اقتصادی

تا سه سال دیگر ۹ محصول ارج عرضه می‌شود 

به گفته مدیرعامل شرکت ارج، این شرکت قصد دارد بیشتر به سمت خرید CKD حرکت کند، عمق تولید داخلی محصولات به 50 درصد می رسد، خط تولید در پایان سال 1402 و 1403 خواهد بود، کل محصول 9 محصول این شرکت خواهد بود. ذکر شده.

به گزارش patc، یدالله طاهرنژاد، رئیس هیئت مدیره کارخانه ارج در مراسم راه اندازی مجدد خط تولید لوازم خانگی ارج با بیان اینکه راه رفع فقر مطلق از طریق تولید است، گفت: تاکنون تمامی شرکت های بدهکار ارج اعم از بدهی های بانکی، کارگران شهرداری. و غیره پرداخت شده است.

وی همچنین از افزایش سرمایه در دو فاز خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان اردیبهشت خط سوم کارخانه ها اضافه می شود و از این ماه چیلر، کولر، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی جدید اضافه می شود. مونتاژ و نصب می شود. فروش.”

به گفته مدیرعامل ارج، در ادامه برنامه این شرکت، مصمم است در راستای خرید ماشین آلات تولید CKD توسعه یابد و عمق تولید داخلی محصول به 50 درصد برسد. علاوه بر این خط تولید 1402 ساخته می شود و تا پایان سال 1403 خط تولید کامل این شرکت 9 محصول در بازار خواهد داشت.

کارخانه ارج یکی از قدیمی ترین و معروف ترین کارخانه های تولید لوازم خانگی در ایران است. این کارخانه در دهه 90 با مشکلات مالی فراوان و تجهیزات و ماشین آلات قدیمی مواجه شد و سرانجام در سال 1395 تعطیل شد. اما پنج سال بعد در اردیبهشت ماه امسال اعلام شد که برند ارج به فروش می رسد و قرار است محصولات جدیدی تولید شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا