برترین های کار و کسبخانواده و جامعه

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام

سوپرگروه می‌شود و برای گپ‌های زیر 200 عضو مشکلی ندارد اما خب جالب اینجاست که اگه شما تعداد گفتگوی کمی دارید و باز هم این پیام زیر شما عضو گروهها و کانالهای زیادی هستیدبراتون میاد، خب برای رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام به ادامه آموزش توجه کنید.

علت پیغام به سقف مجاز رسیدهاید (Too many Communities)

مهمترین عامل استفاده از تلگرام‌های غیررسمی هستند. اکثر تلگرام‌های رنگی ایرانی برای کسب درآمد خود اکانت کاربران را بدون اطلاع او گفتگوهایی عضو می‌کنند.

برای خرید پیج فیک اینستاگرام کلیک کنید.همچنین جالبه دیده شده که بعضی از سازندگان نسخه‌های غیررسمی کانال‌ها و گروه‌ها را برای کاربر مخفی می‌کنند و این کار باعث می‌شود کاربر نتواند عضو گفتگوی مورد پسند خود شود و این مشکل واقعا اعصاب خوردکن براش پیش میاد.

علاوه بر این پیام هم اینترنت شمارو زیاد مصرف میکنه و هم ممکنه از اکانت شما برای پیام تبلیغاتی هم استفاده کنه و در اون صورت شما به احتمال خیلی زیاد اسپمر شناخته خواهید شد و یهو دیدید حساب شما کاملا دیلیت و بن شده است.

رفع محدودیت عضویت در کانال و گروه جدید

با عواملی که باعث این مشکل “limit reached” شدند آشنا شدید و حالا اگر شما هم قبلا در تلگرام‌های غیررسمی بودید، ابتدا نصب کنید و سپس از نسخه‌های غیررسمی لفت دهید و پاکشون کنید. بعد اینکار 5 مرحله زیر و به ترتیب انجام بدید.

1- پس از ورود به نسخه اصلی از طریق تنظیمات به قسمت Devices (دستگاه‌ها) بروید و تمام نشست‌های فعال یا دستگاه‌های قدیمی که استفاده نمی‌کنید خارج شوید.

حتما از تمام غیررسمی‌ها خارج شوید و اگر اجازه نمیده باید 24 ساعت صبر کنید تا بتوانید تمام نشست‌ها رو حذف کنید. پس 24 ساعت صبر کنید و مجدد بیایید و بقیه مراحل و انجام بدید.

2- پس از انجام کار بالا از طریق لینک زیر وارد تلگرام وب شوید و ببینید اگر کانال یا گروهی هست که استفاده نمی‌کنید را ترک کنید.

 

3- در قسمت Privacy and Security (حریم خصوصی و امنیت) قسمت Group & Channel (گروه‌ها و کانال‌ها) را روی My Contacts (مخاطبین من) یا روی Nobody (هیچکس) تنظیم کنید.

با تنظیم این گزینه روی هیچکس یا مخاطبین من، دیگه غریبه‌ها نمی‌توانند شمارو در گفتگویی اضافه کنند.

4- به قسمت تنظیمات تلگرام برید و بیایید پایین روی ورژن برنامه مثل عکس زیر سه ثانیه لمس کنید و رها کنید، سپس بلافاصله مجدد لمسش کنید. (اخطار: این کار ممکنه تمام گفتگوهای شمارو حذف کند)

حالا که منوی دیباگ باز شد باید Reset Chats (بازنشانی گفتگوها) و بزنید.

5- پس از انجام کارهای بالا حالا یکبار از اکانت خود خارج شوید و مجدد وارد شوید و تمام!

نتیجه گیری : پس از انجام کارهای بالا اگر فوری درست نشد بهتر است مدتی روی هیچ لینکی کلیک نکنید تا محدودیت شما برداشته شود. اگه اطلاعات مهمی ندارید با و ثبت نام مجدد این مشکل صد در صد رفع خواهد شد. اگه اطلاعات مهمی دارید دیلیت نکنید.

هشدار : همیشه از نسخه اصلی این پیامرسان استفاده کنید تا در آینده با چنین مشکلی مواجه نشوید.

پیغام گروههای بیش از حد (Channels Too Much)

این پیام هم که عمدتا در نسخه‌های قدیمی هست بخاطر زیاد بودن گفتگوهایی است که در آن عضو هستید و نمی‌توانید بیش از 500 گفتگوی عمومی عضو شوید از دیگر دلایل هم محدود کردن تلگرام‌های غیررسمی توسط شرکت تلگرام است و شما باید نسخه‌های غیررسمی ناامن را حذف و فقط از اصلی یا نسخه‌های معتبرتری استفاده کنید.

توصیه میکنیم برای حفظ حریم خصوصی خود و جلوگیری از این مشکلات همانند این فقط و فقط از نسخه اصلی یا مثلا تلگرام ایکس استفاده کنید

 

چگونه مشکل Too many Communities تلگرام را حل کنیم؟

حتما می پرسید چگونه این مشکل را حل کنیم؟ ساده است چند راهکار بیشتر نداریم!

1- خارج شدن از تعدادی از کانال و گروه های موجود

در تلگرام خود رو به پایین پیمایش کنید و تعدادی از کانال و گروه هایی که ناخواسته عضو شده اید را پیدا کنید و از آن ها خارج شوید تا ظرفیت شما آزاد شود و بتوانید در Channel دلخواه خود عضو شوید.

برای تبلیغات اینستاگرام لطفا کلیک کنید.به این منظور ابتدا برنامه تلگرام را باز کنید. در ادامه وارد یکی از کانال‌های اضافی که نیاز ندارید، شوید.

نکته:معمولا پوشه کانال‌های آرشیو شده حاوی تعداد زیادی کانال است که اغلب کاربران آن‌ها را چک نمی‌کنند. برای ظاهر شدن این پوشه، یکبار از بالای صفحه به پایین سوایپ کنید.

پس از وارد شدن به یک کانال، روی آیکن سه نقطه در گوشه صفحه بزنید و از میان موارد نمایش داده شده، آخرین گزینه تحت عنوان Leave channel را انتخاب کنید.

اکنون یک پیام تایید به منظور خروج از کانال نمایش داده می‌شود که با انتخاب گزینه LEAVE CHANNEL در آن می‌توانید از کانال مورد نظر خارج شوید.

در ادامه قادر خواهید بود به سراغ عضویت در کانال‌های جدیدتر بروید.

2- دیلیت اکانت و ساخت مجدد اکانت

اگر در اکانت تلگرام خود اطلاعات خاصی ندارید و حوصله لغو عضویت در 500 کانالی که به اجبار عضو شده اید را ندارید می توانید از گزینه دیلیت اکانت استفاده کنید، با اینکار کل اطلاعات اکانت شما حذف می شود و می توانید مجدد در تلگرام حساب کاربری بسازید و همه چیز از نو آغاز می شود.

 

امیدواریم مقاله آموزش رفع مشکل محدودیت عضویت در کانال‌ و گروه‌ تلگرام برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

داتیس نتورک را در شبکه های اجتماعی خصوصا تلگرام دنبال کنید

 

۱. نحوه خارج شدن از کانالهای تلگرام در موبایل

همانطور که در بالا اشاره کردیم، اگر به سقف ۵۰۰ کانال یا گروه در تلگرام رسیده باشید، با پیغام خطا هنگام عضویت در کانال‌های جدید مواجه می‌شوید. برای  برطرف کردن این مشکل، تنها کافی است تا از یک یا چندین کانال بدون استفاده خارج شوید تا بتوانید به سراغ گروه‌های جدیدتر بروید.

  • به این منظور ابتدا اپلیکیشن تلگرام را باز کنید. در ادامه وارد یکی از کانال‌های اضافی که دنبال نمی‌کنید، شوید. معمولا پوشه کانال‌های آرشیو شده حاوی تعداد زیادی کانال است که اغلب کاربران آن‌ها را چک نمی‌کنند. برای ظاهر شدن این پوشه، یکبار از بالای صفحه به پایین سوایپ کنید.
  • پس از وارد شدن به یک کانال، روی آیکن سه نقطه در گوشه صفحه بزنید و از میان موارد نمایش داده شده، آخرین گزینه تحت عنوان Leave channel را انتخاب کنید.
  • اکنون یک پیام تایید به منظور خروج از کانال نمایش داده می‌شود که با انتخاب گزینه LEAVE CHANNEL در آن می‌توانید از کانال مورد نظر خارج شوید. در ادامه قادر خواهید بود به سراغ عضویت در کانال‌های جدیدتر بروید.

۲. نحوه خارج شدن از کانالهای تلگرام در کامپیوتر

محدودیت عضویت در کانال تلگرام تنها برای اپلیکیشن موبایل این پیام‌رسان نیست و کاربران نسخه دسکتاپ یا تحت وب نیز ممکن است با آن مواجه شوند. البته راه‌حل رفع این مشکل در کامپیوتر هم مشابه با گوشی است و کاربر باید از تعدادی از کانال‌های فعلی خارج شود که طبق راهنمای زیر قابل انجام خواهد بود.

  • ابتدا وارد نرم افزار تلگرام شوید یا به سراغ نسخه تحت وب آن در مرورگر بروید.
  • کانالی که قصد خارج شدن از آن را دارید، باز کرده و روی آیکن سه نقطه در گوشه صفحه و روبه‌روی نام کانال کلیک کنید. سپس از منوی باز شده گزینه Leave Channel را انتخاب نمایید.
  • در پنجره تایید باز شده، دوباره روی گزینه Leave Channel کلیک کنید. اکنون از کانال مورد نظر خارج شده‌اید و می‌توانید در سایر کانال‌ها و گروه‌های تلگرام عضو شوید.

۳. جلوگیری از عضویت ناخواسته در کانالها و گروههای تلگرام

معمولا کاربران با اطلاع قبلی، به سقف در نظر گرفته شده برای عضویت در کانال‌ها و گروه‌های تلگرام نمی‌رسند؛ بلکه آن‌ها به صورت ناخواسته به بسیاری از این کانال‌ها اضافه می‌شوند که می‌تواند در نهایت موجب پدید آمدن پیام خطای Too many Communities شود. خوشبختانه در تنظیمات تلگرام، قسمت مجزایی برای کنترل اضافه شدن به کانال‌ها و گروه‌ها وجود دارد که با تغییر آن، می‌توانید از بروز دوباره محدودیت عضویت در کانال تلگرام جلوگیری کنید.

  • برای جلوگیری از عضویت ناخواسته در اپلیکیشن موبایل، ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید و سپس روی آیکن همبرگری (سه خط موازی) در گوشه بالایی صفحه بزنید. از منوی باز شده گزینه تنظیمات (Settings) با آیکن چرخ‌دنده را انتخاب کنید.
  • در صفحه تنظیمات، وارد قسمت حریم خصوصی و امنیت (Privacy and Security) شوید و سپس روی گزینه گروه‌ها و کانال‌ها (Groups & Channels) بزنید.
  • در صفحه جدید، اگر گزینه همه (Everybody) انتخاب شده است، آن را به مخاطبین من (My Contacts) تغییر دهید. همچنین در قسمت پایین با عنوان افزودن استثناها (Add exceptions) قادر خواهید بود امکان عضویت ناخواسته کانال‌ها و گروه‌ها را برای برخی از مخاطبین خاص به صورت دائمی غیر فعال کنید.
  • در صورت تغییر گزینه، یک تیک در گوشه بالایی صفحه ظاهر می‌شود که با لمس آن، تغییرات انجام شده ذخیره خواهد شد.
  • برای جلوگیری از عضویت ناخواسته در تلگرام کامپیوتر نیز ابتدا وارد نرم افزار آن شوید و سپس روی آیکن همبرگری گوشه صفحه بزنید. از منوی باز شده گزینه تنظیمات (Settings) با آیکن چرخ‌دنده را انتخاب کنید.
  • در صفحه تنظیمات، وارد قسمت حریم خصوصی و امنیت (Privacy and Security) شوید و سپس روی گزینه گروه‌ها و کانال‌ها (Groups & Channels) کلیک کنید.
  • در صفحه جدید، اگر گزینه همه (Everybody) انتخاب شده است، آن را به مخاطبین من (My Contacts) تغییر دهید. همچنین در قسمت پایین با عنوان افزودن استثناها (Add exceptions) قادر خواهید بود امکان عضویت ناخواسته کانال‌ها و گروه‌ها را برای برخی از مخاطبین خاص به صورت دائمی غیر فعال کنید.
  • در نهایت برای اعمال تغییرات صورت گرفته روی گزینه ذخیره (Save) در پایین پنجره کلیک کنید.

سوالات متداول درباره محدودیت عضویت در کانال تلگرام

تعداد کانالها و گروههای قابل عضویت در نسخه رایگان تلگرام چقدر است؟

کاربران نسخه رایگان تلگرام می‌توانند تا سقف ۵۰۰ کانال و گروه را به صورت همزمان دنبال کنند.

تعداد گروهها و کانالهای قابل عضویت در تلگرام پرمیوم چه مقدار است؟

کاربران نسخه پرمیوم تلگرام قادر هستند تا دو برابر مقدار رایگان یعنی تا سقف ۱۰۰۰ کانال و گروه را داشته باشند.

چگونه محدودیت عضویت در کانال های تلگرام را رفع کنیم؟

برای حل مشکل عضویت در کانال‌ها و گروه‌های تلگرام، می‌توانید از تعداد کانال یا گروه بدون استفاده فعلی خارج شوید.

چگونه از بروز مشکل محدودیت عضویت در کانال های تلگرام جلوگیری کنیم؟

با محدود کردن عضویت ناخواسته در کانال‌ها و گروه‌های تلگرام قادر خواهید بود تا از بروز مشکل محدودیت عضویت در آن‌ها جلوگیری به عمل آورید

منبع: buzzoid.com

دکمه بازگشت به بالا