برترین های کار و کسبعلمی و پزشکی

رژیم بارداری آنلاین را از کجا بگیریم؟

چرا رژیم بارداری دکتر کرمانی؟

رژیم آنلاین: چون یه سبد کامل از خدمات منحصر به فرده که تو هیچ رژیم دیگه‌ای وجود نداره و علاوه بر پشتیبانی رژیم، خدمات مشاوره‌ی رایگان مامایی و متخصصان تغذیه رو هم شامل می‌شه. این خدمت….

ویژگیهای رژیم بارداری دکتر کرمانی

1- دسترسی آسان به برنامه غذایی

خوشبختانه تو رژیم بارداری دکتر کرمانی شما خیلی راحت از طریق اپلیکیشن و یا وب می‌تونید به برنامه‌تون دسترسی داشته باشید. در هر زمان و مکانی که بخواید می‌تونید غذاهاتون رو انتخاب کنید و به رژیمتون پایبند باشید.

نحوهی دریافت اپلیکیشن

محاسبه اضافه وزن: برای دریافت برنامه‌ی غذایی می‌تونی به دو صورت عمل کنی: یا هربار داخل لینک بالا بری و از طریق دکمه‌ی ورود و از طریق وب برنامه‌ی غذاییت رو ببینی و یا اپلیکیشن به اندام رو از دانلود کنی و لیست غذاییت رو از روی اپلیکیشن ببینی.

Your browser does not support HTML5 video.

2- تنوع غذایی بالا و همسفره بودن با خانواده

تنوع بالا در رژیم دکتر کرمانی باعث می‌شه که خیلی راحت بتونید در کنار خانواده غذا بخورید. بدون اینکه مجبور باشید برای خودتون غذاهای جداگانه بپزید.

3- مطابق با هوسهای غذایی مادر و نیازهای تغذیهای جنین

یه چالش خیلی بزرگ تو دوران بارداری، ویارهای شدیدی هست که مادران باهاش مواجه می‌شن. بهترین راه حل برای چنین مواقعی این هست که بتونن هرچیزی دلشون می‌خواد بخورن. خوشبختانه روزمنوی دکتر کرمانی و امکان جایگزینی غذاها یه فرصت ایده‌آل برای مادران باردار حساب می‌شه.

4- پشتیبانی تلفنی رایگان

هیچ چیزی بهتر از این نیست که یکی حواسش بهت باشه و نذاره دچار لغزش بشی. همون چیزی که ما توی رژیم دکتر اسمش رو گذاشتیم پشتیبان، کاملا حواسش بهت هست و هر زمان که بخوای می‌تونی ازش مشاوره بگیری. علاوه بر پشتیبان اختصاصی هر دو هفته یک بار کارشناس مامایی باهات تماس می‌گیره تا وضعیتت رو کنترل کنه.

برنامه رژیم بارداری دکتر کرمانی

برنامه رژیم بارداری دکتر کرمانی یه برنامه‌ی اصولی تغذیه برای مادران بارداره که با توجه به پروتکل‌های سازمان بهداشت جهانی تعیین شده و باعث می‌شه مادر باردار در یک بازه‌ی نرمال وزن اضافه کنه و دچار افزایش وزن افسارگسیخته نشه. به خاطر داشته باشید که توی رژیم بارداری قرار نیست شما وزنتون ثابت بمونه یا وزن کم کنید، قراره به شما کمک کنیم تا آرام آرام و در بازه‌ی نرمال وزن اضافه کنید.

نتیجهی اعتماد شما به ما

 رژم بارداری دکتر کرمانی برای چه افرادی مناسبه؟

رژیم بارداری برای تمام خانم‌هایی مناسبه که:

چه افرادی نمیتونن رژیم بارداری بگیرن؟

خانم‌هایی که یکی از شرایط زیر رو دارن، مجاز به گرفتن رژیم نیستن:

هزینهی رژیم بارداری چقدره؟

خوشبختانه رژیم بارداری هزینه‌ی اضافی نداره و شما با همون مبلغ رژیم یعنی می‌تونی رژیم بارداری رو دریافت کنی. این یعنی فقط با 490 هزار تومان به مدت 90 روز می‌تونی تحت نظر متخصصان تغذیه، کارشناسان مامایی و مشاوران دکتر کرمانی باشی. دیگه چی بهتر از این؟

 برای دریافت رژیم بارداری کافیه روی بزنی و وارد صفحه ثبت نام بشی. بعد از وارد کردن اطلاعات جسمانی و انتخاب نوع رژیم که در اینجا رژیم بارداری هست، به صفحه‌ی پرداخت هدایت می‌شی. نحوه‌ی ثبت نام و دریافت رژیم رو می‌تونی تو ویدئوی زیر ببینی:

Your browser does not support HTML5 video.

دکتر کرمانی رژیم پروتئین |رژیم بارداری برای جلوگیری از چاقی نی نی سایت

نمونه برنامه غذایی در رژیم بارداری

این برنامه غذایی، نمونه یک روز رژیمی از زندگی یک مادر بارداره. تاکید می‌کنم که تنها یک نمونه هست و قرار نیست شما هر روز این غذاها رو میل کنید. انتخاب غذاها با شماست و تنها ما تعیین کننده‌ی میزان اون هستیم.

این سوالها ممکنه برای شما هم پیش بیاد

1- آیا کاهش وزن در دوران بارداری مجاز است؟

خیر. برای جلوگیری از آسیب به بدن مادر و جنین در رژیم بارداری دکتر کرمانی خبری از کاهش وزن نیست. تنها به شما کمک می‌کنه که وزنتون رو ثابت نگه دارید و دچار افزایش وزن بی‌رویه نشید. به این معنا که بعد از فارغ شدن، وزن شما به حالت اول برمی‌گرده و هیچ نگرانی بابت اضافه وزن نیست.

2- آیا در حین بارداری میتوان ورزش کرد؟

بله. برخلاف تصور عموم ورزش در دوران بارداری نه تنها مانعی نداره، بلکه فواید زیادی هم داره. چون خلق و خو رو بهبود می‌ده، خواب راحت‌تری براتون به ارمغان می‌یاره و سختی‌های دوران بارداری رو هم کمتر می‌کنه.

3- آیا در رژیم دکتر کرمانی ورزشهایی برای مادران باردار در نظر گرفته شده است؟

خیر. در رژیم دکتر کرمانی به جز پیاده‌رویف ورزش خاصی برای مادران باردار در نظر گرفته نشده است. از آنجا که ورزش برای مادران باردار با چالش‌های زیادی همراه است، توصیه می‌کنیم در این مورد با مشورت متخصص زنان و زایمان و تحت نظر آنها حرکات کششی و نرمش‌های مربوطه انجام شود.

3- آیا با رژیم بارداری وزن کم میکنم؟

خیر. برنامه رژیم بارداری، بیشتر جهت کنترل وزن در این دوران هست تا کاهش وزن. به این معنا که از افزایش وزن بی‌رویه در دوران بارداری پیشگیری می‌کنه. پس خیالتون راحت، با رژیم بارداری، بعد از زایمان دچار افزایش وزن نمی‌شید.

3- از چه زمانی میتونم رژیم بارداری رو شروع کنم؟

شما از هفته‌ی اول بارداری می‌تونید رژیم رو دریافت کنید، اما پیشنهاد ما این هست که از هفته‌ی 7 یا 8 بارداری و بعد از سونوگرافی قلب جنین رژیم رو شروع کنید تا از سلامت جنین اطمینان حاصل کنید.

4- در دوران بارداری چند کیلو وزن میتونم اضافه کنم؟

میزان اضافه وزن در دوران بارداری به وزن اولیه‌ و BMI مادر بستگی داره. اگه می‌خواید ببینید با توجه به وزن فعلیتون چقدر مجاز به اضافه کردن وزن هستید، از جدول زیر استفاده کنید:

همونطور که توی جدول می‌بینید، هر چه وزنتون بالاتر باشه، مجاز به افزایش وزن کمتری هستید. افراد لاغر در هر هفته می‌تونن نیم کیلو اضافه کنن، در حالیکه افرادی که توی گروه چاقی مفرط هستن، فقط و فقط 150 گرم مجاز به افزایش وزن هستن. رژیم بارداری دکتر کرمانی به شما کمک می‌کنه تا تو میزان مجاز وزنتون رو بالا ببرید و دچار افزایش وزن افسار گسیخته و مشکلات بعد از اون نشید. چرا معطلی تا دیر نشده اقدام کن

 

فاطمه کیمیا

در ابتدا با نوشتن مجموعه 3 نمایشنامه برای کودکان با نام غول سیاه کوچولو کار محتوا را شروع کردم و آن را به چاپ رساندم.سپس دوره های محتوا ، سئوی محتوایی را آموزش دیدم. الان در حدود یکسال است که در به اندام دکتر کرمانی مشغول به کار نوشتن و ترجمه‌ی مقالات هستم.
دکمه بازگشت به بالا