برترین های کار و کسبعمومی

سایبان برقی چه کاربرد خاصی دارد؟

سایبان برقی از جمله مهم‌ترین سایبان‌های موجود در بازار به شمار می‌آید که در سال‌های اخیر نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. همان‌طور که از نام این نوع سایبان می‌‌توان فهمید، سایبان‌های برقی با استفاده از نیروی الکتریسیته بازوبسته می‌شوند.

در گذشته برای بازوبسته کردن سایبان‌های متحرک تنها راه چاره استفاده از نیروی فیزیکی بود. به طبع این امر خود دردسرهای بسیار زیادی داشت. با پیشرفت تکنولوژی حتی سایبان‌ها نیز پیشرفت کردند و از حالت ساده به حالت برقی درآمدند.

امروزه استفاده از سایبان‌‌های برقی در بسیاری از مراکز به یک امر کاملاً عادی تبدیل شده است. شما می‌‌توانید سایبان مدنظر خود را به راحتی خریداری کنید. در ادامه ما را همراهی کنید؛ چراکه قصد داریم اطلاعات مناسبی را در مورد این سایبان‌های بسیار کاربردی خدمت شما سروران گرامی ارائه کنیم.

این سایبان‌ها با استفاده از نیروی الکتریسیته کار می‌کنند

چرا باید به سراغ سایبان‌های برقی رفت؟

به منظور پاسخ به این سوال باید به مزایای استفاده از سایبان برقی بپردازیم تا درک بهتری از مهم‌ترین فواید به کارگیری این محصولات داشته باشید. همان‌طور که گفته شد، مهم‌ترین مزیت این سایبان‌ها وجود قابلیت بازوبسته‌شدن سایبان با استفاده از نیروی الکتریکی است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون استفاده از هیچ‌گونه نیروی فیزیکی بالایی نسبت به بازوبسته‌کردن سایبان مدنظر خود اقدام کنند.

چنین مزیتی یک گزینه فوق‌العاده برای افرادی است که دارای توان فیزیکی لازم برای بازوبسته‌کردن سایبان نیستند. به‌عنوان‌مثال سالمندان به‌راحتی می‌توانند سایبان‌های برقی را بازوبسته کنند، این در حالی است که بازوبسته‌کردن سایبان‌های متحرک غیربرقی برای آنان بسیار دشوار خواهد بود.

مورد دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، امکان بهره‌گیری از ریموت کنترل است. کلیه سایبان‌های برقی دارای یک ریموت کنترل ویژه هستند که به کمک آن می‌توان میزان بازوبسته‌بودن سایبان را به طور کامل کنترل کردد. در واقع میزان بازوبسته‌بودن سایبان به طور کامل توسط کاربر تعیین می‌شود. شما حتی می‌توانید برخی از سایبان‌های برقی را به‌صورت نیمه‌باز قرار دهید.

یکی دیگر از مزیت‌های سایبان برقی، سرعت بازوبسته‌شدن بسیار سریع این محصول است. در حالی که برای بازوبسته‌کردن سایر مدل‌های سایبان باید وقتی زیادی را صرف کنید، این سایبان‌ها به دلیل وجود یک موتور الکتریکی، خیلی سریع بازوبسته می‌شوند.

امکان بازوبسته‌کردن این محصولات با ریموت وجود دارد

مهم‌ترین قطعات موجود در سایبان‌های برقی

یک سایبان برقی از قطعات مختلفی ساخته می‌شود که هرکدام از آن‌ها دارای کارکرد خاص خود هستند. اولین و مهم‌ترین قطعه‌ای که در این زمینه می‌توان به آن اشاره کرد، موتور الکتریکی سایبان است. این موتور همان قطعه‌ای به شمار می‌‌آید که می‌توان به کمک آن سایبان را باز و یا بسته کرد.

موتورهای موجود در سایبان‌های برقی در ظرفیت‌ها و با توان‌های مختلفی عرضه می‌شوند. هرچه میزان مساحت کلی سایبان بیشتر باشد، باید از موتوری با قدرت بیشتر استفاده شود تا فرایند بازوبسته شدن سایبان حتی در شرایط نامناسب هوایی نیز مشکل خاصی نداشته باشد.

بخش بعدی سایبان‌های برقی، فریم‌ها یا چارچوب‌های اصلی این محصولات است. این همان بخشی است که موجب افزایش میزان مقاومت کلی سایبان در برابر باد و باران خواهد شد. امروزه از متریال‌های مختلفی جهت ساخت این بخش استفاده می‌کنند.

به طبع بخش انتهایی این محصول نیز شامل پارچه یا متریال خاص مربوط به ماژولار سقف می‌شود. این بخش می‌تواند از جنس مواد مختلفی همچون برزنت، پلی کربنات و یا حتی پی وی سی باشد. چنین بخشی باید مقاومت بسیار خوبی از خود در برابر نور آفتاب نشان بدهد.

قیمت این محصولات باتوجه‌به مساحت کلی سایبان تعیین می‌شود

مکان‌های استفاده از این محصولات

پرسشی که بسیاری از کاربران در رابطه با سایبان برقی می‌پرسند آن است که این محصولات دقیقاً در چه مکان‌هایی بهترین کارایی را دارند و در واقع از این محصولات باید در چه مکان‌هایی استفاده کرد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که در گذشته از سایبان‌های برقی تنها در پارکینگ‌ها استفاده می‌شد؛ زیرا بازوبسته‌کردن سقف پارکنیگ تقاضای بسیاری از کاربران بود.

با گذشت زمان و مشاهده مزایای بسیار زیاد سایبان متحرک نسبت به سایبان‌های معمولی، سازندگان این محصولات به فکر استفاده از انواع سایبان‌های برقی در مکان‌های دیگری نیز افتاده‌اند. ازجمله این موارد می‌توان به استخرهای ویلایی که در فضای بیرون قرار دارند اشاره کرد.

کاربران معمولاً دوست دارند تا بتوانند در فصول سرد و گرم و سال سقف استخر خود را باز و یا بسته کنند. بهترین روش ممکن برای انجام این کار استفاده از سایبان‌های برقی است. در واقع تنها سقف متحرکی که این نوع قابلیت را به شما می‌دهد، سایبان برقی خواهد بود.

امروزه ساختار سایبان‌های برقی به قدری ساده‌سازی شده است که از این محصولات می‌توان در تراس‌ها و بالکن خانه‌ها نیز استفاده کرد. تفاوتی ندارد که محل مدنظر شما چه کاربرد خاصی دارد، زیرا به احتمال زیاد امکان نصب سایبان برقی بر روی آن وجود دارد.

قیمت این محصولات

به‌طورکلی باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت سایبان برقی به دو فاکتور مهم بستگی دارد. اولین فاکتور مساحت کلی بخشی است که قصد دارید سایبان بر روی آن قرار بگیرد، به طبع هرچه فضای مربوطه بزرگ‌تر باشد، نیاز به استفاده از متریال اولیه برای ساخت سایبان مدنظر افزایش می‌یابد و این امر خود موجب بیشتر شدن هزینه نصب می‌شود. گزینه دوم در این زمینه،‌ نوع موتور به کار رفته در سایبان است. اگر به سراغ موتورهای بسیار باکیفیت خارجی بروید، باید هزینه نسبتاً بیش‌تری را پرداخت کنید.

سایبان‌های برقی کارایی بسیار مناسبی دارند

سخن پایانی

امروزه استفاده ازهای برقی در مکان‌هایی همچون پارکنیگ‌ها، استخرها و … به یک لازمه اساسی تبدیل شده است. دلیل این امر را می‌‌توان کیفیت بسیار مناسب این محصولات و کارایی خارق‌العاده آن‌ها دانست. شما نیز می‌توانید به‌راحتی از این محصولات بهره ببرید.

یک سایبان برقی مناسب باید از متریال‌های خوبی تهیه شده شود و موتور آن دارای کیفیت بالایی باشد. تنها در این شرایط می‌توان خیال راحتی از بابت کارکرد صحیح سایبان پس از یک دوره زمانی خاص را داشت. درسایبان برقی به نوعی از یک سقف سازه ای گفته می شود که از جنس پارچه یا پوششی فلزی بوده و به عنوان سایه یا پناهگاه جهت محافظت از شرایط آب و هوایی مانند آفتاب، تگرگ، برف و باران استفاده می شود. به طور کلی از سایبان ها جهت محافظت از آب و هوا و یا تزئینات و تبلیغات استفاده می شود. برخی از سایبان ها دارای حداقل دو پایه یا پایه های نگهدارنده قائم می باشند. همچنین می توانند به صورت یک آلاچیق پارچه باشند که از پارچه پوشانده شده اند. سایبان های پارچه ای دارای طرح های مختلفی بوده و برای رفع نیاز های گوناگونی از آن ها استفاده می شود. پارچه های استفاده شده در سایبان ها از پارچه هایی با ماندگاری بالا، محکم و ضد شعله تشکیل شده اند و در برابر خوردگی، وزن و مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. سایبان ها به طور کلی در دو نوع ثابت یا جمع شونده می باشند که باز و بسته کردن آن ها هم از طریق دستی و هم از طریق برقی و با استفاده از کنترل برقی صورت می گیرد. از سایبان ها در استخرها، پارکینگ ها، رستوران ها، هتل ها، بالکن ها، فروشگاه ها، مغازه ها و … استفاده می شود.

سایبان برقی و انواع آن

همان طور که گفتیم از سایبان برقی می توان جهت آفتاب گیری و مقاومت در برابر تابش مستقیم آفتاب و اشعه های مضر استفاده کرد. همچنین در روز های بارانی و سرد سال نیز می توان برای جلوگیری از رطوبت باران و برف، گرد و خاک اضافی هوا و از آن ها استفاده نمود. سایبان ها دارای تنوع گوناگونی می باشند و می توان از آن ها به عنوان یکی از عوامل زیبایی فضا نام برد. از همین رو در هنگام انتخاب و خرید سایبان می بایست به هماهنگی آن با مکان و فضا توجه کافی نمود.

به طور کلی سایبان برقی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می شوند. نوع متحرک نیز خود به دو نوع دستی و برقی تقسیم خواهد شد. به طور کلی چادر سایبان ها از سه مدل برزنتی، فلکسی و ترانزیتی تشکیل شده اند. در ادامه به توضیح هرکدام از انواع سایبان های برقی به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

خرید سایبان متحرک ماشین |سايبان ماشين

سایبان ثابت

سایبان های ثابت بر روی قاب یا قالب های چوبی و فلزی نصب می شوند و از آن ها به صورت ثابت در محیط استفاده می شود. اینگونه سایبان ها امکان جمع آوری و یا انتقال به محیط دیگر ندارند و دارای یک قاب جوش داده شده به صورت دائمی و متصل بر روی دیواراند. از مزایای این نوع از سایبان ها می توان به محکم و با دوام بودن، حفاظت کامل در برابر انواع آب و هوا و ایده آل برای مناطق کوچک تر همچون پنجره ها و درها اشاره کرد.

سایبان متحرک

سایبان متحرک به نوعی از نورگیر سقفی گفته می شود که کاربرد بسیاری داشته و می توان از آن جهت باز یا بسته کردن به صورت دستی یا موتوری استفاده کرد. از سایبان های متحرک در حیاط ها، پارکینگ ها، استخر ها و … استفاده می شود و امکان تغییر زاویه آن ها با توجه به سلیقه و شیب دلخواه مشتری وجود دارد.

سایبان متحرک تاشو

سایبان متحرک تاشو دارای کاربرد های فراوان آن هم در محوطه های بزرگ و کوچک می باشد. برای مثال امکان استفاده از این نوع سایبان حتی در بالکن های کوچک نیز وجود دارد. از سایه ی این سایبان ها می توان به میزانی که مورد نیاز است استفاده کرد. کاربرد اصلی سایبان های متحرک تاشو در پارکینگ ها، استخر ها و حیاط ها می باشد.

سایبان متحرک کشویی

سایبان های کشویی با وجود آنکه به خانه متصل شده اند، اما امکان باز کردن و به عقب برگرداندن آن ها به میزان دلخواه وجود دارد. این سایبان ها امروزه دارای محبوبیت های فراوانی میان مردم می باشند می باشند چرا که دارای انعظاف پذیری مناسبی بوده و همچنین دارای موتور الکترونیکی هستند که از این طریق باز و بسته کردن آن ها تنها با فشردن دکمه ریموت کنترل به صورت خودکار و اتوماتیک فراهم شده است.

از مزایای استفاده از سایبان های متحرک کشویی می توان به قابلیت نصب بر روی دیوار یا سقف، قابلیت برداشته شدن در آب و هوای نامناسب، هزینه نگهداری پایین و مناسب بودن برای استفاده در حیاط و ویلا اشاره کرد.

کاربرد های استفاده از سایبان های ساختمانی

  • منازل مسکونی
  • حیاط منزل
  • سایه بان پارکینگ ها
  • سایه بان خود پراز
  • بالکن ها
  • سایه بان کولرها
  • سایه بان پنجره های ساختمان
  • سایبان درشکه
  • مجتمع های بزرگ مسکونی
  • مجتمع های تجاری و اداری
  • باغ ها
  • کارخانه ها
  • سقف استخرها
  • تالار های پذیرایی و مجالس
  • و …

استفاده از سایبان های برقی چه مزیتی به همراه دارد ؟

  • نصب آسان
  • کنترل میزان نور آفتاب
  • آفتاب گیری و مقاومت در برابر تابش مستقیم آفتاب
  • جلوگیری از رطوبت باران و برف
  • محافظت در زمان بارش باران
  • گرم شدن شدید ناحیه تحت پوشش سایبان
  • تنوع و گستردگی انواع و مدل
  • انطباق با شرایط
  • امکان مدیریت سایبان از طریق ریموت کنترل
  • ایجاد هوا تا 20 درجه خنک تر در زیر سایبان
  • عدم ورود نور مستقیم آفتاب به فضای داخل خانه
  • استفاده بیشتر از تهویه هوا
  • کاهش هزینه های تهویه هوا
  • عدم تغییر رنگ قالی ها و لوازم خانگی در اثر نور شدید خورشید
  • راحتی کودکان هنگام بازی در فضای باز
  • کاهش مصرف انرژی
  • ایجاد امنیت
  • سلامت محیط و سلامت جسمی

قیمت و هزینه سایبان های برقی مغازه

مشخص کردن و اعلام هزینه واقعی سایبان تا روز معامله به طول می انجامد. چرا که قیمت این محصول ثابت نبوده و تحت تاثیر شرایط اقتصادی دچار تغییرات گوناگونی می شود. جهت اعلام قیمت و هزینه نهایی برای سایبان های برقی باید فاکتور های گوناگون و مختلفی را ارزیابی کرده و سنجید. از جمله این فاکتور ها می توان به سبک انتخاب شده سایبان، جنس پوشش آن، کیفیت پروفیل آلمینیوم و پروفیل فلزی، نوع سیستم الکتریکی و حرکتی بکار رفته و دستمزد نصاب یا هزینه نصب آن اشاره کرد.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

صورتی‌که نیازمند خرید این محصولات هستید تنها کافی است با تماس بگیرید تا شما عزیزان را برای خرید این محصولات بی‌نظیر همراهی کنند.

بعضی از ابداعات بشر طی هزاران سال هم که از نخستین باری که به کار گرفته شدند بگذرد، بازهم کارایی لازم را داشته و بازهم می‌توان با درهم آمیختن ایده اولیه آن‌ها با ملزومات زندگی امروزی، برایشان کاربردهای بسیار متنوعی در نظر گرفت.

یکی از این سازه‌ها و ابداعات انواع سایبان بوده است. در طی هزاران سال از انواع گوناگون آن برای محافظت در برابر تابش سوزان خورشید، باد و باران استفاده شده و هنوز هم با جنس‌ها و اشکال متعددی مورداستفاده هستند.

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با انواع سایبان‌ها و کاربردهایی که دارند آشنا کنیم.

سایبان سقفی زرد

پوششی از جنس‌های متنوع از پارچه و بافت‌های گیاهی گرفته تا ورق‌های فلزی می‌تواند یک سایبان را تشکیل دهد. اگر کمی در اطرافتان دقت کنید متوجه کاربرد گسترده انواع آن‌ها خواهید شد. فرقی نمی‌کند این سازه‌های کاربردی در جلو مغازه‌ها استفاده شده باشند یا در کنار ساحل، آن‌ها همه‌جا هستند!

مزایای سایبان‌ها

کاربرد و مزایای این سازه‌ها چنان گسترده است که گفتن از آن کاری دشوار است اما اگر بخواهیم به چند مورد از مهم‌ترین مزایای آن ها اشاره کنیم باید موارد زیر را نام ببریم:

  • محافظت در برابر پرتوهای خورشید

استفاده از سایبان می‌تواند شما را از اشعه UV خورشید دور نگه دارد و خطر آسیب به پوست و سرطان پوست را در زمان‌هایی که شدت آفتاب زیاد است به طور چشمگیری کاهش دهد.

این سازه‌ها می‌توانند از خودرو و وسایل نقلیه‌ای که در فضای آزاد پارک می‌کنید محافظت کنند. حفاظت از خودرو تنها شامل مراقبت در برابر پرتوهای خورشید نیست و سایبان‌ها می‌توانند خودروها را در برابر ذرات گردوخاک، باد و باران، تگرگ، فضله پرندگان، شیره درختان و… به‌خوبی حفظ کنند.

سایبان مخصوص خودرو برای جلوگیری از آفتاب

برخی از انواع سایبان را می‌توان با تجهیزاتی مانند مه پاش ارتقاء داد و در شرایطی که هوا بسیار گرم باشد این قابلیت می‌تواند علاوه بر ایجاد سایه، خنکی مناسبی را هم ایجاد کند.

  • امکان جابه‌جایی و استفاده در فضای آزاد

وسیله‌ای سبک، با قیمت مناسب و تنوع بسیار بالاست و به ‌سادگی می‌توان به کمک آن در هوای آزاد مهمانی، مراسم‌های مذهبی و فرهنگی و دورهمی‌ها را برگزار کرد.

  • خنک نگه‌ داشتن داخل ساختمان‌ها

درصورتی‌که از سایبان مغازه استفاده کنید، می‌توانید از خطر فاسد شدن خوراکی‌های جلوی مغازه در برابر تابش خورشید و گرم ‌شدن داخل مغازه به دلیل داشتن ویترین بزرگ آفتاب‌گیر جلوگیری به عمل آورید.

این سازه‌ها با تنوع بسیاری که در رنگ و طرح می‌توانند داشته باشد، قابلیت تبدیل ‌شدن به یک المان معماری و عنصری زیبایی بخش در محیط ساختمان‌ها را دارند.

سایبان مغازه ای برای جلوگیری از نفوذ آفتاب

وجود امکان چاپ لوگو و شعار برند یا فروشگاهتان بر روی پوشش سایبان و نصب آن در محلی که دید مناسبی داشته باشد، می‌تواند یک حرکت ارزان برای تبلیغات کسب ‌و کارتان قلمداد شود. با نصب یک سایبان حاوی تبلیغات می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

  • دوستی سایبان و لوازم سرمایشی

می‌توانید از سایبان‌های مناسب برای وسایل سرمایشی ساختمان‌ها استفاده کنید. این پوشش در عین این که اجازه گذر هوا را در اطراف وسیله سرمایشی می‌دهند، از تابش مستقیم خورشید هم جلوگیری می‌کند درنتیجه کارایی سیستم سرمایشی افزایش خواهد یافت.

دنیای متنوع سایبان‌ها

این سازه‌های بسیار پرکاربرد دارای تنوع زیادی هم هستند. از نظر شکل ظاهری، جنس پوشش و دستی یا برقی بودن می‌توان آن ها را به دسته‌های متفاوتی تقسیم کرد. این سازه‌های متنوع را می‌توان از نظر میزان حرکت به سه گروه ثابت، تاشو و قابل‌حمل دسته‌بندی کرد.

  • نوع ثابت معمولاً از موادی مستحکم و دارای مقاومت بالا در برابر شرایط نامساعد جوی مانند انواع فلزات ساخته می‌شود و در محل‌هایی که نیاز به یک سرپناه یا سایه‌انداز موقت باشد استفاده می‌شوند. مانند سایبان پارکینگ‌های بیرون از ساختمان
  • انواع متحرک که امکان باز و بسته شدن دارند هم از موارد بسیار پرکاربردی هستند که در همه‌جا ممکن است به آن‌ها بر بخورید، مثلاً در جلوی ویترین فروشگاه‌ها.
  • مدل‌های قابل‌حمل که سبک و قابل جابه‌جایی هستند بیشتر در منازل و سواحل کاربرد دارند.

چرا انواع متعدد سایبان به این اندازه محبوب است؟

ایجاد سایه در کنار زیباسازی و تبلیغ مهم‌ترین کاربردهای سایبان‌هاست و معمولاً تهیه این سازه به‌ جای کارهای دیگری چون ساخت پارکینگ یا افزایش تعداد دستگاه‌های سرمایشی راهی معقول‌تر و به‌صرفه‌تر خواهد بود. استفاده از آن‌ها ساده و بدون پیچیدگی خاصی است و انواع برقی آن کارکردی بسیار راحت و سریع دارند.

سخن پایانی

کاربرد سایبان‌ها همان‌طور که اشاره شد بسیار زیاد و متنوع است. به همین دلیل در انواع آن‌ها هم تنوع زیادی دیده می‌شود و می‌توان این‌چنین گفت که برای هر استفاده و بودجه‌ای سایبان مناسب پیدا خواهد شد! پس بانصب سایبان برقی و کاربرد آن

 

نصب و کاربرد آن به منظور حفظ فضای داخلی و پشت پنجره ها و یا استفاده از محیط  باغ و حیاط خانه  می باشد. از دیرباز استفاده از این وسیله در مدل های مختلف رایج بوده و امروز هم ادامه دارد. سایبان های امروزی با به کار گرفتن تکنولوژی بسیار کاربردی تر و زیباتر شده اند. روکش سایبان ها از پارچه است و روی اسکلت آن کشیده میشود.

را معمولا با توجه به محل نصب و مورد استفاده طراحی میکنند. بیشتر به شکل بازشو و از یک طرف متصل به دیوار است تا روی ویترین و فضای جلوی مغازه را سایه بیاندازد. محصولات دیگر و مدل های جدیدتر سایبان به شکل سایبان چتری، سایبان دو طرفه و سقف برقی هم تولید و استفاده میشوند.

سایبان در هر شکل و مدلی برای ایجاد سایه نصب میشود و از ریزش عوامل جوی مانند باران و برف هم جلوگیری میکند. سایبان ها در اصل آفتاب گیر هستند اما برای استفاده در زمستان و پاییز هم  میتوانند مزیت خاصی داشته باشند. کاربرد تکنولوژی در ساخت سایبان ها توانسته قابلیت نصب پرده هوا، هیتر و چراغ LED را فراهم نماید.

پس نصب و کاربرد آن در تمام فصول و برای اکثر فضاهای باز وجود دارد. هم میتوانید از سایه ایجاد شده استفاده کنید و هم در زمستان گرما و نور را در زیر سایبان داشته باشید.  اگر برای زیر سایبان ها از مبلمان مناسب استفاده کنید و بعد از هر باران و برفی آنرا تمیز نمایید این محصول تا مدت ها برای شما کار میکند.

سایبان برقی را در کجا میتوان نصب کرد ؟

انواع مختلف وجود دارد که میتوان با توجه به ابعاد و نوع فضا و سلیقه مشتری آنرا تولید کرد.  علاوه بر این برخی از انواع سایبان برای فضاهای داخلی هم قابل نصب و استفاده هستند. مانند سایبان پاسیو که این محل را در خانه ها پوشش میدهد و امکان استفاده بیشتری را برای آن فراهم میکند.

میتوانید نصب و کاربرد آن را در پارکینگ، بازارچه ها، فروشگاه ها و در کنار استخر وببینید. برای اغلب کافه ها و رستوران ها که کوچک هستند و محل زیادی برای پذیرایی از مهمان ها و مشتریان ندارند نصب و کاربرد آن کاملا مشهود است.

در تراس هتل ها و مهمانخانه ها میتوانید از نصب این وسیله برای ایجاد محلی جهت استراحت بهره ببرید. با هم فضای کافه و رستوران کاربردی تر میشود و هم دکور بهتر و زیباتری دارید. بسیاری از هتل ها نصب سایبان را تنها برای ورودی هتل انجام میدهند که این کار هم نما را زیباتر میکند و هم نوعی تبلیغ برای هتل است.

استفاده از سایبان چه به منظور زیباتر کردن فضا باشد و چه با هدف ایجاد سایه یا تبلیغ، در هر صورت بهره اقتصادی دارد و توجیه پذیر است. سایبان های برقی، سیستم های پوشش دهنده مدرن هستند که از تاثیر گرما و نور کم میکنند و به زیبایی محل کسب و کار می افزایند. حرکت دادن و تنظیم آنها با وجود موتور برقی و بازوهای اتوماتیک تنها به وسیله ریموت و از راه دور امکان پذیر است. مجموع این دلایل خرید و نصب را توجیه میکند.

سایر مزایای نصب سایبان برقی 

نصب و کاربرد آن امکانات زیادی را برای شما فراهم میکند. از جمله این امکانات باید به قابلیت نصب سنسور باد اشاره کرد. نصب سنسور باد برای سایبان های برقی آنرا تبدیل به وسیله ای هوشمند کرده که در زمان وزش بادهای تند به طور اتوماتیک بسته میشود. این ویژگی میتواند سلامت سایبان را در روزهای طوفانی تضمین کند و برای بسته شدن دیگر نیاز به حضور شما ندارد.

بعد از خرید باید با اهرم های دردسر ساز سایبان های قدیمی خداحافظی کنید. زیرا دیگر به نیروی دست نیاز نیست تا سایبان باز و بسته شود. همچنین در صورت لزوم امکان تنظیم شیب آن وجود دارد که همه اینها تنها با ریموت امکان پذیر میشود.

مزیت بعدی سایبان های برقی به ویژه در مدل ، امکان چاپ تبیلغ بدون پرداخت عوارض به شهرداری است. پس یک تبلیغ ارزان و پر سود روی سایبان به راحتی جایگزین تابلوی تبلیغاتی گران خواهد شد. تبلیغاتی را در سردر اکثر سوپر مارکت ها و فروشگاه ها دیده اید. حتی برای تبلیغ کالاها و خدماتی مانند تبلیغ سیم کارت و لوازم آرایشی و … هم میتوان از چادر سایبان استفاده کرد.

در هر نوعی از از نوع چتری تا مدل ساده آن امکان چاپ وجود دارد. تنها نکته در این مورد این است که باید برای چادر سایبان از پارچه برزنتی یا فلکسی استفاده کرد تا ماندگاری تبلیغ روی آن بیشتر باشد. از بابت عمر تبلیغ نگران نباشید چون باران و برف نمیتوانند به آسانی آن را پاک کنند. حتی در صورت پاک شدن نبلیغ امکان چاپ مجدد وجود خواهد داشت.

خرید سایبان برقی باکیفیت و بادوام از سایبان متین 

اگر برای مغازه، حیاط، کنار استخر و هر فضای باز دیگری به دنبال ایجاد سایه و محل استراحت هستید پیشنهاد ما خرید و نصب است. شرکت با سالها سابقه در زمینه تولید انواع سایبان در ایران آماده پذیرش سفارشات شما برای انواع سایبان پارکینگ، سایبان پاسیو، سقف برقی و … می باشد. در صورتی که ساکن شهرستان هستید میتوانید برای اطلاع از شرایط نمایندگی ها از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید. همکاران ما در بخش قروش پاسخگوی شما خواهند بود.

 

 

دکمه بازگشت به بالا