اقتصادی

رسانه با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد گفت: “نیاز به تقویت تقاضای عمومی و آگاهی عمومی از مسائل اقتصادی وجود دارد.”

در آستانه چهاردهمین سالگرد تاسیس ایستگاه رادیویی Egdesad ، محمدرضا مهدیر اسملی ، مدیر ایستگاه رادیویی Egdesad ، به خدماتی که رسانه ها ، به ویژه پخش می تواند به مردم ارائه دهد ، به patc اشاره کرد: ارائه خدمات.
وی افزود: “همه می توانند از امکانات رسانه ملی استفاده کنند. ما به عنوان یک رسانه وظیفه داریم نیازهای آنها را برطرف کنیم.”
مهدیار اسماعیلی ادامه داد: رسانه ها باید مطالبی را به زبان مردم از مسئولان مطرح کنند و پاسخ ها و راه حل های سوالات را به صورت شفاف در اختیار مخاطبان قرار دهند این امر مستلزم حفظ سطح تقاضا و آگاهی عمومی به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی است. به ملت و تقویت شود.

اسماعیل ادامه داد: نیازهای مناسب زمانی شکل می گیرد که آگاهی مناسب وجود داشته باشد در غیر این صورت در نهایت نمی توانیم به نتایج دلخواه برسیم.

وی افزود: وحدت ، صمیمیت و یکپارچگی بین مردم و رسانه ها می تواند سطح اطلاعات و آگاهی اقتصادی عمومی را بالا ببرد ، مردم در یک جامعه دموکراتیک می توانند در یک فرایند صحیح و معقول با توجه به علایق خود خواسته هایی را از آنها داشته باشند. مقامات … “کردن.
رئیس رادیو Egertsad گفت: در صورت وقوع این حادثه ، رادیو Egertsad به عنوان مشارکت کننده در این زمینه و مروج امور می تواند نقش بهتری را ایفا کرده و مردم و مسئولان را بهتر همراهی کند.

وی هنگام صحبت درباره برنامه “روش” که مسائل مهم روز را تجزیه و تحلیل می کند ، گفت: برنامه “روش” به وضوح نشان می دهد که رادیو اقتصاد توانسته به پل خوبی بین مردم و مسئولان تبدیل شود. این برنامه میزبان مقامات کشوری و مسئولان هر شب مدیران با شرکت در این برنامه نشان می دهند که از طریق این آنتن به نیازهای مردم پاسخ می دهند که قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: با طرح یک موضوع مهم برای کشورمان ، بارها شاهد حضور 5 تا 6 وزیر در طرح بوده ایم ، بدیهی است که رابطه مردم و مسئولان در طرح به طور کامل شکل گرفته و در بالاترین سطح خود قرار دارد. سطح. “

در پایان مدیر رادیو اقتصاد گفت: مسوولان می دانند که در صورت عدم پاسخگویی و بی تفاوتی نسبت به مردم ، ناآرامی اجتماعی در بین ذینفعان ایجاد می شود ، بنابراین به هرگونه دعوت برای پاسخگویی پاسخ می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا