برترین های کار و کسبعمومی

راهنمای خرید قهوه ساز برقی به همراه 6 نکته طلایی قبل از خرید

درست است که چای محبوب ترین نوشیدنی در بین ایرانیان است، اما برای بسیاری از مردم اینطور نیست. بسیاری از افراد هستند که تا قهوه ننوشند روز خود را شروع نمی کنند و کمبود انرژی میان روز خود را با نوشیدن قهوه حل می کنند. افراد زیادی هستند که وقتی به کافی‌شاپ می‌روند و قبل از ورزش سوخت و ساز بدن خود را با یک فنجان قهوه بالا می‌برند، قطعاً ترجیح می‌دهند قهوه بنوشند. وقتی مصرف قهوه زیاد است، البته قهوه ساز لازم است. اگر هنوز قهوه ساز نخریده اید و از قهوه های فوری راضی هستید یا اگر روزانه پول زیادی را صرف یک فنجان قهوه می کنید، به راهنمای خرید قهوه ساز خانگی نیاز دارید.

در این مقاله به شما می گوییم هنگام خرید قهوه ساز خانگی به چه نکاتی توجه کنید. علاوه بر این، با هم بهترین مدل های قهوه ساز را در نظر خواهیم گرفت تا بتوانید به راحتی از بین انواع قهوه ساز، دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید.

فواید نوشیدن قهوه

قهوه متابولیسم بدن را بالا می برد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از ورزش قهوه بنوشید تا سریعتر چربی بسوزانید. بسیاری از باشگاه های ورزشی دستگاه قهوه ساز دارند تا ورزشکاران بتوانند روزانه قهوه بنوشند.

انرژی را بالا می برند. بیشتر مردم برای شروع صبح به قهوه نیاز دارند. نوشیدن یک فنجان کوچک قهوه در ابتدای روز یا قبل از انجام کارهای مهم به شما کمک می کند تا انرژی و کار داشته باشید.

از بروز بیماری ها جلوگیری می کند. احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند آلزایمر و مشکلات کبدی با نوشیدن قهوه کاهش می یابد.

با افسردگی مبارزه می کند. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن 4 فنجان قهوه در روز می تواند افسردگی را تا 8 درصد کاهش دهد.

برای قلب خوبه نوشیدن روزانه قهوه خطر ابتلا به بیماری های قلبی را تا 15 درصد کاهش می دهد.

انواع دستگاه قهوه ساز

انواع مختلفی از قهوه ساز در بازار وجود دارد که به راحتی می تواند کسانی را که به دنبال خرید قهوه هستند سردرگم کند. بنابراین، یک راهنمای خرید قهوه خوب، انواع قهوه را به شما نشان می دهد تا بدانید دقیقا به دنبال چه نوع قهوه ای هستید.

دستگاه قطره چکان برای قهوه

اولین مورد در راهنمای خرید قهوه ساز خانگی قهوه سازها هستند. این مدل قهوه ساز به دلیل سهولت در استفاده، قیمت مناسب و دوام خوب یکی از محبوب ترین انواع قهوه ساز می باشد. قهوه سازهای مکانیکی و برقی نیز وجود دارد.

اسپرسو ساز

اگر عاشق اسپرسو هستید، یک اسپرسوساز تهیه کنید. دستگاه های اسپرسو دستگاه های سنگین و گران تر از دستگاه های قهوه ساز معمولی هستند. بنابراین، اسپرسوی خود را هر روز دریافت کنید.

پرکلاتور (جوهر موکا)

پرکلاتور شبیه قوری است و مانند یک قوری عمل می کند. ابتدا باید آب داغ را داخل محفظه فیلتر بریزید. پس از آن، دانه های قهوه را داخل فیلتر بریزید. سپس دستگاه پرکولاتور را روی حرارت متوسط ​​روی اجاق گاز قرار دهید تا قهوه شما دم بکشد.

نسپرسو

نسپرسو یک دستگاه اسپرسوساز کپسولی است که استفاده از آن بسیار آسان است و نیازی به مهارت ندارد. برای کار با نسپرسو باید یک کپسول قهوه بخرید. سپس ظرف یک دقیقه فنجان قهوه شما با قهوه مورد علاقه شما پر می شود.

فرنچ پرس

فرنچ پرس یک دستگاه کوچک و جمع و جور است که می توانید هنگام سفر با خود ببرید. در کافی شاپ ها از فرنچ پرس برای دم کردن چای و چای استفاده می کنند و هدیه ای مناسب و جالب برای دوستداران قهوه و چای است. در فرنچ پرس یک فیلتر آهنی وجود دارد که با پایین آوردن آن به قهوه فشار وارد می کند و عصاره آن با آن مخلوط می شود. سپس چند دقیقه صبر کنید تا نوشیدنی شما آماده شود.

راهنمای خرید قهوه ساز برقی به همراه 6 نکته طلایی قبل از خرید

اگر قصد خرید قهوه ساز برقی برای منزل خود دارید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. شما باید بدانید که کدام مدل دستگاه برای شما مناسب است و آیا قهوه مورد نظر شما را تولید می کند یا خیر. شاید اولین کاری که انجام می دهید این باشد که از اطرافیان و کسانی که همیشه از قهوه تازه دم و خوشمزه در خانه لذت می برند بپرسید. راه دوم مراجعه به اینترنت و کمک گرفتن از اطلاعات ارائه شده است. در زیر، نکاتی را در مورد راهنمای خرید قهوه ساز خانگی به شما ارائه می دهیم تا بدانید هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنید.

ظرفیت کاراف: برخی افراد قهوه می نوشند و تا روز بعد به قهوه ساز نمی روند. برخی دیگر می خواهند برای چند نفر قهوه درست کنند. بنابراین ظرفیت دستگاه قهوه ساز مهم است. به علاوه ظرفیت آن با قیمت آن ارتباط مستقیم دارد. بنابراین اگر مصرف قهوه شما کم است، یک قهوه ساز مناسب تهیه کنید.

کار با دستگاه ها چقدر سخت است: برخی از دستگاه های قهوه ساز پر از دکمه ها و عملکرد هستند. این وضعیت ممکن است برای برخی از کاربران سخت باشد و نمی توانند به راحتی با دستگاه کار کنند. آنها برای مصارف خانگی مناسب نیستند و برای اینکه بتوانید قهوه خوبی تهیه کنید باید مهارت های باریستا داشته باشید. پس حتما از نحوه عملکرد دستگاه مطلع شوید.

تایمر: مدل‌های جدید و بهبودیافته به کاربران اجازه می‌دهند تا قبل از بیدار شدن از خواب، آماده‌سازی قهوه را برنامه‌ریزی کنند. این ویژگی می تواند برای کسانی که زمان کوتاهی دارند جذاب باشد.

غلظت را بررسی کنید: برخی افراد قهوه تیره را دوست دارند، برخی قهوه رقیق تر را ترجیح می دهند. برخی کمتر می دهند، برخی دیگر بیشتر. بنابراین، خوب است که دستگاه قهوه ساز را کنترل کنید تا بتوانید قهوه عالی ایجاد کنید.

مواد فیلتر: بسیاری از دستگاه های قهوه ساز مجهز به فیلتری هستند که کلر و سایر موادی که می توانند بر طعم قهوه تأثیر بگذارند را فیلتر می کند. هر چه مواد فیلتر بهتر بشد، نوشیدنی خوشمزه تر است.

نوع قهوه : برخی از دستگاه ها مانند دستگاه های اسپرسوساز همانطور که از نام آن پیداست مخصوص اسپرسو هستند. پس توجه داشته باشید که چه نوع قهوه ای را می توان در دستگاه تهیه کرد.

دکمه بازگشت به بالا