علمی و پزشکی

خوردن کشمش بیماری قلبی را کاهش می دهد

به گزارش شفاف ، وقتی منوی خود را تهیه می کنید ، شیر خشک ، تخم مرغ ، نان و سبزیجات تازه دریافت می کنید. در این صورت ، باید بدانید که کشمش یا کشمش حاوی مواد مغذی زیادی است ، اما این مواد مغذی می توانند مفید باشند ، در صورت استفاده بیش از حد ، باعث بیماری می شوند. در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است هنگام خوردن کشمش برای بدن شما اتفاق بیفتد.

از یبوست پرهیز کنید

رفع یبوست یکی از بهترین فواید سلامتی مرتبط با استفاده از انگور است. 1/4 فنجان کشمش حاوی حدود 2 گرم فیبر است که برای اکثر افراد حدود 7.٪ مقدار روزانه است ، با این حال ، مقدار فیبر به سن و جنسیت بستگی دارد. به عنوان مثال ، زنان تا 50 سالگی باید سعی کنند هر روز 25 گرم فیبر دریافت کنند ، در حالی که مردان هم سن و سال هر روز به 38 گرم فیبر نیاز دارند.

کاهش خطر کم خونی

کم خونی یکی از بیماری های شایع در جهان است که بیش از یک چهارم جمعیت جهان را درگیر خود می کند. کم خونی در اثر افزایش گلبول های قرمز خون و کاهش سطح اکسیژن در بدن ایجاد می شود که می تواند منجر به خستگی و ضعف شود. در برخی موارد ، حتی این تغییرات کوچک می تواند ویرانگر باشد. اگر آهن ندارید ، باید در مورد نوشیدنی های اضافی با پزشک خود صحبت کنید. خوردن کشمش به شما در کاهش آهن نیز کمک می کند.

کوزه گری

قدرت الکتریکی

از آنجا که کشمش سرشار از قند است ، کم خوردن می تواند راهی عالی برای تقویت قدرت قبل از ورزش باشد. اگر به دلیل ضعف صبح با معده خالی احساس تعریق می کنید ، خوردن کشمش می تواند به رفع مشکل کمک کند ، اما از خوردن مثل مخمر قبل از ورزش خودداری کنید!

کاهش خطر بیماری های قلبی

کپک ها مملو از آنتی اکسیدان هستند زیرا حاوی مواد مغذی بسیاری از گیاهان به نام فنل و پلی فنول هستند. این آنتی اکسیدان ها می توانند نقش مهمی در مصرف نامحدود خون داشته باشند ، که می تواند به سلول ها و DNA شما آسیب برساند و منجر به عوارض جدی از جمله بیماری های قلبی و حتی سرطان شود. بدیهی است که خوردن کشمش به تنهایی به پیشگیری از بیماری مزمن کمک نمی کند ، اما از بین بردن آن باعث ایجاد آنتی اکسیدان های سالم در بدن می شود.

قند خون بالا

نشاسته سرشار از قند است و هر 4/1 فنجان حاوی 26 گرم قند است و می تواند بر سلامت افراد مبتلا تأثیر بگذارد دیابت نوع 2 و نوشیدن زیاد (مکرر) خطر افزایش قند خون را افزایش می دهد ، که در صورت عدم درمان ، می تواند عوارض جانبی جدی داشته باشد. بنابراین اگر دیابت دارید ، مصرف کشمش را محدود کنید زیرا حاوی مقدار زیادی غذا است.

دکمه بازگشت به بالا