اقتصادی

دلار هنوز شانس دارد – patc

به نظر می رسد دلار مسیری روشن تر از رقبا دارد.

به گزارش patc ، از ابتدای بحران تاج ، بازار ارز کاملاً رونق در بازار سهام را تجربه کرده است ، با این حال طبق نظرسنجی رویترز ، کارشناسان قیمت دلار را بالاتر از سایر رقبا می دانند. به احتمال زیاد ، جهان از زمان بحران سال 2009 سابقه بی سابقه ای را تجربه کرده است ، و همین امر باعث شده است تا معامله گران معامله گران در دارایی های پر ریسک تر سرمایه گذاری کنند.

در حالی که چشم انداز بهبودی سریع در اقتصاد به تدریج از بین می رود ، اکنون دلار به عنوان پایه اصلی بازار ارز شناخته می شود.

جین فولی ، یک استراتژیست ارزی در Robo Bank گفت: “شیوع این بیماری ممکن است کندتر از گذشته باشد ، اما طی چند ماه آینده شاهد تأثیر تاج بر داده های مالی خواهیم بود.” به گفته سرمایه گذاران ، ریسک سرمایه گذاری در دلار از بسیاری از ارزهای دیگر پایین است.

از 34 کارشناس ارزی که توسط رویترز نظرسنجی شده است ، 24 اظهار داشتند كه تسلط دلار در معاملات ارزی تا پایان سه ماهه دوم سال جاری حفظ خواهد شد و تنها یك نفر معتقد است كه دلار روز بدی را پشت سر می گذارد.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان در دراز مدت نسبت به دلار خوش بینانه عمل نمی کنند و انتظار دارند که روند صعودی بازار گرمازدگی بخشی از رشد خود را در سه ماهه دوم سال تا پایان سال از دست بدهد. پیش بینی می شود یورو تا پایان سال 3.5 درصد باشد و احتمالاً ین تا آن زمان دو درصد پیشرفت خواهد کرد.

لی هاردمن ، متخصص ارز میتسوبیشی گفت: “شما باید به این نکته توجه داشته باشید که پنج سال گذشته به دلیل عملکرد شدید اقتصاد ایالات متحده ، بخش بزرگی از محبوبیت دلار بوده است ، اما احتمالاً نه امسال.” روند دلار امسال احتمالاً موج می زند ، با افزایش کوتاه مدت و نزولی در میان مدت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا