lingzhi

این قارچ شگفت انگیز یکی از اصلی ترین عناصر دارویی پزشکی در شرق به شمار می آید . این قارچ قهوه ای رنگ به دلیل وجود مولکول های تریپنوپنوئیدها ، پلی ساکاریدها و پپتیدوگلیکانها سبب بروز تاثیرات دارویی و درمانی مثبت می شود. این قارچ به صورت خالی و بدون هیچ افزودنی استفاده می شود که استفاده آن در این حالت برای بسیاری از افراد اذیت آور است چرا که مزه ای تلخ دارد. از این رو راهکاری جدید یعنی ترکیب قهوه با گانودرما پیش روی افرادی است که نیاز به مصرف دارند. ۶ مزیت اصلی استفاده از به این شرح است :

  1. تقویت سیستم ایمنی : با تاثیر مثبت بر روی گلبول های سفید
  2. ضد سرطان بودن : با تاثیر مثبت و فعال کردن گلبول های سفید قاتل
  3. مبارزه با خستگی : افزایش جریان خون
  4.  رفع افسردگی :  به دلیل وجود انواع آنتی اکسیدان ها
  5. لاغری : با افزایش سوخت و ساز بدن
  6. رفع زگیل تناسلی : با تاثیر بر روی هورمون های جنسی

خواص قهوه

از آنجایی که قهوه به یکی از نوشیدنی های رومزه ی تمامی افراد تبدیل شده است از خواص بی نظیر آن برای انسان بی خبرند. قهوه سطح انرژی شخص را بالا برده  و سبب هوشیاری او می شود. از آنجایی که قهوه دارای مقدار زیادی کافئین است با تاثیر بر روی سیستم اعصاب مرکزی از ایجاد هورمون خستگی جلوگیری می کند و اینگونه سبب افزایش هوشیاری می شود. قهوه تاثیر بسیار مثبتی بر روی چربی سوزی نیز دارد که این تاثیر مثبت نیز به دلیل وجود کافئین است که از ترکیبات اصلی مکمل های چربی سوزی است. کافئین خطر ابتلا به دیابت نوع دو را نیز کاهش می دهد و از ابتلا به بیماری پارکینسون جلوگیری می کند.

گانودرما نام یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت قهوه فوری موکا (قهوه + کاکائو) توسط شرکت تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد. قهوه موکا دکتر بیز یا کافه موکا دکتر بیز و سایر ، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند. هم اکنون شما می توانید این محصول را از نماینده مستقیم شرکت دکتر بیز خریداری نمایید. همچنین در ادامه درباره این محصول، قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز  ، خواص و عوارض آن اطلاعات لازم را کسب خواهید کرد.

قهوه فوری موکا دکتر بیز حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات قهوه فوری موکا دکتر بیز حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات است. به ترکیب قهوه و شیر و کاکائو، موکا یا موکاچینو گفته می‌شود؛ درواقع موکا، کافه لاته ایست که به آن کاکائو اضافه کرده ایم یا هات چاکلتی که به آن اسپرسو اضافه شده باشد. قهوه موکا گانودرما دکتر بیز تنها نوشیدنی حاوی گانودرماست که در آن کافئین و کاکائو به همراه گانودرما در کنار هم قرار میگیرند و را در کنار خواص گانودرما خواهیم داشت. این امر به طور چشمگیری باعث افزایش سطح هشیاری و بالا رفتن تمرکز می‌شود به همین دلیل مصرف این محصول برای فعالیتهایی که فکری بوده و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب می‌باشد.

قیمت قهوه موکا دکتر بیز

قیمت گانودرما برای دیابت دکتر بیز به طور مستقیم از طرف شرکت بیز اعلان و اطلاع رسانی می‌شود و همواره مشخص بوده و در تمام کشور و به هر تعداد با همان قیمت ثابت عرضه می‌شود. علی رغم اینکه در برخی از سایت های بی نام و نشان (که به صورت مستقل و یا با سایت های واسطه ای فعالیت میکنند)، قیمت قهوه موکا گانودرما را در حدود ۳۰۰ هزار تومان اعلام می کنند که البته تقلبی یا دستکاری شده می باشد و یا محصولات آسیب دیده ای هستند که با قیمت پایینتر خرید و فروش شده اند و در این محصولات، تشخیص اصالت و سالم بودن قهوه گانودرما موکا دکتر بیز عملا غیر ممکن است؛

ضمنا لازم به ذکر است که قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز به دلیل نوسانات عرضی می‌تواند تغییر کند و بعد از مدتی گران تر شود، لذا قیمت مصوب و اصلی این محصول را همواره از قسمت فروشگاه سایت گانودرما دات آی آر می‌توانید مشاهده کنید. سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد و اصالت محصولات خود را تضمین می نماید. در این صفحه میتوانید درباره نحوه خرید و مصرف گانودرما اطلاعات لازم را کسب نمایید: راهنمای جامع خرید خرید قهوه موکا دکتر بیز خواص کاکائو با مصرف کافه موکا گانودرما از خواص کاکائو نیز در کنار خواص گانودرما بهره مند خواهید شد. از مهم ترین خواص کاکائو به موارد زیر میتوان اشاره کرد :

  • حاوی پلی فنول
  • تنظیم فشار خون
  • کاهش خطر حمله قلبی و سکته
  • بهبود جریان خون و عملکرد مغز
  • موثر در کنترل وزن و دیابت نوع ۲ و آسم
  • محافظت در برابر سرطان

خواص قهوه فوری موکا دکتر بیز

از مهمترین خواص قهوه فوری موکا دکتر بیز علاوه بر حواص قارچ گانودرما، می توان به مواردی از جمله ایجاد حس آرامش، تسکین سردرد، بالابردن هشیاری ذهنی و تمرکز، کاهش خطرات بیماریهای قلبی و عروقی و رفع مشکلات پوستی اشاره کرد. البته خواص قهوه موکا گانودرما دکتر بیز فقط محدود به موارد ذکر شده نمی‌شود بلکه تمام خواص قارچ گانودرما در این نوشیدنی نیز وجود دارد که مصرف آن می‌تواند به بهره مندی کامل از خواص این قارچ کمک کند. خواصی از جمله آداپتوژن، تنظیم جریان خون در بدن افزایش سیستم ایمنی و …

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا