اقتصادی

شیشه رومیزی چیست و چه کاربردهای دارد؟

به همین دلیل در این گزارش کارشناسان ما شرکت لی گلس سعی می کنند شما عزیزان را با شیشه سندبلاست و همچنین شیشه رومیزی و کاربردهای آن بیشتر آشنا کنند. برای دریافت این گزارش با ما همراه باشید.

شیشه رومیزی چیست؟

شیشه رومیزی یکی از انواع شیشه است که برای مصارف مختلف استفاده می شود. اندازه شیشه رومیزی بسته به نوع استفاده از ضخامت 6 تا 20 میلی متر قابل برش است.

امروزه به دلیل گرانی چوب از شیشه رومیزی برای محافظت از چوب استفاده می شود. البته اگر میز مور نظر چوبی داشت اینطور بود.

شیشه رومیزی چیست و چه کاربردی دارد؟

شیشه رومیزی و انواع آن

انواع شیشه رومیزی

انواع شیشه های رومیزی شامل یکی از موارد زیر است:

  • شیشه میز ناهارخوری
  • لیوان میز عسلی
  • شیشه جلو مبلی
  • شیشه میز مدیریت
  • شیشه میز
  • شیشه میز کامپیوتر
  • شیشه میز ناهارخوری
  • شیشه میز کنفرانس
  • میز ناهار خوری و کافه شیشه ای

کاربرد شیشه رومیزی

شیشه رومیزی برای میزهای مختلف استفاده می شود. اما بد نیست بدانید که بیشترین کاربرد شیشه رومیزی روی چوب است. زیرا چوب یکی از شکننده ترین اقلام است و برای افزایش طول عمر آن باید از شیشه رومیزی استفاده کرد.

یکی دیگر از کاربردهای شیشه رومیزی زیبایی است. آنها همچنین از شیشه روی میز برای زیباتر کردن فضا استفاده می کنند. البته همانطور که قبلا ذکر شد، کاربرد اصلی شیشه کانتر، حفاظ کانتر است.

چه نوع طرح های شیشه ای رومیزی وجود دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد شیشه های رومیزی انواع مختلفی دارند مانند شیشه میز کنفرانس و شیشه میز کامپیوتر. شیشه رومیزی در طرح های مختلفی مانند سندبلاست، استین گلس و … قابل تولید است که در زیر به معرفی آن ها می پردازیم:

شیشه رومیزی چیست و چه کاربردی دارد؟

طرح های مختلف شیشه رومیزی

شیشه سندبلاست

نوعی شیشه، شیشه سندبلاست آره. به طور کلی باید بگوییم که فرآیند فراستینگ شیشه را سندبلاست می گویند. همانطور که در بالا ذکر شد، در این فرآیند یک ساینده معدنی یا پایه خاکی با سرعت بالا به محل مورد نظر پرتاب می شود.

در شیشه سندبلاست، عمل سندبلاست با پاشیدن ماسه با مقاومت بالا روی هر نوع شیشه، شیشه را مات می کند.

برای تبدیل شیشه به شیشه سندبلاست از ماسه مخصوص استفاده می شود که با فشار با استفاده از کمپرسور هوای مخصوص روی شیشه مورد نظر پاشیده می شود. این به اصطلاح حرفه تخریب است.

هر چه زمان انفجار طولانی تر باشد، ماسه قوی تر و شیشه مات تر خواهد بود. از شابلون ها برای نقاشی روی شیشه سندبلاست نیز استفاده می شود. طرح ها و الگوهای مختلفی را می توان روی شیشه سندبلاست ایجاد کرد.

استین شیشه

نمونه دیگر این شیشه ها شیشه استنلس استیل است که تزیینی بوده و حاصل تراشکاری، اسید بلاست و سندبلاست می باشد. این شیشه مقاومت بسیار خوبی دارد. صفحه شیشه ای یکی دیگر از نمونه های این نوع شیشه است که مقاومت فوق العاده بالای آن باعث جذابیت بسیاری از طرفداران می شود.

شیشه رومیزی چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربرد شیشه رومیزی

خرید انواع شیشه کانتر از یا صنعت ایران

در این مقاله به معرفی شیشه کانتر و کاربرد آن در مدل ها و طرح های مختلف می پردازیم. عزیز با توجه به توضیحاتی که در این گزارش داده شده است می توانید لیوان رومیزی مورد نظر خود را با طرح مد نظر خود با قیمت مناسب از لیا صنعت ایران خریداری نمایید.

شرکت لیا صنعت ایران (www.liaindustrial.com) با سالها تجربه و پرسنل مجرب و کارآمد فعالیت خود را در صنعت شیشه و آینه آغاز کرده و آماده ارائه خدمات و محصولات متنوع در صنعت شیشه و آینه می باشد.

شرکت لیا صنعت ایرانیان با بکارگیری متخصصان مجرب، ارائه خدمات گسترده ای از جمله نقشه برداری، نقشه کشی، ساخت، تولید و اجرای پروژه های مختلف در زمینه شیشه و آینه و با در نظر گرفتن کلیه حقوق کارفرما رهبری می نماید. متعهد می گردد که کار آماده خدمت رسانی به هموطنان محترم می باشد.

یکی از فعالیت های اصلی ایرانیان در لیاسنات، رنگ آمیزی، ساخت، تولید، بسته بندی و ارسال شیشه و آینه های تزئینی به تمام نقاط کشور و اجرای پروژه های شیشه نشکن است.ایمنی) شامل نقشه برداری، ساخت، تولید و اجرا می شود.

دکمه بازگشت به بالا